Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic


Dutchy3010

Recommended Posts

Ja, hij kan ook gewoon zeggen 'Here it is'. Je moet vrij creatief denken hoor. ;)

Ja, zo jheet de eind missie waar je big smoe moet vermoeden in GTA SA

Neen, dit is geen verwijzin.

Hij zegt gewoon dat dit eht eindpunt is en dat je moet uitstapen! :slotje:

Deze zin hoor je ook in American dragon en Final distination 3. :sigaar:

MVG. Kratod

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou in mijn ogen best een verwijzing kunnen zijn. Er zijn vast wel andere termen/zinnen voor, en Rockstar heeft deze gekozen. Waarschijnlijk bewust. Overigens voeg ik dit topic samen met het "verwijzingen" topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Neen, dit is geen verwijzin.

Dat kun jij niet met zekerheid zeggen, ik denk dus wel dat het een magere verwijzing is naar de missie in SA, maar het past natuurlijk wel in zijn context... die zinnetjes worden er niet zomaar ingestoken hoor, het heeft dus er wel ergens mee te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

In Middle Park zijn er voedselstandjes. Eentje ervan verkoopt nootjes.

Op dat kraam staat "The Nut House' (=het nootjeshuis/ het gekkenhuis :7 ) met een levend nootje in een dwangbuis naast.

Ook vanboven aan het kraam staat er ook nog iets... iets van nuts en nice, ik zou nog eens moeten kijken...

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb misschien nog wat verwijzingen gevonden!

De eerste:

MissT, dit spreek je uit als Misty (Een hoertje van Luigi uit GTA III).

p1306101252.jpgMistyPasfoto.JPG

Ten tweede, Cameltoe's en Schlongs. (Jullie mogen zelf verzinnen wat dat betekent ^_^)

p1306101247.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

In Middle Park zijn er voedselstandjes. Eentje ervan verkoopt nootjes.

Op dat kraam staat "The Nut House' (=het nootjeshuis/ het gekkenhuis emo.gif ) met een levend nootje in een dwangbuis naast.

Ook vanboven aan het kraam staat er ook nog iets... iets van nuts en nice, ik zou nog eens moeten kijken...

Loop er net langs op de parasol die aan het kraampje vast zit staat ook Tottaly Nuts (Compleet Gestoord)

En bij de hotdog kraam zij de verkoper : Come and Bite a Chiwawa

Bewerkt: door GTA-top
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de verwijzing van de tekst op het billboard: America's next top hooker" jullie wel een idee geeft waarnaar dit wordt verwezen ;)

Bewijs:

op de 0:30 seconden zie je dit billbord links in het scherm.

UPDATE: In de tweede trailer zien we rond dezelfde tijd een verwijzing naar voorgaande GTA's. Niko sluipt met getrokken pistool langs een muur. Op de muur is links de motor van GTA Vice City's cover te zien en aan de andere kant zien we El Burro samen met de gehele GTA III cover plus nog een Yardie.

Bewijs:

weer te vinden op de 0:30 seconden ;)

Bewerkt: door Claude_CJ_Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

:duh:

De Dillettante is gebaseerd op de Toyota Prius, met de voorkant van een Citroën C3 Picasso.

Net zals elke auto gebaseerd is op een RL variant. Daar moet je helemaal geen verwijzing in zoeken.

Alsjeblieft, gebruik (en niet alleen MostWantedKid) in het vervolg de zoekfunctie of check of het wel echt een geintje is... er zijn tegenwoordig maar amper dingen die nieuw worden gevonden, het spel is al redelijk leeggezocht.

Claude_CJ_Vercetti, die 2 dingen kun je hier al terugvinden en America's Next Top Hooker staat zelfs op WikiGTA als ik me niet vergis.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de verwijzing van de tekst op het billboard: America's next top hooker" jullie wel een idee geeft waarnaar dit wordt verwezen ;)

UPDATE: In de tweede trailer zien we rond dezelfde tijd een verwijzing naar voorgaande GTA's. Niko sluipt met getrokken pistool langs een muur. Op de muur is links de motor van GTA Vice City's cover te zien en aan de andere kant zien we El Burro samen met de gehele GTA III cover plus nog een Yardie.

Goed op wikigta gekeken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

:duh:

De Dillettante is gebaseerd op de Toyota Prius, met de voorkant van een Citroën C3 Picasso.

(...)

Dit, een Citroën C3 Picasso...

citroen-c3-picasso-08-10-08.jpg

Lijkt in de verste verte niet op dit, een Dilletante...

DILETT.jpg

Op de lightunits een beetje, na, dan..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...