Jump to content

GTA IV quiz


Dutchy3010

Recommended Posts

1- Er waren eerst ook vrouwelijke agenten.

2- Niko had een andere haarstijl.

3- De MP5 zou oorspronkelijk een SMG worden maar is later verandert naar de MP5, Hij heet nog wel SMG in het spel zelf.

4- Niko zou oorspronkelijk prostituees naar huis mee kunnen nemen.

5- Vingerloze handschoenen waren verwijdert voor onbekende redenen, ook al werd het veel in de Screens/Trailers gezien.

6- De Baseball Bat was oorspronkelijk van hout.

Sommige dingen staan niet in mijn bron (keuze uit 21 dingen)

ik reken het goed, een bron kan natuurlijk onvoledig zijn -.-'

Link to comment
Delen op andere websites

Oke deze is meschien iets moeilijker:

In de beta van Grand Theft Auto IV zou er bij een 1 sterren Wanted Level nog iets anders als alleen agenten achter je aankomen.

Nu is mijn vraag: Wat?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het niet weten ik doe een gokje: politiehonden? Wat wel moeilijk te maken is

Ik had liever gehoord dat het K-9 Politiehonden waren, maar het antwoord is in iedergeval goed.

Volgende voor Adriaan en bassieboy35

Link to comment
Delen op andere websites

Lol had ik hem goed? Wist niet iets anders wat beneden politie was dus dacht ik een hond kan er wel misschien bij lopen.

Adriaan zit op het politie in de gevangenis en wordt nu verhoord

Maar hier is de vraag welk automerk maakte een debuut in Liberty City ik zeg er niet veel over aangezien hij heel makkelijk is alleen een tip dat je het niet al te letterlijk moet opvatten ik wil graag ook de reden horen waarom ik het zei :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ook niet :N ik snap dat de vraag vaag is maar als je hem weet denk je ohja, ik geef een hint: je moet niet letten op hoe vaak hij voor komt of hoe vaak je hem ziet, plus je moet van aardig rijke huizen komen als je zo'n auto wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

Regels:

  • Maximaal 3 posts per persoon per dag.

Dus ik moest even wachten tot na 24:00 ;) Deed iedereen dat maar...

@ bassieboy35: Ga maar eens alle GTA's langs. Als jij mij kan vertellen in welke GTA het automerk Annis nog meer voorkomt, hoor ik het graag.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...