Jump to content

GTA IV quiz


Dutchy3010

Recommended Posts

Grotti is een auto merk en de winkel is hier te vinden op de map.

Oke een andere vraag dan maar hij is niet zo moeilijk:

Wie is een grote maffia baas hij komt voor in het spel maar je komt hem niet tegen als je niko bellic speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ben ik toch dom :bonk: :bonk: :bonk:

bij Grotti Jat ik altijd die auto's als ik naar kiki ga.

@ jou vraag: In welke GTA komt die voor?

Ik Denk de vader van Gracie, (gay) Tony Price.

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Guardian1980 wees jullie er vandaag al eens (subtiel) op de regel dat er maximum 3 posts per persoon per dag mogen geplaatst worden. En toch plaatsen jullie, myron.b en bassieboy35, vandaag elk al 5 posts, en we zitten nog maar aan de helft van de dag. Bij deze het verzoek om je dus aan de regels van dit topic te houden.

Verder is dit topic om te quizzen, en als je niet weet wat Grotti is ga dan eerst even op WikiGTA kijken of stuur een persoonlijk bericht naar de vragensteller.

Link to comment
Delen op andere websites

Kenny petrovic is ghost :tu: hij is te bewonderen in Hangmans Noose en is ook een van de leiders van de Russische bratva

Edit: hierboven net iets eerder ik weet de 3 per dag maar ik dacht dat dit niet voor vraagsteller was.

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

PrioXCoMBo wees mij er op dat ik met een nieuwe vraag moest komen, dus hier ben ik.

Het wordt tijd dat jullie Liberty City maar weer eens goed gaan bekijken: Ik wil een snapmap met daarop alle openbare sportgelegenheden die niet officieel te doen zijn. Denk hierbij aan basketbalveldjes, maar dus niet de "sportieve" minigames die je met vrienden kan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...