Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

Ik heb ook een bug gevonden alleen een screen heb ik niet.

Op het savehouse wat je krijgt van Francis is een dak. Ga op het dak zitten en probeer 5 sterren politie te krijgen. Dan ga je zitten tegen over het dak waar je een deur kan zien. Deze kan open en dicht. Hier komen politie agenten uit. Alleen ze schieten niet op je. Ze lopen door naar de dakrand en springen erover heen. Ze gaan dan allemaal dood. Ga wel naast het bubbelbad zitten wat je daar hebt.

Veel plezier :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een bug gevonden alleen een screen heb ik niet.

Op het savehouse wat je krijgt van Francis is een dak. Ga op het dak zitten en probeer 5 sterren politie te krijgen. Dan ga je zitten tegen over het dak waar je een deur kan zien. Deze kan open en dicht. Hier komen politie agenten uit. Alleen ze schieten niet op je. Ze lopen door naar de dakrand en springen erover heen. Ze gaan dan allemaal dood. Ga wel naast het bubbelbad zitten wat je daar hebt.

Veel plezier :)

Dat Savehouse krijg je toch als je Playboy X hebt vermoord?[/font]

Maarja, leuk gevonden! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

gutentag dames und heren!

ik was ff aant kloten op gta, toen ik uit mijn savehouse int 3e eiland kwam, stapte ik in me sultan RS.

ik reed de weg af, en kwam een wasserette tegen waar je in kon kijken, ik zag een verkoper en een paar mensen.

ik liep naar binnen en opeens was de verkoper verdwenen :? dus ik loop naar de toonbank.. en ik sla dus dat mens in elkaar :') egt grappig, een soort van ''geest'' in elkaar slaan.

ik dacht, ik deel het met jullie, want het is toch wel beetje grappig als vind ik het zelf...

check me latere update voor de snapmap van de locatie wasserette (als je het nog niet weet :))

(P.S ik weet nie hoe je wasserette schrijft, dus als het fout is sorry! :puh:)

greets, TjIpie

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een bug gevonden alleen een screen heb ik niet.

Op het savehouse wat je krijgt van Francis is een dak. Ga op het dak zitten en probeer 5 sterren politie te krijgen. Dan ga je zitten tegen over het dak waar je een deur kan zien. Deze kan open en dicht. Hier komen politie agenten uit. Alleen ze schieten niet op je. Ze lopen door naar de dakrand en springen erover heen. Ze gaan dan allemaal dood. Ga wel naast het bubbelbad zitten wat je daar hebt.

Veel plezier :)

ik heb geprobeert ik hoor wel mensen gillen maar ik zie niemand liggen

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, dat heb ik ook gehad.

Bij het Statue of Hapiness staat er een guard op de eerste verdieping.

Toen ik aan kwam lopen, stond die er niet. Ik liep voorbij en draaide de camera.

Toen stond die er wel :D

Draaide ik weer, was ie er weer niet.

xD

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik wel eens met auto's, zie ik een leuk autootje

langsrijden om te jatten, dus ik erop af, draai ik dus

automatisch 2 seconden mijn camera, auto weg :')

Dat heb ik ook, best irritant. Reed er laatst een Infernus, achterom kijken, Infernus weg :N

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik wel eens met auto's, zie ik een leuk autootje

langsrijden om te jatten, dus ik erop af, draai ik dus

automatisch 2 seconden mijn camera, auto weg :')

Dat heb ik ook, best irritant. Reed er laatst een Infernus, achterom kijken, Infernus weg :N

heb ik ook wel eens als ik per ongeluk een van mijn

infernusjes opblaas en daarna opzoek ga naar een

nieuwe..

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden. :tu: Ik ga nooit door de wassarette, dus ik wist het niet. :puh:

Overigens kan dit goed in het Glitches & Bugs topic, dus beide topics samengevoegd. :)

Zeg Gamergirl, :puh:

Dat komt niet door de wasserette :')

Link to comment
Delen op andere websites

heb 2 bugjes...

-Na wasserette beurt in Purgatory staat vaak mijn rechter deur op en kier, die open vliegt als ik het bochtje maak :7

-Ging met Roman naar stripclub (zeg ik nooit nee op), was met dikke auto, had helaas 1 krasje op voorbumper. Toen we buiten kwamen, was krasje weg :puh:

nog 1, is jullie vast wel eens opgevallen

-Als niko een autodeur opentrekt (of probeert) zit ie soms zo gruwelijk scheef... niet te filmen gewoon

Bewerkt: door soedje
Link to comment
Delen op andere websites

heb 2 bugjes...

-Na wasserette beurt in Purgatory staat vaak mijn rechter deur op en kier, die open vliegt als ik het bochtje maak :7

-Ging met Roman naar stripclub (zeg ik nooit nee op), was met dikke auto, had helaas 1 krasje op voorbumper. Toen we buiten kwamen, was krasje weg :puh:

nog 1, is jullie vast wel eens opgevallen

-Als niko een autodeur opentrekt (of probeert) zit ie soms zo gruwelijk scheef... niet te filmen gewoon

Als de deur niet helemaal openstaat, maar wel ver, dan opent hij

ook alsnog die hele deur om de auto te kunnen stelen xD Best

grappig om te zien.

Hmm.. Btw: Forkliftglitch: Als je een lantaanpaal tussen je

vork wilt hebben, dan lukt dat niet :S

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...