Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

Ook leuk : Heb vanmiddag (maakt niet uit welke Peseus) met een brandweer door de deurtjes geramd, je krijgt de brandweer ook daadwerkelijk in het winkeltje met flink rammen... stap uit, klim op de truck, en je ziet Lala land 8)

Wat zie je dan???

Link to comment
Delen op andere websites

Ook leuk : Heb vanmiddag (maakt niet uit welke Peseus) met een brandweer door de deurtjes geramd, je krijgt de brandweer ook daadwerkelijk in het winkeltje met flink rammen... stap uit, klim op de truck, en je ziet Lala land 8)

Wat zie je dan???

LALA land? wat is dat nu weer ? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was in hetRestaurant (ik weet niet precies hoe hij heet, die eerste, in de buurt van je safehouse, waar het er niet echt fijn uitzag :puh:) en ik lock op een man die daar binnen staat. Ok, ik steek hem neer. Dan ga ik naar iemand die daar zit (Als je daar binnenkomt helemaal rechts) en ik steek hem, maar het mes gaat gewoon door hem heen, 10x ofzo. Toen ging ik naar iemand anders toe en dat lukte wel. (Dit was op de Xbox)

Dat heet de 69th Restaurant geloof ik.

Link to comment
Delen op andere websites

dankzij gta IV is mijn Xdoos voor de 2e keer RROD en dat is best wel zuigend...

vooral als je 3 weken geleden hebt gebeld of ze hem willen ophalen. zeggen ze dat ze binnen 3 dagen zouden ophalen en dat je nu nogsteeds zit te wachten tot hij opgehaald word :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een parkeergarage met geen auto's :| En niemand op straat, want er waren eerst mensen maar toen ik wantedsterren kreeg was er niemand meer op straat... Ooit gezien bij Francis International Airport? Was bij een neef van me op de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of deze is geweest maar na die missie van phil bij de sprunk fabriek[/font] bel ik automatisch naar phil[/font] en sta ik op de dak nadat hij opneemt zak ik door de dak en sta ik in een gebouw op een onzichtbare vloer :puh: dus ik moest mezelf vermoorden om eruit te komen want ik liep overal maar niks hielp :puh:

hier is de screen:

4vgwu9.png

BTW: Ik heb geen texture probleem ofzo dus het ligt niet daar aan. :puh:

Bewerkt: door Bullet360
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik heb volgens mij een stomme bug ontdekt. Ik heb iets met zwart, alle auto's op mijn parkings zijn ook zwart. Zo heb ik ook een zwarte enforcer voor de deur staan. Nu kwam ik erachter dat je niet in de politie computer kunt komen van de enforcer. Je kunt dus geen politie dingen starten met de enforcer.

Nu reed ik laatst in een patrol car tijdens een politie missie. Ik stapte uit en kreeg te zien dat ik een x aantal seconden had om een politie voertuig te bemachtigen. Ik stapte in de enforcer en ik kon door gaan met het opjagen van de bad guys.

Dit is lame toch!? Je kunt wel de missies rijden met de enforcer als je het eenmaal gestart hebt, maar het starten van de missie werkt niet. Hebben jullie dit ook, of ligt het aan juist mijn enforcer en werken de andere wel?????

naja blijft een kickass game!

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik het niet helemaal zeker wist heb ik het even ingame getest. Met de enforcer kun je inderdaad geen politie-missies doen. Als ik in een normale politieauto een politie-missie begin en ik stap uit heb ik een aantal seconden om in een cop car te stappen. Als ik hierna in de enforcer stap kan ik hier inderdaad de missie mee afmaken. Echter, ik ben dan heel veel tijd verloren met het in en uitstappen dat het toch niets meer uitmaakt, veel heb je er dus niet aan. Als de missie gefaald is en ik tevens opnieuw een missie begin met de enforcer lukt dit niet. Met andere woorden: je hebt helemaal gelijk alleen heb je er weinig tot niets aan. Voor de echte snelle rijders onder ons kan het wel eens uitkomst bieden maar ik moet zeggen dat de enforcer sowieso wat trager is. Goede ontdekking!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ie al gepost is maar als ik bij een gebouw ben

staan daarvoor schommels, als je daar met je auto ingaat dan

word je weggeslingerd, er is een filmpje van alleen weet ik niet

hoe je aan die code komt van youtube dus

als je intypt: GTA 4 Swing Set Launcher en dan de bovenste kiest

zie je het filmpje.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ie al gepost is maar als ik bij een gebouw ben

staan daarvoor schommels, als je daar met je auto ingaat dan

word je weggeslingerd, er is een filmpje van alleen weet ik niet

hoe je aan die code komt van youtube dus

als je intypt: GTA 4 Swing Set Launcher en dan de bovenste kiest

zie je het filmpje.

Greetz

Dit is al heel lang bekend.

Als je de zoekfunctie had gebruikt wist je dat deze bug al bestond ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of deze al bekend is, maar bij mij (op PS3) zit soms een taxi in een lantaarnpaal op >>DEZE<< brug. Het is altijd een taxi. En als je erin gaat zitten, dan krijg je hetzelfde effect als bij de schommel. Je schiet dan weg en je komt neer ergens in Middle Park.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...