Jump to content

Glitches & Bugs

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik zag laatst in multiplayer een auto voorbij rijden, maar er zat niemand in!??

was tie er mesg. uitgesprongen?

Geplaatst:
Ik zag laatst in multiplayer een auto voorbij rijden, maar er zat niemand in!??

was tie er mesg. uitgesprongen?

Nee, want hij vertraagde eventjes voor het licht en reed toen rustig verder. En de deur was toe.

Geplaatst: (bewerkt)

Als je op je dak valt van een hoog gebouw is de dak helemaal ingedeukt, maar Niko's hoofd gaat er gewoon doorheen.

Bewerkt: door Harrison
Geplaatst:

Hey,

Ik was net even alleen, online. Ik zag opeens een infurnus rijden dus die pakte ik. Ik bleef erin zitten. Maar drukte wel op start omdat ik even iets anders ging doen. Toen ik terug kwam zat ik in een PMP600, en de infurnus was weg.

Alright!

Geplaatst:

Telefoon werkte bij mij bij 50% van de storyline niet meer goed.

Je kan geen oproepen opnemen, of negeren.

Je kan geen contacten bellen, of vragen om te hangen.

Misschien dat het kwam omdat ik een vastloper kreeg toen ik iemand aan het bellen was.

Ik speel btw de PS3 versie.

Glenn.

Geplaatst:

Ik ging op een gebouw staan en toen zag je allemaal lichtjes van de autos op de snelweg.

Maar toen ik ging inzoomen met mijn sniper zag je helemaal geen auto`s.

Geplaatst:

Jah dat wou ik net gaan posten dieko , maar jah als je bijvoorbeeld ergens hoog zit en je zoomt met je sniper in de verte dan zie je bewegende lichtjes omdat rockstar het erop wou lijken dat het voertuigen zijn. Maar als je dan met je sniper naar iemand in een auto kijkt die dichtbij is en je volgt hem totdat ie bij die verre auto/lichtjes komt gaat ie er gwn doorheen ??

Geplaatst:
Jah dat wou ik net gaan posten dieko , maar jah als je bijvoorbeeld ergens hoog zit en je zoomt met je sniper in de verte dan zie je bewegende lichtjes omdat rockstar het erop wou lijken dat het voertuigen zijn. Maar als je dan met je sniper naar iemand in een auto kijkt die dichtbij is en je volgt hem totdat ie bij die verre auto/lichtjes komt gaat ie er gwn doorheen ??

Je ziet niks maar die lichtje rijd gewoon verder.

Geplaatst:

Als je op een hoger oppervlak gaat staan en het ander oppervlak lager, dan moet je eens een auto of moter spawnen met een cheat. Dan blijft het voertuig in de lucht zweven.

Geplaatst:

Hey, ik en j1mz hebben een glitch gevonden in multiplayer mode (Free Mode).

j1mz reed in een auto en ik zat ernaast en toen knalde hij tegen het vliegtuig aan.

een paar seconden later zaten we in het vliegtuig, je zag alleen maar blauw.

even daarna zaten we weer in het vlliegtuig en toen zagen we cockpit.

Een vette glitch, je mag het zelf ook proberen als je wil.

Greetzzz -GoldWing-

Geplaatst:
Hey, ik en j1mz hebben een glitch gevonden in multiplayer mode (Free Mode).

j1mz reed in een auto en ik zat ernaast en toen knalde hij tegen het vliegtuig aan.

een paar seconden later zaten we in het vliegtuig, je zag alleen maar blauw.

even daarna zaten we weer in het vlliegtuig en toen zagen we cockpit.

Een vette glitch, je mag het zelf ook proberen als je wil.

Greetzzz -GoldWing-

Ik heb wel eens dat ik dan onder de grond spawn :puh:. ^^

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een paar glitches gevonden:

1. De schommel des doods (maar die kennen jullie vast al) :duh:

2. Als je een Annihilator spawnt dan ergens in de lucht stil hangt en een car/motor/annihilator-spawn cheat doet blijft die car/motor/annihilator in de lucht hangen. ^_^

3. Soms als je motor gewoon op de grond ligt en je probeert er weer op te gaan stap je schuin op. Als Niko er dan op zit staan je wielen niet naar onder maar naar boven! En Niko's lichaam dus in de grond!!

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:
Ik heb wel eens gehad

dat toen ik met een sniper ging richten en toen weer normaal keek

was ik opeens ontzichtbaar ik kon nog gewoon lopen en auto rijden enzo maar als je dan in de auto keek zat er niemand in en je zag het stuur gewoon draaien enzo :puh: best wel grappig maar soms ook irritant.

ik heb dit 2 keer gehad. Een van jullie dit ook een keer gehad?

Je bedoelt dit:

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>">
name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Gr. Mitta-GTA-killer :cya:

heb ik ook een keer gehad

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...