Tommy-Vercetti Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Geplaatst: 26 april 2011 De meeste zijn goed. De rest is allemaal fout. Reageren
prokula Geplaatst: 30 april 2011 Rapport Geplaatst: 30 april 2011 Admiral Biff Rhino Robin Andromada Buffalo Caddy Coach Dodo NOOSE Boxville Fighter Majestic Previon Shamal S.W.A.T. Tampa Brickade Ik heb voor de zekerheid ook die van GTA IV gedaan. Deze zouden in de gewone game komen maar kwamen later in de DLC of helemaal niet. Angel - Daemon - Diabolus - Hexer - Lycan - Nightblade - Revenant - Wolfsbane lol de buffalo is eten bij ons xD dat is gehackt. Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 Ja handig, een lijst met dik 40 auto's waarvan er veel goed zijn maar de "rest" is fout. Wat is de rest? Ja, natuurlijk ga je geen antwoorden geven maar een kleine tip zou handig zijn aangezien deze vraag al een geringe tijd loopt en je ook niet telkens op het forum bent om te kijken of er een antwoord is geplaatst. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 Nou nou zeg Aangezien niemand deze vraag waarschijnlijk zal gaan beantwoorden geef ik mijn vraag door aan Gloriousda7 aangezien er niemand anders heeft geprobeerd het antwoord te vinden. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Wat was het antwoord ;p ? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Aangezien ik het zelf ook niet meer weet :$ mag de eerst volgende een nieuwe vraag stellen Reageren
PrioX Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Wie wordt er door de paparazzi ''The Silicone Slattern'' genoemd? Reageren
PrioX Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Dat is het juiste antwoord! De volgende vraag is voor Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Welke Russische man in GTA IV die je in een missie moet doden financiert terroristen in Liberty City aangezien hij Mega Miljonair is? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Om het topic weer op gang te brengen: dimitri rascalov? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.