Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic


Dutchy3010

Recommended Posts

]

In de comrades bar vind je aan de barwand biljetten van 69$ wat natuurlijk naar eht standje 69 verwijst en ook staan er op die biljetten het gezicht van het 'likkende' meisje van de san andreas artwork. Ook vind je hier een paar plaatjes die ook in het airport hangen van vice city.

Screentjes? Want dit lijkt me wel leuk/grappig :) .

dat is nou het lullige van W7, die staat me niet toe om te print screenen vanuit een spel, dus helaas kan ik dit niet doen.

als iemand anders de pics wil maken zou dat erg fijn zijn.

EDIT: foto's gemaakt met fraps.

post-85126-125890326111_thumb.jpgpost-85126-12589032732_thumb.jpg

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

Klik

Op de plaats van de Snap kun je een doek vinden van Al Dente's waar ''Get Stuffed'' op staat.

Dat zou betekenen, eet je helemaal vol. Echter, ''Get Stuffed'' is ook straattaal voor het begrip van het bedrijven van de liefde.

Er zijn wel meerdere plaatsen waar je die slogan van Al Dente's vind hoor.

@Wesley, ah het likkende meisje kon ik wel gokken, maar wel leuk dat er weer zoiets in het spel zit :) .

Link to comment
Delen op andere websites

maar kijk ook eens naar hoeveel het biljet waard is, dan komt de typische r* grap weer naar boven die toch behoorlijk gemist word in gta4

:7 Typisch R* ja, ik had het denk ik ergens gelezen, dat er biljetten van 69$ in de Comrades Bar hingen :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Volgens mij herrinner ik me een EE in Algonquin

Daar, bij je safe house met die lift

Iets verder op moet lopen en richt met je sniper bij een billboard, en daar zie je CJ

Ik weet niet of het precies daar is :bonk::?

Bewerkt: door Texture
Link to comment
Delen op andere websites

In TLaD ontmoet je op een gegeven moment Dave Grossman als random character. Hij probeert Johny iets te laten doen en zegt onder andere: "Take my fleeca". Hiermee bedoelt hij waarschijnlijk zijn creditcard, dus een verwijzing naar VISA.

Mocht dit al bekend zijn, solly.

Link to comment
Delen op andere websites

In TLaD ontmoet je op een gegeven moment Dave Grossman als random character. Hij probeert Johny iets te laten doen en zegt onder andere: "Take my fleeca". Hiermee bedoelt hij waarschijnlijk zijn creditcard, dus een verwijzing naar VISA.

Mocht dit al bekend zijn, solly.

Het is een bekend en vaak vertegenwoordigt merk in IV, maar het is denk ik fout geschreven?

FLEESA staat wel meer op een vitrine van een winkeltje in Algonquin ;) . Waarschijnlijk dus wel al bekend hoor :) .

Weetje: FLee betekent vluchten: ontsnap aan je betalingen :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

In TLaD ontmoet je op een gegeven moment Dave Grossman als random character. Hij probeert Johny iets te laten doen en zegt onder andere: "Take my fleeca". Hiermee bedoelt hij waarschijnlijk zijn creditcard, dus een verwijzing naar VISA.

Mocht dit al bekend zijn, solly.

Het is een bekend en vaak vertegenwoordigt merk in IV, maar het is denk ik fout geschreven?

FLEESA staat wel meer op een vitrine van een winkeltje in Algonquin ;) . Waarschijnlijk dus wel al bekend hoor :) .

Weetje: FLee betekent vluchten: ontsnap aan je betalingen :7 .

Tja, ik speelde het gisteravond en vond het wel grappig, was me niet eerder opgevallen. Maar bij m'n vorige post vanmiddag wist ik niet meer precies hoe ik het moest schrijven. En de missie overdoen werd wat lastig, want dan moest ik het spel overnieuw starten, dus dat deed ik maar niet. Maar goed, al bekend... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij herrinner ik me een EE in Alderney

Daar, bij je safe house met die lift

Iets verder op moet lopen en richt met je sniper bij een billboard, en daar zie je CJ

Ik weet niet of het precies daar is :bonk::?

screen?? want het lijkt mij sterk(bedoel je als ped? of geschreven? of een foto? je bent niet echt duidelijk :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij herrinner ik me een EE in Alderney

Daar, bij je safe house met die lift

Iets verder op moet lopen en richt met je sniper bij een billboard, en daar zie je CJ

Ik weet niet of het precies daar is :bonk::?

screen?? want het lijkt mij sterk(bedoel je als ped? of geschreven? of een foto? je bent niet echt duidelijk :clown:

Volgens mij was het een Billboard met reclame van Eris met CJ op, niet duidelijk maar met zijn omtrek en zo, je kent zo'n foto's wel :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij herrinner ik me een EE in Alderney

Daar, bij je safe house met die lift

Iets verder op moet lopen en richt met je sniper bij een billboard, en daar zie je CJ

Ik weet niet of het precies daar is :bonk::?

screen?? want het lijkt mij sterk(bedoel je als ped? of geschreven? of een foto? je bent niet echt duidelijk :clown:

Volgens mij was het een Billboard met reclame van Eris met CJ op, niet duidelijk maar met zijn omtrek en zo, je kent zo'n foto's wel :7 .

Ja!

Alleen kan ik niet een screen maken, want het is op ps3 + had gta iv geleend :S

Link to comment
Delen op andere websites

Ja!

Alleen kan ik niet een screen maken, want het is op ps3 + had gta iv geleend :S

Ik zal er eens naar zoeken, heb momenteel door het zoeken een EE van CJ gevonden, ergens is een poster met: CJ's Meet Diet, ontoegankelijke link...

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

In EfLC hangt er een groot reclamebord vanboven aan een gebouw op Star Junction van Fruit, de GTA-parodie op Apple. Op het reclamebord wordt reclame gemaakt voor uHelmet, iets onbenullig dat je op je hoofd moet zetten en is aanesloten op een accu, denk bij de naam maar direct aan iPod en de zijne van Apple. In Hove Beach, hangt een reclamebord waar 5 personen staan op weergegeven, 2 hiervan zijn Jethro en CJ uit SA, het bord maakt toevallig reclame voor (Carl) Jonhson's Worsten :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...