Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

Ik weet niet of dit al gepost is, maar ik had daarnet een vage glitch.

In een straatje vlakbij je savehuis in Bohan staan altijd veel dezelfde auto's geparkeerd. Raar genoeg, zijn dat meestal dezelfde als het voertuig waarin jij momenteel rond rijdt.

Kwam er laatst door met een Turismo, staan er opeens allemaal Turismo's in die straat. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Op een niet zo mooie dag besloot Niko een potje te bowlen. Toen hij wou beginnen, werd zijn verbazing echter geschetst door de groep pionnen, die niet helemaal compleet waren. De rechter paar pionnen waren weg, wat Niko natuurlijk een mooi voordeel gaf. Maar meneer gooide een strike anyway.

Toch knap, want ik heb nog nooit iemand een strike zien gooien als niet alle pionnen er stonden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit al gepost is, maar ik had daarnet een vage glitch.

In een straatje vlakbij je savehuis in Bohan staan altijd veel dezelfde auto's geparkeerd. Raar genoeg, zijn dat meestal dezelfde als het voertuig waarin jij momenteel rond rijdt.

Kwam er laatst door met een Turismo, staan er opeens allemaal Turismo's in die straat. :?

Dit is al heel lang bekend. Makelijk als je een zeldzame auto wilt clonen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit al gepost is, maar ik had daarnet een vage glitch.

In een straatje vlakbij je savehuis in Bohan staan altijd veel dezelfde auto's geparkeerd. Raar genoeg, zijn dat meestal dezelfde als het voertuig waarin jij momenteel rond rijdt.

Kwam er laatst door met een Turismo, staan er opeens allemaal Turismo's in die straat. :?

Dit is al heel lang bekend. Makelijk als je een zeldzame auto wilt clonen.

Ik vind wel lagge, heb nu overal wel een sultan rs staan!

Link to comment
Delen op andere websites

Op een niet zo mooie dag besloot Niko een potje te bowlen. Toen hij wou beginnen, werd zijn verbazing echter geschetst door de groep pionnen, die niet helemaal compleet waren. De rechter paar pionnen waren weg, wat Niko natuurlijk een mooi voordeel gaf. Maar meneer gooide een strike anyway.

Toch knap, want ik heb nog nooit iemand een strike zien gooien als niet alle pionnen er stonden...

Wat vaag, maar wel leuk!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind wel lagge, heb nu overal wel een sultan rs staan!

Die heeft een vaste Spawn plek. Achter de garage van de villa waar je heen gaat met Phil Bell in Truck Hustle en To Live and Die in Alderney. Dus het is verspilling van parkeerplek om overal die auto´s neer te zetten. Ik heb nu 2 Bryce´s Infernussen door deze Glitch. Normaal kun je die maar één keer krijgen in de gelijknamige missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind wel lagge, heb nu overal wel een sultan rs staan!

Die heeft een vaste Spawn plek. Achter de garage van de villa waar je heen gaat met Phil Bell in Truck Hustle en To Live and Die in Alderney. Dus het is verspilling van parkeerplek om overal die auto´s neer te zetten. Ik heb nu 2 Bryce´s Infernussen door deze Glitch. Normaal kun je die maar één keer krijgen in de gelijknamige missie.

Dat is dan ook 'verspilling', sinds Bryce's Infernus hetzelfde is als een normale Infernus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was is een keer in het ziekenhuis aan het knallen op de politie, maar toen ik op een politie agent wou schieten verdween ie ineens. :?

Het gebeurt nu al een paar keer

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, in het vervolg graag de 'Bewerk'-knop gebruiken. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was is een keer aan het vechten met iemand en op het moment dat degene waarmee ik aan het vechten was mij sloeg kwam de politie en die probeerde hem te arresteren, alleen kwamen er 3 agenten waarvan er 1 hem probeerde te arresteren 1 bleef staan 1 één liep naar de hotdog verkoper en bestelde een hotdog :? .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was is een keer aan het vechten met iemand en op het moment dat degene waarmee ik aan het vechten was mij sloeg kwam de politie en die probeerde hem te arresteren, alleen kwamen er 3 agenten waarvan er 1 hem probeerde te arresteren 1 bleef staan 1 één liep naar de hotdog verkoper en bestelde een hotdog :? .

Grappig ze stappen soms ook in je auto :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was is een keer in het ziekenhuis aan het knallen op de politie, maar toen ik op een politie agent wou schieten verdween ie ineens. :?

Had ik daarnet ook, maar dan met een auto. Theoretisch gezien zou ik er vol tegen aan moeten geknald zijn, maar toen verdween die auto opeens in het niets.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had ook nog wat gevonden.

Ik had mijn bryce infernus geparkeerd bij me huis rij me sanchez er achter ik safe kom weer buiten is me infernus weg:(... en nu heb ik geen infernus meer. vaaaaaag!!

maar dan stel maar meteen me vraag waar kan ik infernus hale:D??

P.s ik ben een hele lange tijd niet meer online geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...