Jump to content

Glitches & Bugs

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kwam rijdend een steegje binnen, hoopte nog ongemerkt een zwerven dood te rijden, maar toen zag ik dit:

68qw76.jpg

Dit noem ik pas opgesloten xD

zvd7yw.jpg

en nog van die schommel bug 2 fotos gemaakt:

2dj2p8k.jpg

281fmeb.jpg

Geplaatst:
Ik kwam rijdend een steegje binnen, hoopte nog ongemerkt een zwerven dood te rijden, maar toen zag ik dit:

68qw76.jpg

Dit noem ik pas opgesloten xD

zvd7yw.jpg

en nog van die schommel bug 2 fotos gemaakt:

2dj2p8k.jpg

281fmeb.jpg

Van de laatste 3 foto's snap ik de bugs niet?

Geplaatst:

Met behulp van een bug kan je je auto de lucht in lanceren, en als hij neerkomt heeft hij een hoop schade zoals je ziet op de foto's. ;)

Geplaatst:
Met behulp van een bug kan je je auto de lucht in lanceren, en als hij neerkomt heeft hij een hoop schade zoals je ziet op de foto's. ;)

ja, en van die politie vond ik gewoon grappig om te laten zien :puh:

Geplaatst:

ahzo... :tu:

En waar kan je die bug vinden? wat moet je doen?

Geplaatst:

Dit is niet noodzakelijk een glitch, maar misschien lukt het iemand:

De meeste weten wel waar het appartementvan de drugdealer uit de "Lure" missie is (kan iemand een snapmap maken?)

Ik klom op een auto, op het afdakje, en toen op de brandtrap en keek naar binnen met een sniper.

Linksachter dit een ruimte die helemaal blauw is. Het is me bijna gelukt om in zijn appartement (granaat, boem, ik vloog links half door de muur, maar stond op en werd naar buiten geduwd)

Misschien kan er iets speciaals gebeuren als je daarin komt?

Geplaatst: (bewerkt)

Is het een bug als je in een super kleine straat veel dezelfde auto's tegenkomt?

Click here to view the SnapMap

Tussen deze twee stipjes kwam ik maar liefst 16 Infernussen tegen toen ik er zelf ook in een Infernus reed.

Dit vind ik wel abnormaal, normaal kom je ze nooit tot zelden tegen, en rij je zelf in een Infernus komen ze allemaal tevoorschijn.

Edit:

Click here to view the SnapMap

En tussen deze twee kwam ik nog eens 6 Infernussen tegen, tus in een minuut tijd had ik 23 Infernussen gezien inc. de mijne.

Later,

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Als je de game 100% uit hebt dan kun je dus zoveel kogels hebben dat je wil. Ik had 25 raketten gekocht voor bazooka. Toen ik naar savehouse ging en savede had ik ineens nog maar 8 raketten. Had hard gewerkt voor zoveel raketten best balen.

Geplaatst:
Als je de game 100% uit hebt dan kun je dus zoveel kogels hebben dat je wil. Ik had 25 raketten gekocht voor bazooka. Toen ik naar savehouse ging en savede had ik ineens nog maar 8 raketten. Had hard gewerkt voor zoveel raketten best balen.

Dit is geen bug jammer genoeg. Alle extra ammo die je koopt gaat weg als je saved

Geplaatst:

Dit is geen bug jammer genoeg. Alle extra ammo die je koopt gaat weg als je saved

Dan is het alsnog een bug in het spel. Lijkt me niet dat dit de bedoeling van het spel was.

Geplaatst:

Dan is het alsnog een bug in het spel. Lijkt me niet dat dit de bedoeling van het spel was.

Denk het wel eigenlijk. Anders had R* het eerder al lang veranderd, want veel mensen zitten hier over te zeuren

Geplaatst:
Dit is niet noodzakelijk een glitch, maar misschien lukt het iemand:

De meeste weten wel waar het appartementvan de drugdealer uit de "Lure" missie is (kan iemand een snapmap maken?)

Ik klom op een auto, op het afdakje, en toen op de brandtrap en keek naar binnen met een sniper.

Linksachter dit een ruimte die helemaal blauw is. Het is me bijna gelukt om in zijn appartement (granaat, boem, ik vloog links half door de muur, maar stond op en werd naar buiten geduwd)

Misschien kan er iets speciaals gebeuren als je daarin komt?

Waarschijnlijk kijk je dan in de "blue hell". Dat is een lege ruimte onder het level. Als hier in komt val je naar beneden en teleporteer je weer boven de grond. Hoewel je op een hele moeilijke manier met een heli er kan vliegen (via een andere ingang) val je altijd. Zoek maar is op youtube "gta 4 blue hell".

Geplaatst:

Okeej dit is echt moeilijk om uit te leggen.

Als je naar het vliegveld gaat, vlak achter het hoofdgebouw (dus nog niet bij de vliegtuigen enz. waar je niet mag komen ivb wanted level :D ), zijn er twee soort van heuveltjes. Ga naar de zuidelijke. Loop zoveel mogelijk naar boven en begin dan te springen terwijl je de linker-analogstick naar voren houd gericht. Probeer zoveel mogelijk in het midden te blijven. De precieze plek is met roze gemarkeerd op de map. Maar als je een tijdje blijft springen (soms duurt het 10sec. en soms 5 min.) klim je opeens over de rand. Vanaf daar kan je iedereen zien en op iedereen schieten, maar als iemand naar jou probeert te kijken, ziet hij/zij de muur. Ook kan diegene niet op je schieten, want dan schiet ie weer tegen de muur aan. Maar pas op! Niet te dicht bij de rand...

post-96421-1215430414.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...