Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

Toen ik gisteren iemand een kopstoot gaf zat Niko's hoofd vast in het lichaam van de betreffende ped :7 .

Hoe doe je een kopstoot,? en lol hoe kreeg je hem eruit?

Niko geeft, als hij iemand in mekaar rost, soms zomaar een kopstoot, en NIET, hij zat gewoon vast :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb eentje gevonden maar weet niet of al bekend is. Dit werkt bijna overal.

Pak een auto (best de grote taxi) en ga voor een muur staan. Paarkeer je auto er een beetje van af, met de neus scheef (lichtjes scheef) naar de muur gericht. Stap uit maar laat de deur open. Ga nu achter de auto staan (tussen jou en de auto zou ook een taxi moeten tussen kunnen.) Laat nu een granaat vallen. Let wel op dat je ze niet gooit, maar gewoon laat vallen. Wacht een klein beetje, en loop dan naar de deur. Spring dan over de deur. Als je goed getimed hebt en ook de juiste afstanden, dan zou dit het resultaat moeten zijn:

Wanneer de granaat ontploft, gaat de auto wat naar voor door de schok. Maar omdat Niko springt, val je niet omdat je in een soort van actie zit. Daarom blijft Niko springen terwijl de auto verder gaat. Uiteindelijk spring je door de muur. Ik heb geen screens want heb geen fototoestel of dergelijke. Probeer maar eens.

Waar ik al in ben geweest:

De porseleinwinkel van de missie van Vlad (JJ nog iets China)

Een gesloten Burger Shot.

Gewone huizen.

Install xfire en maak screens daarmee ;)

Sorry, maar ik speel op xbox360.

Maar normaal staan er op youtube filmpjes erover. Ik zal zo meteen als ik er eentje vind, de link posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Klein bugje: Als je met een Rancher tegen een beetje een hoge stoeprand of iets aan rijd(frontaal), dan lijkt het alsof er een onzichtbare balk vlak voor de wielen hangt: Je staat dan ineens stil en je bumper is beschadigd... Deze balk is denk ik de ophangning van de auto, maar het tastbare ervan hangt te laag en te ver naar voren!

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Het is misschien niet echt een glitch of bug, maar toen ik gisteren een wanted level had stal een agent een taxi die voorbij reed (voormoedelijk zodat de agent mij per auto kon achtervolgen). Toen de agent mij met de taxi achtervolgende activeerde ik de cheat voor 'wanted level down' en toen mijn wanted level weg was stopte de agent de actervolging en reed hij door als een gewone taxi. Het geinige was dat ik ook gewoon naar de taxi kon fluiten, in kon stappen, en mezelf overal naar toe kon laten rijden met de agent als chauffeur.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is misschien niet echt een glitch of bug, maar toen ik gisteren een wanted level had stal een agent een taxi die voorbij reed (voormoedelijk zodat de agent mij per auto kon achtervolgen). Toen de agent mij met de taxi achtervolgende activeerde ik de cheat voor 'wanted level down' en toen mijn wanted level weg was stopte de agent de actervolging en reed hij door als een gewone taxi. Het geinige was dat ik ook gewoon naar de taxi kon fluiten, in kon stappen, en mezelf overal naar toe kon laten rijden met de agent als chauffeur.

Goed gevonden :tu:

Het was wel al bekend dat agenten een auto 'Opeisen' om je te achtervolgen

Link to comment
Delen op andere websites

In was wat aan het lollen in de missie ...Final Interview. Uiteindelijk moest ik dus GOldberg vermoorden. Maar ik was maar een beetje tegen hem aan aan het duwen. Uiteindelijk had ik hem helemaal naar buiten geduwd door steeds tegen hem aan te lopen, toen rende Goldberg weg, jatte een politiewagen en ging er vandoor. De politie ging erachteraan, En schoot Goldberg dood toen hij nog in de politiewagen zat. Toen kon ik gewoon naar Francis gaan zonder een Wanted Level ^_^.

Link to comment
Delen op andere websites

In was wat aan het lollen in de missie ...Final Interview. Uiteindelijk moest ik dus GOldberg vermoorden. Maar ik was maar een beetje tegen hem aan aan het duwen. Uiteindelijk had ik hem helemaal naar buiten geduwd door steeds tegen hem aan te lopen, toen rende Goldberg weg, jatte een politiewagen en ging er vandoor. De politie ging erachteraan, En schoot Goldberg dood toen hij nog in de politiewagen zat. Toen kon ik gewoon naar Francis gaan zonder een Wanted Level ^_^.

Lol hoe kan da ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb een zeer vervelende bug in GTA IV. In de laatste missie als je aan een helikopter hangt kun je niet in de helikopter klimmen. Je moet op spatiebalk duwen maar het lukt me niet. Kan iemand me helpen???

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een zeer vervelende bug in GTA IV. In de laatste missie als je aan een helikopter hangt kun je niet in de helikopter klimmen. Je moet op spatiebalk duwen maar het lukt me niet. Kan iemand me helpen???

Dit is een hele bekende bug.

Het beste kan je het gewoon proberen om op Y, Driehoekje of Spatiebalk te gaan rammen zo lukte het bij mij ook.

Nog een vraag: het je het spel op de pc?

EDIT: laat maar ik las je post niet goed

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt een ander toetsenbord aansluiten, of de toets veranderen naar bijvoorbeeld schift. Die is minder groot, en dus makkelijker om op te tikken?

Wie heeft mn topic unpinned :cry: ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een vriend van mij had vandaag een glitch laten zien

Namelijk, Hij ging naar de Rotterdam Tower en ging aan de Noordkant ervan ergens

Bovenin. Daardoor kwam hij in het midden van de Rotterdam Tower en toen hij naar beneden ging

Kon hij eigenlijk onder de stad doorvliegen.

Hier heb ik er een filmpje van van iemand anders die dat doet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van mij had vandaag een glitch laten zien

Namelijk, Hij ging naar de Rotterdam Tower en ging aan de Noordkant ervan ergens

Bovenin. Daardoor kwam hij in het midden van de Rotterdam Tower en toen hij naar beneden ging

Kon hij eigenlijk onder de stad doorvliegen.

Hier heb ik er een filmpje van van iemand anders die dat doet ;)

Muhaha trein = heli x'D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik probeerde overlaatst om in het huis van Faustin te komen, door een auto voor de deur te cheaten en in te stappen. Maar de glitch werkte bij mij niet, en ik viel ook door de vloer. Ik zat onder Faustins huis, en ik zat gewoon in het water. Toen kon ik richting het strand van Firefly Island lopen, en zodra ik op het vaste land ( nog steeds onder die normale wereld ) was, cheatte ik een boot, en zo kon ik ook gewoon onder de stad doorvaren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik speel nu IV op de pc,rijd ik tegen zo'n benzine pomp aan:normaal ontploft die maar nu viel hij gewoon uit elkaar en ik kon gewoon naar achterrijden inplaats van dat ik dood was.maar +-10 seconden later onplofte hij alsnog.raar zo'n late reactie

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...