Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic


Dutchy3010

Recommended Posts

Wat hilarische merken uit GTAIV:

*TW@-Teken*

TW@ is het internetcafé, als je het op zijn Engels uitspreekt, zeg je 'Twat', wat Engels is voor trut.

Twat betekent "vagina"

Klopt, maar je reageert nu op een reactie van een jaar terug en dat was al geweten :) , altijd de datum even checken.

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dit is geen verwijzing in GTA IV maar wel een verwijzing naar GTA:IV

In google earth, Met alle 3d buildings on, op de locatie 40° 43'14.00" N 74°00'12.00" W En dan kijkend naar het noorden kan je op een gebouw de art van Nico zien met het IV logo ernaast.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Daarstraks toen ik op GunkTV(gamezender :7 ) naar MovieWatch keek gebruikte ze op de achtergrond bij het gewone praten de Theme van GTA IV, dus de Soviet Connection, vond ik wel leuk, wist anders ook niet waar

ik het kwijt moest :7 , kleine verwijzing...

Link to comment
Delen op andere websites

Daarstraks toen ik op GunkTV(gamezender :7 ) naar MovieWatch keek gebruikte ze op de achtergrond bij het gewone praten de Theme van GTA IV, dus de Soviet Connection, vond ik wel leuk, wist anders ook niet waar

ik het kwijt moest :7 , kleine verwijzing...

Overlaatst was het weer die film: "Behind Enemy Lines"

Met dat soort van Niko personage:

GTA4_Behind_Enemy_lines_trailer_01.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee hoe het heet, maar het ziekenhuis boven in het middelste landje heet Holland Hospital Center.

Wat verwijst naar ons eigen land. Zo heb je ook Holand Tunnel...

(dat kom denk ik gwn doordat wij New Amsterdam hebben ontdekt en het nu New York heet...)

Wel verwijzing??

Toch??

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee hoe het heet, maar het ziekenhuis boven in het middelste landje heet Holland Hospital Center.

Wat verwijst naar ons eigen land. Zo heb je ook Holand Tunnel...

(dat kom denk ik gwn doordat wij New Amsterdam hebben ontdekt en het nu New York heet...)

Wel verwijzing??

Toch??

Dat is geen verwijzing denk ik, maar meer een vernoeming en met je NY(NA) verhaal ben je juist ;) .

Daarom dat het LC uit GTA III volgens het verhaal door Belgen is gesticht :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik vandaag in gevecht was met de LCPD stopten ze ineens met schieten (tenminste, sommigen stopten gewoon en anderen konden mij niet raken), en kwam er een flik naar voren met een M4 die riep: Niko! Please stop!

Niet echt een verwijzing, maar ik vind het wel grappig :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag heb ik het voor mekaar gekregen om 3 auto's naar binnen te rijden in een van de gunshops onder een gebouw. Want als je een auto die trap in rijd, je uitstapt, er eentje bovenop rijd, uitstapt en er dan nog een bovenop zet dan gebeurt er iets vaags en schieten de auto's die gunshop in. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik er niet zeker van ben post ik het hier:

Meet Luis Lopez-trailer, hier zie je tussen 0.05-0.06 een wasproduct staan met de naam: FUD.

FUD is een term voor het verkopen van je producten door ze te overprijzen,

hemel en aarde beloven als je het bij jouw product houd en donkere wolken en onheil, bij de producten van de concurrent. Wat denken jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...