denven Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Ik kwam rijdend een steegje binnen, hoopte nog ongemerkt een zwerven dood te rijden, maar toen zag ik dit: Dit noem ik pas opgesloten xD en nog van die schommel bug 2 fotos gemaakt: Reageren
wtc Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Ik kwam rijdend een steegje binnen, hoopte nog ongemerkt een zwerven dood te rijden, maar toen zag ik dit: Dit noem ik pas opgesloten xD en nog van die schommel bug 2 fotos gemaakt: Van de laatste 3 foto's snap ik de bugs niet? Reageren
Velaro Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Met behulp van een bug kan je je auto de lucht in lanceren, en als hij neerkomt heeft hij een hoop schade zoals je ziet op de foto's. Reageren
denven Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Met behulp van een bug kan je je auto de lucht in lanceren, en als hij neerkomt heeft hij een hoop schade zoals je ziet op de foto's. ja, en van die politie vond ik gewoon grappig om te laten zien Reageren
wtc Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Met behulp van een bug kan je je auto de lucht in lanceren, en als hij neerkomt heeft hij een hoop schade zoals je ziet op de foto's. ahzo... En waar kan je die bug vinden? wat moet je doen? Reageren
Deadring2 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Dit is niet noodzakelijk een glitch, maar misschien lukt het iemand: De meeste weten wel waar het appartementvan de drugdealer uit de "Lure" missie is (kan iemand een snapmap maken?) Ik klom op een auto, op het afdakje, en toen op de brandtrap en keek naar binnen met een sniper. Linksachter dit een ruimte die helemaal blauw is. Het is me bijna gelukt om in zijn appartement (granaat, boem, ik vloog links half door de muur, maar stond op en werd naar buiten geduwd) Misschien kan er iets speciaals gebeuren als je daarin komt? Reageren
FerryN Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Is het een bug als je in een super kleine straat veel dezelfde auto's tegenkomt? Click here to view the SnapMap Tussen deze twee stipjes kwam ik maar liefst 16 Infernussen tegen toen ik er zelf ook in een Infernus reed. Dit vind ik wel abnormaal, normaal kom je ze nooit tot zelden tegen, en rij je zelf in een Infernus komen ze allemaal tevoorschijn. Edit: Click here to view the SnapMap En tussen deze twee kwam ik nog eens 6 Infernussen tegen, tus in een minuut tijd had ik 23 Infernussen gezien inc. de mijne. Later, Bewerkt: 28 juni 2008 door FerryN Reageren
MNC3 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Als je de game 100% uit hebt dan kun je dus zoveel kogels hebben dat je wil. Ik had 25 raketten gekocht voor bazooka. Toen ik naar savehouse ging en savede had ik ineens nog maar 8 raketten. Had hard gewerkt voor zoveel raketten best balen. Reageren
Valto Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Als je de game 100% uit hebt dan kun je dus zoveel kogels hebben dat je wil. Ik had 25 raketten gekocht voor bazooka. Toen ik naar savehouse ging en savede had ik ineens nog maar 8 raketten. Had hard gewerkt voor zoveel raketten best balen. Dit is geen bug jammer genoeg. Alle extra ammo die je koopt gaat weg als je saved Reageren
Fireman Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Als je de game 100% uit hebt dan kun je dus zoveel kogels hebben dat je wil. Ik had 25 raketten gekocht voor bazooka. Toen ik naar savehouse ging en savede had ik ineens nog maar 8 raketten. Had hard gewerkt voor zoveel raketten best balen. Dit is geen bug jammer genoeg. Alle extra ammo die je koopt gaat weg als je saved Dan is het alsnog een bug in het spel. Lijkt me niet dat dit de bedoeling van het spel was. Reageren
Valto Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Als je de game 100% uit hebt dan kun je dus zoveel kogels hebben dat je wil. Ik had 25 raketten gekocht voor bazooka. Toen ik naar savehouse ging en savede had ik ineens nog maar 8 raketten. Had hard gewerkt voor zoveel raketten best balen. Dit is geen bug jammer genoeg. Alle extra ammo die je koopt gaat weg als je saved Dan is het alsnog een bug in het spel. Lijkt me niet dat dit de bedoeling van het spel was. Denk het wel eigenlijk. Anders had R* het eerder al lang veranderd, want veel mensen zitten hier over te zeuren Reageren
IV trailer Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Dit is niet noodzakelijk een glitch, maar misschien lukt het iemand:De meeste weten wel waar het appartementvan de drugdealer uit de "Lure" missie is (kan iemand een snapmap maken?) Ik klom op een auto, op het afdakje, en toen op de brandtrap en keek naar binnen met een sniper. Linksachter dit een ruimte die helemaal blauw is. Het is me bijna gelukt om in zijn appartement (granaat, boem, ik vloog links half door de muur, maar stond op en werd naar buiten geduwd) Misschien kan er iets speciaals gebeuren als je daarin komt? Waarschijnlijk kijk je dan in de "blue hell". Dat is een lege ruimte onder het level. Als hier in komt val je naar beneden en teleporteer je weer boven de grond. Hoewel je op een hele moeilijke manier met een heli er kan vliegen (via een andere ingang) val je altijd. Zoek maar is op youtube "gta 4 blue hell". Reageren
pasgal Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Ik weet niet of het ook van andere site's mag maar dit vind ik wel een mooie bug: Inside Niko's head http://www.gamesradar.com/xbox360/f/grand-...14323586065/p-3 Reageren
joppie Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Ik weet niet of het ook van andere site's mag maar dit vind ik wel een mooie bug: Inside Niko's headhttp://www.gamesradar.com/xbox360/f/grand-...14323586065/p-3 Zoiets zag ik laatst ook maar dan alleen van de z'n oogbal. Reageren
Soltanpour Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Okeej dit is echt moeilijk om uit te leggen. Als je naar het vliegveld gaat, vlak achter het hoofdgebouw (dus nog niet bij de vliegtuigen enz. waar je niet mag komen ivb wanted level ), zijn er twee soort van heuveltjes. Ga naar de zuidelijke. Loop zoveel mogelijk naar boven en begin dan te springen terwijl je de linker-analogstick naar voren houd gericht. Probeer zoveel mogelijk in het midden te blijven. De precieze plek is met roze gemarkeerd op de map. Maar als je een tijdje blijft springen (soms duurt het 10sec. en soms 5 min.) klim je opeens over de rand. Vanaf daar kan je iedereen zien en op iedereen schieten, maar als iemand naar jou probeert te kijken, ziet hij/zij de muur. Ook kan diegene niet op je schieten, want dan schiet ie weer tegen de muur aan. Maar pas op! Niet te dicht bij de rand... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.