gerbieboy6 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 weet niet of deze al bekent is, maar in het pretpark bij Broker staan blauw/paarse beelden van nijlpaarden...net zoals in Manhunt Niks nieuws. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Één van de taps op de bar van de Comrads Bar, waar je kijkdoosjes te zien krijgt tijdens missies van Vlad, is een handvat van een katana. Lijkt mij een grapje en misschien wel een verwijzing naar de Katana in GTA SA. Jammer dat die kroeg niet te betreden is buiten missies om. Reageren
jopth Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Als je in het eerste eiland uit een taxi stapt dan zegt ie (meestal) "End of the line", dat is de titel van de savegame als je gta sa uitgespeeld hebt Reageren
Thomassion Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) 2 easter eggs in een screen. Denk ik tenminste: Je ziet de engelse vlag (Die weet ik niet zeker) en pyrite street. (Spreek je uit als pairet (pirate) dat is engels voor piraat dus piraat straat) Bewerkt: 1 juni 2009 door Thomassion Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 2 easter eggs in een screen. Denk ik tenminste: Je ziet de engelse vlag (Die weet ik niet zeker) en pyrite street. (Spreek je uit als pairet (pirate) dat is engels voor piraat dus piraat straat) Wat is er zo speciaal aan de Engelse vlag? En wat is er zo speciaal aan 'piraat straat'? Geen grapje/EE dus, lijkt mij. Reageren
Thomassion Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 2 easter eggs in een screen. Denk ik tenminste: Je ziet de engelse vlag (Die weet ik niet zeker) en pyrite street. (Spreek je uit als pairet (pirate) dat is engels voor piraat dus piraat straat) Wat is er zo speciaal aan de Engelse vlag? En wat is er zo speciaal aan 'piraat straat'? Geen grapje/EE dus, lijkt mij. Een EE is toch een verwijzing naar iets en een engelse vlag in een stad die nit bestaat vind ik dan wel een verwijzing naar iets. Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 2 easter eggs in een screen. Denk ik tenminste: Je ziet de engelse vlag (Die weet ik niet zeker) en pyrite street. (Spreek je uit als pairet (pirate) dat is engels voor piraat dus piraat straat) Wat is er zo speciaal aan de Engelse vlag? En wat is er zo speciaal aan 'piraat straat'? Geen grapje/EE dus, lijkt mij. Een EE is toch een verwijzing naar iets en een engelse vlag in een stad die nit bestaat vind ik dan wel een verwijzing naar iets. dan zou ene auto dus ook een easter egg zijn? dat verwijst ook naar iets wat in de echte wereld bestaat. Reageren
Basssss Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Ik heb GTA IV eindelijk eens voor het eerst gespeeld. Enorm gaaf spel. Maar ontopic, ik weet niet of het al bekent is. Maar in de bowlingbaan bij de kermis hangt lichtdecoratie van twee bowlingballen en een kegel, die lijken samen wel heel erg op een penis[/font]. :$ Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Ik heb GTA IV eindelijk eens voor het eerst gespeeld. Enorm gaaf spel. Maar ontopic, ik weet niet of het al bekent is. Maar in de bowlingbaan bij de kermis hangt lichtdecoratie van twee bowlingballen en een kegel, die lijken samen wel heel erg op een penis[/font]. :$ Dat is al heel lang bekend. In het vervolg raad ik je aan de zoekfunctie te gebruiken. Reageren
Basssss Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Wat had ik dan moeten intikken? "Bowlingbal met kegels lijkt op penis"? Bovendien is die wachttijd-tot-volgende-zoektocht erg tegenwerkend. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Wat had ik dan moeten intikken? "Bowlingbal met kegels lijkt op penis"? Bovendien is die wachttijd-tot-volgende-zoektocht erg tegenwerkend. "Bowling" intypen in de zoekfunctie met als forum IV: Easter Eggs was genoeg. Terug ontopic nu, verdere discussie per PB. Reageren
Nissan Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Iemand had het op straat over een merk genaamd Barlmoro. Lijkt heel erg op het sigarettenmerk Marlboro. Reageren
PSP Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 in Broker/Dukes is er een buurt die Cerveza Heights heet, Cerveza is Spaans voor bier Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Ik ga niet bij dit restaurant eten Dit restaurant bestaat echt en ligt in California/Amerika. kweet alleen niet meer waar Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Weet niet of deze bekend. In je savehouse in Alderney heb je op je deken van je bed allemaal symbolen. En deze lijken toevallig veek op het logo van the third street saints gang de gang uit Saints Row 1 en 2. Screens van het deken volgen nog... Het meest Linkse logo: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.