Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

Ik was aan het rijden met een cabby in de ondergrondse meetroleinen, opeens stop ik in een station en er komen 2 treinen op mij af telkens van een andere kant opeens word ik plat gedrukt en in de blue hell geduwt maar hij was niet blauw maar zwart

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was aan het rijden met een cabby in de ondergrondse meetroleinen, opeens stop ik in een station en er komen 2 treinen op mij af telkens van een andere kant opeens word ik plat gedrukt en in de blue hell geduwt maar hij was niet blauw maar zwart

black hell 8)

Link to comment
Delen op andere websites

i had dat ik op een trein sprong en ging bukken, toen ging de trein rijden en ik viel zegmaar maar bleef op de trein en ik was direct dood (had wel volle leven)

Dat had ik ook, alleen was ik er in een ondergrondse metrotunnel op de trein gaan staan. Ik dacht dat hij door het plafond ofzo meteen doodging. Stond jij er buiten de metrotunnel op of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

ik had opeens een bug dat mensen MIJ hielpen als ik iemand sloeg. (inplaats ze de ANDER helpen) Dat heb ik nog steeds "alleen op het eerste eiland"

vet :tu:

Dat heb ik ook soms, maar het zijn de rasta's die me helpen in Broker. Dus ik denk dat het wat met Little Jacob te maken heeft. Denk eigenlijk dus niet dat het een fout is. Let eens op wie jou helpt en post het even. Ik ben benieuwd. Als het bij jou ook Rasta's zijn, dan is het dus een feature en geen bug.

EDIT: Deze post was gericht @ frankyyguy natuurlijk he. Maar ScarPacino (of iemand anders), als jij het ook eens probeert. Vecht eens in de buurt van het Homebrew Café. Dan weten we meer hierover. Vermeld ook of je PS3 of 360 hebt.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik met een Gruppe 6 wagen tegen de zijkant van Romans Taxidepot aanrij (op het eerste eiland) dan wordt de wagen gelanceerd. (net als met de schommel alleen een stuk minder ver)

Dit heb ik alleen met de Gruppe 6 wagen :duh:

Ook als je aan dezelfde buitenkant van Romans Taxidepot richting de kade kijkt zie je een soort groene containerkraan (staat vrijwel direct tegen de straatkant aan)

Als je daar vanaf de weg bovenop springt dan staat Niko boven de kraan ipv erop. (Je hoeft je dan geen zorgen te maken dat je er tussendoor valt)

Bewerkt: door repbon
Link to comment
Delen op andere websites

hallo meot je deze eens horen

ik liep mensen te killen bij de metro :eten: ik lock en ik liep naar het gene dat ik gelockt had

toe zie ik dat rondje maar geen mens dus ik meppen gaat dood ik hoor geschreeuw

en het was weg :cab::bonk::bonk: :

Link to comment
Delen op andere websites

Ook wel grappig moment toen ik samen met Bio en Marcel online ging om even te klooien met de schommel-glitch.

Marcel kwam door de schommel tussen een gebouw terecht. Hoe krijg je het voor elkaar :7

dsc02342mz2.jpg

Even later probeerde in de schommel-glitch met een Bus. Zonder resultaat, werd gwn de grond in geboord.

51502633nt2.png

Waar vind je die schommel ergens? kan iemand me dat vertellen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...