Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik sprong eens van van het gatalife gebouw maar eenmaal toen ik op de grond viel was ik niet dood!

Weet iemand misschien hoe dat kan? :?:?:?

Dat hoort eigenlijk in Glitches, maar waarschijnlijk zal je voor je op de grond kwam nog tegen een paaltje zijn geknalt of dergelijks?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sprong eens van van het gatalife gebouw maar eenmaal toen ik op de grond viel was ik niet dood!

Weet iemand misschien hoe dat kan? :?:?:?

Dat hoort eigenlijk in Glitches, maar waarschijnlijk zal je voor je op de grond kwam nog tegen een paaltje zijn geknalt of dergelijks?

Ja ik ben inderdaad tegen een frisdranktent of zoiets keknalt.

Dan telt alleen het laatste deel dat je viel, dus Frisdranktent>grond :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik weet niet of dit bekend is, maar in broker staan brievenbussen(voor het ziekenhuis in shottler < of zoiets :bonk: ) in een van die brievenbussen liggen kranten van

liberty tree met donald love op de hoofdpagina :klap:

:cya:

Grappig, want dat heb ik ontdekt... :7 , het topic staat zelfs nog op deze pagina denk ik :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of dit bekend is, maar in broker staan brievenbussen(voor het ziekenhuis in shottler < of zoiets :bonk: ) in een van die brievenbussen liggen kranten van

liberty tree met donald love op de hoofdpagina :klap:

:cya:

Grappig, want dat heb ik ontdekt... :7 , het topic staat zelfs nog op deze pagina denk ik :puh: .

ik wist wel dat iemand op het forum hem had ondenkt _O_ maar wist alleen niet meer wie >> goed werk :tu:

en ik zag hem niet in een van de 27 pagina's staan dus ik dacht post hem ff :puh:

:tu::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof sowieso niet dat jij alle 27 pagina's hebt doorzocht. Zoekfunctie is de uitkomst.

Ik hoor regelmatig maffioso ''I live for this shit!'' roepen. Dit is een verwijzing naar Vin Diesel in de film Triple X, waar hij deze zin ook roept.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof sowieso niet dat jij alle 27 pagina's hebt doorzocht. Zoekfunctie is de uitkomst.

Ik hoor regelmatig maffioso ''I live for this shit!'' roepen. Dit is een verwijzing naar Vin Diesel in de film Triple X, waar hij deze zin ook roept.

ik had niks te doen dus ik dacht ik zal maar eens naar een leuke EE zoeken :puh: .

en ik weet niet zo goed hoe de zoekfunctie werkt :bonk:

Bewerkt: door NICKY!
Link to comment
Delen op andere websites

In de comrades bar vind je aan de barwand biljetten van 69$ wat natuurlijk naar eht standje 69 verwijst en ook staan er op die biljetten het gezicht van het 'likkende' meisje van de san andreas artwork. Ook vind je hier een paar plaatjes die ook in het airport hangen van vice city.

Link to comment
Delen op andere websites

In de comrades bar vind je aan de barwand biljetten van 69$ wat natuurlijk naar eht standje 69 verwijst en ook staan er op die biljetten het gezicht van het 'likkende' meisje van de san andreas artwork. Ook vind je hier een paar plaatjes die ook in het airport hangen van vice city.

Screentjes? Want dit lijkt me wel leuk/grappig :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...