Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

Ik had gister 2 bugs:

- Ik stapte uit mijn auto en precies op dat moment werd ik gebeld door Dimitri. Ik drukte gelijk op A om op te nemen, maar toen Niko zijn telefoon aan z'n oor deed was er niemand aan de lijn. Ik mijn telefoon weg doen natuurlijk, maar Niko had het niet door en bleef de hele tijd met zijn mobiel aan z'n oor lopen. Hierdoor kon ik niks meer doen behalve rondlopen.

- Tijdens de missie Three Leaf Clover reed ik over een brug en zag ik allemaal auto's ergens voor uitwijken. Toen ik dichter bij kwam, zag ik dat er iemand die van zijn motor viel was vastgelopen. Hij en zijn motor waren dus bezig met vallen en zweefden daar een beetje. Screen:

dscf1426ob7.jpg

Screen is een beetje slecht, maar toen ik een beter wilde maken werd de motor aangereden.

Bewerkt: door Rebellion
Link to comment
Delen op andere websites

i had dat ik op een trein sprong en ging bukken, toen ging de trein rijden en ik viel zegmaar maar bleef op de trein en ik was direct dood (had wel volle leven)

Dat had ik ook, alleen was ik er in een ondergrondse metrotunnel op de trein gaan staan. Ik dacht dat hij door het plafond ofzo meteen doodging. Stond jij er buiten de metrotunnel op of niet?

ja gewoon opp zoon hoog trein spoor zonder plafond of zo of tunnel geval dus

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is geen bug hoor :puh:

Als je op een auto gaat staan en die rijd

val je der sowieso af

bij trein zelfde hij valt maar bleef waarschijnlijk tussen 2 wagons hangen

dan ben je dood :puh:

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit "rustig" te rijden, vlieg over een ramp heen (of iets anders waardoor ik in de lucht kom) en knal van uit de lucht tegen een container op. Deze begint helemaal te flippen, zodra ik de container "aanraak" met mijn auto word ik weg "gestoten". Ik heb direct mijn telefoon gepakt en heb het gefilmd. Alleen deze keer word ik de "grond" in geschoten, en blijf ik daar vast hangen onder liberty city.

Filmpje (sorry voor de kwaliteit, controller in de ene hand en telefoon in de andere hand is even wennen)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit "rustig" te rijden, vlieg over een ramp heen (of iets anders waardoor ik in de lucht kom) en knal van uit de lucht tegen een container op. Deze begint helemaal te flippen, zodra ik de container "aanraak" met mijn auto word ik weg "gestoten". Ik heb direct mijn telefoon gepakt en heb het gefilmd. Alleen deze keer word ik de "grond" in geschoten, en blijf ik daar vast hangen onder liberty city.

Filmpje (sorry voor de kwaliteit, controller in de ene hand en telefoon in de andere hand is even wennen)

idd die bug is bekend. In MP heb je ook zoiets en dan wordt 1 gast weggeschoten en respwant op hoogste punt van LC en dondert dan naar beneden.

Link to comment
Delen op andere websites

Net gevonden:

Als je op een hoog gebouw bent, en je kijkt naar de stad, als je dan een wagen cheat gebruikt zweeft de wagen in de lucht.

het is ongeveer al bekend dat de auto's vaag kunnen spawnen, bijvoorbeeld op het water

Link to comment
Delen op andere websites

Net gevonden:

Als je op een hoog gebouw bent, en je kijkt naar de stad, als je dan een wagen cheat gebruikt zweeft de wagen in de lucht.

het is ongeveer al bekend dat de auto's vaag kunnen spawnen, bijvoorbeeld op het water

dat is geen bug maar normaal je kunt alleen de auto's boven land laten spawnen maar als je er een kogel op afvuurt als ie zweeft dn valt ie \

Link to comment
Delen op andere websites

Soms gaat de N.O.O.S.E. op de politie schieten omdat een agent dan tegen een NOOSE Officer aanloopt :schater:

lol, zal er eens op letten xD

Lijkt me grappig moment als alle politieagenten op elkaar gaan knallen en dat jij gewoon kan doorlopen :puh: (jammer dat dat niet kan xD)

Link to comment
Delen op andere websites

Try this @ home!!

als je met een auto tegen een schommel (inn speeltuintje)

aan rijd (paar keer prberen als het niet werkt)

vlieg je heel ver weg de lucht in.

ook al bekent.. maar knap als je het zelf hebt ontdekt ^_^

zoek maar eens.. heet iets van schommel auto raket (dat topic)

Link to comment
Delen op andere websites

Try this @ home!!

als je met een auto tegen een schommel (inn speeltuintje)

aan rijd (paar keer prberen als het niet werkt)

vlieg je heel ver weg de lucht in.

Dit was al bekend. Fans noemen dit de 'Cannon Bug'. Deze bug zorgt er inderdaad voor dat je enorm hoog en ver de lucht in vliegt. Het is inderdaad knap als je dit helemaal zelf hebt ontdekt, maar dat lijkt me sterk ;):puh:

Hier nog een filmpje:

src="
type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>">
src="
type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

DSgregor:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...