Jump to content

GTA IV quiz


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik stel voor om een andere vraag te doen want gloriusda7 niet zo vaak online komt en ook niet meer in dit topic want de vraag is al meer dan een maand geleden gesteld.

Stuur eerst even een PB naar GloriousDa7, waarschijnlijk is hij gewoon vergeten dat hij hier een vraag heeft gesteld. Als hij niet binnen enkele dagen antwoord kunnen we een nieuwe vraag stellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké zal ik doen ;)

Gloriasda7 heeft nog steeds niet geantwoord zelf heb ik wel een vraag in gedachten.

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Je mag een nieuwe vraag stellen; wel graag in deze post, dus gebruik even de "bewerk"-functie. Zet hem maar onder het streepje. ;) <<<


Link to comment
Delen op andere websites

Dankzij een terechte profielreactie van bassieboy35 werd ik er weer even aan herinnerd dat ik hier aan de beurt ben. Mijn excuses dat het even duurde.

In het kader van "Wie of wat ben ik", een quiz methode ingebracht door PRioXCoMBo:

  1. Onder mij kan je een auto parkeren
  2. Ik heb uitzicht op het park
  3. Ik sta vlak bij een kerk
  4. Het is niet heel netjes bij mij thuis
  5. Je komt alleen binnen in de multiplayer

Welk interieur ben ik?

(Een goed antwoord heeft óf een Snapmap naar de juiste locatie, óf een naam van de originele bewoner(s).)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dankzij een terechte profielreactie van bassieboy35 werd ik er weer even aan herinnerd dat ik hier aan de beurt ben. Mijn excuses dat het even duurde.

In het kader van "Wie of wat ben ik", een quiz methode ingebracht door PRioXCoMBo:

  1. Onder mij kan je een auto parkeren
  2. Ik heb uitzicht op het park
  3. Ik sta vlak bij een kerk
  4. Het is niet heel netjes bij mij thuis
  5. Je komt alleen binnen in de multiplayer

Welk interieur ben ik?

(Een goed antwoord heeft óf een Snapmap naar de juiste locatie, óf een naam van de originele bewoner(s).)

Hint #1: In mij woont een zeer bekende familie.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...