Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic


Dutchy3010

Recommended Posts

Tijdens 'Caught with your pants down" is in een paar scenes een Segway te zien, met een achter-zijwieltje ;) Ik zal proberen binnenkort een screen te uploaden

Inderdaad, nu je het zegt, ik vroeg me al af wat dat was: 'The Relax Power X Motorized Scooter' waarschijnlijk :puh: .

Nu weten we tenminste hoe dat ding er uitziet :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

In een van de clubs van Gay Tony, Maisonette 9 geloof ik dat het was, hangt aan de ene kant van de bar, op de deur(aan de buitenkant zeg maar) een briefje met "Fuck off"... Dit hangt dus, vanaf de buitendeur gezien, aan de achterkant van de deur. Deze deur zit op de muur van de bar, die tussen de bar zelf, en een klein smal paadje en de "buitenmuur" in zit. Heb helaas geen screen.

Link to comment
Delen op andere websites

In een van de clubs van Gay Tony, Maisonette 9 geloof ik dat het was, hangt aan de ene kant van de bar, op de deur(aan de buitenkant zeg maar) een briefje met "Fuck off"... Dit hangt dus, vanaf de buitendeur gezien, aan de achterkant van de deur. Deze deur zit op de muur van de bar, die tussen de bar zelf, en een klein smal paadje en de "buitenmuur" in zit. Heb helaas geen screen.

Ja, volgens mij had ik dat al eens gezien. Dat is toch Tony's kantoortje

Ik weet niet of het al bekend is maar ik reed evve in TLaD door Acter toen ik een container zag met Mcdonald erop

dat verwijst naar de restaurantketen Mcdonalds

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het al bekend is maar ik reed evve in TLaD door Acter toen ik een container zag met Mcdonald erop

dat verwijst naar de restaurantketen Mcdonalds

Dat is wel bekend, die containers staan heel toevallig allemaal aan de Burger Shots (Burger King) in RL, dus er staat een container van de rivaal aan de deur... daarbij ook subtiel hintje naar de rotzooi van McDonalds :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag dit nog niet bij het artikel van WikiGTA, terwijl Burger Shot al sinds GTA Vice City aanwezig is. Een burger shot is een shot in een film van een geslachtsdeel dat van dichtbij genomen word. Typisch R* :7.

Ook zijn alle gerechten bij de Burger Shot in San Andreas behalve het kindermenu gebasseerd op seksstandjes :7.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het bah restaurant gevonden (plaatje uit filmpje dat ik lang gelede gemaakt heb erges in algonquin meer weet ik niet)

ik heb er wat extra weg bij gelaten zodat je miss kan zien waar het is.

ik kan ook bah eruit knippen dan word het plaatje kleiner

Bewerkt: door whoeveriam0iam14222
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het bah restaurant gevonden (plaatje uit filmpje dat ik lang gelede gemaakt heb erges in algonquin meer weet ik niet)

ik heb er wat extra weg bij gelaten zodat je miss kan zien waar het is.

ik kan ook bah eruit knippen dan word het plaatje kleiner

In Chinatown denk ik...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vandaag deed ik in EFLC de missie 'For the Man who has Everything'. Toen zei Yusuf : 'We build the piramids' Toen dacht ik. Heeft dat iets te maken met de piramides in San Andreas?

GTA-San-Andreas-Addon-Real-Pyramid_1.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag deed ik in EFLC de missie 'For the Man who has Everything'. Toen zei Yusuf : 'We build the piramids' Toen dacht ik. Heeft dat iets te maken met de piramides in San Andreas?

GTA-San-Andreas-Addon-Real-Pyramid_1.JPG

Dat zou kunnen, maar hij kan ook de piramides in Egypte bedoelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...