Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic


Dutchy3010

Recommended Posts

Hier is het ;) .

Dankje Hearv :)

Misschien had ik er nog een(weet niet of het echt een verwijzing is en of hij al bekend was..)

In een kroeg in Algonquin hangt een foto van Derrick McReary

>SnapMap Kroeg<

Zoals ik al zei ik weet niet of het echt een grapje/verwijzing is... :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

In een kroeg in Algonquin hangt een foto van Derrick McReary

Dat is gewoon de 'Lucky Winkles', een Ierse pub aan het kruispunt van Galveston met Hell Gate :) .

Het is wel al even gekend dat die foto daar hangt en ik geloof niet dat jij hem daar hebt gezien hoor GTA-top...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een ringtone koopt en dan mp3 selecteert zie je een aantal titels, je kan ok kiezen uit Get Down en Tonight, als je dit samen koppelet krijg je ''Get down Tonight'' een hit van de KC and the suunshine band, volgens mij is dit wel een EE,

Link to comment
Delen op andere websites

In de Meat Quarter staat een gebouw genaamd Minster Meat Marker, op het gebouw staat een bordje met merken van vlees met een bordje (volgt hieronder) van C.J.Dee's Beef.

C.J.D. staat bekend als gekke koeienziekte, dus laat dat vlees maar achterwege, maar is dit een easteregg?

2955_full.jpg

Bewerkt: door Packie_
Link to comment
Delen op andere websites

Dat was ondertussen al een tijd bekend, er zijn wel meerdere verwijzingen naar PacMan in de GTA-serie, zoals de badges van de LS-politie-agenten, deze is ook duidelijk een verwijzing naar PacMan. Over het EE wezen van deze twijfel ik al even, want ik vind het niet zo lachwekkend, het is wel leuk en duidelijk dat het PacMan voorstelt maar ik heb al leukere grapjes in LC tegengekomen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...