Jacky-2007 Geplaatst: 10 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2011 Iedereen haat Faggio man Is juist een chill scootertje Daar kan je echt de langste wheelies ooit mee trekken, juist omdat 'ie zo sloom is. Je toert zo de hele map rond op je achterwiel met dat ding! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 11 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2011 Ik vind de Faggio echt een geweldig ding. In 3-delig pak met een bivakmuts op en een granaatwerper op m'n schouder stap ik quasi-stoer op mijn Faggio, om volkomen onopvallend dood en verderf te zaaien. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Iedereen haat Faggio man Is juist een chill scootertje Daar kan je echt de langste wheelies ooit mee trekken, juist omdat 'ie zo sloom is. Je toert zo de hele map rond op je achterwiel met dat ding! Ja, en het is gewoon een grappig dingetje. Je geniet van die scooter als je ermee rijd dus je vergeet ook dat hij langzaam is. En je moet ook dat ding helpen hard te gaan he. Gewoon naar voren leunen met Niko een paar keer. Reageren
Michael Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Auto: Uranus Boot: Dinghy Helikopter: Annihilator Motor: Faggio Personage: Dimitri Gedeelte van de stad: Geen Huis: Hove Beach appartement Wapen: Grenaat Missie: Crime and Punishment Submissie: Geen Radiozender: Massive B Soundsystem Reageren
PrioX Geplaatst: 18 januari 2016 Rapport Geplaatst: 18 januari 2016 Hmm, nog nooit een haatlijstje ingevuld. Zal vast wel een goed teken zijn. Auto: Ingot Boot: Tug Helikopter: Maverick Motor: Faggio Personage: Dimitri Rascalov Gedeelte van de stad: Charge Island Huis: Bohan safehouse Wapen: Pump-shotgun Missie: A Long Way To Fall (reden ) Submissie: QUB³D (is dit er wel eentje? Het was in ieder geval vervelend) Radiozender: Liberty City Hardcore Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.