Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

Heb al van zoiets gehoord, is al bekend, zoek maar even op youtube naar mensen die het doen ;) Een stukje van de Rotterdam Tower is idd unsolid, kan je doorheen vliegen en dan naar beneden, en dan blijk je onder de stad te zitten. Maar nooit zelf geprobeerd, moet het ook eens doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

vandaag zat niko in een boot te varen, met de politie erachter. ze schoten dus en de boot ontplofte toen ik er nog inzat. maar aangezien niko godmode had, bleef hij zitten en was hij niet dood. ik bel naar een gsm nr (om de motor terug te starten, ook een glitch) en de motor en de radio schoten weer aan bij de ontplofte boot! maar ik kon wel niet verder varen en de boot zinkte :7

Link to comment
Delen op andere websites

vandaag zat niko in een boot te varen, met de politie erachter. ze schoten dus en de boot ontplofte toen ik er nog inzat. maar aangezien niko godmode had, bleef hij zitten en was hij niet dood. ik bel naar een gsm nr (om de motor terug te starten, ook een glitch) en de motor en de radio schoten weer aan bij de ontplofte boot! maar ik kon wel niet verder varen en de boot zinkte :7

Ik heb net hetzelfde meegemaakt in SA, maar daar bleef de boot nog gaan hoor :7 ,

tot hij helemaal was ondergezakt...

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het vliegveld als je tegen een muur springt ga je er doorheen :Sb

Die was idd al bekend,

Dan meot je tegen zo'n soort pilaar springen.

Dan zit je in het gebouw kan je gastjes killen...

Dat stuk van de rotterdam towers was toch unsolid?

Ik kom er nooit doorheen :?

Link to comment
Delen op andere websites

heb ook wat gevonden:in de missie dat je op het dak met een sniper moet staan terwijl packie een deal sluit die gaat mislukken gaat er een mannetje op een gegeven moment in een busje.als je dan op de banden schiet dan zakt dat busje door de grond tot ongeveer het raam.

ben de naam van deze missie even vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

heb ook wat gevonden:in de missie dat je op het dak met een sniper moet staan terwijl packie een deal sluit die gaat mislukken gaat er een mannetje op een gegeven moment in een busje.als je dan op de banden schiet dan zakt dat busje door de grond tot ongeveer het raam.

ben de naam van deze missie even vergeten.

Dat is 'Luck of the Irish' ;) , wel grappig dat hij dan zomaar door de grond gaat :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

ik stond midden op de rails toen ik werd gearesteert er kwam een trein en ik zat er onder naar 5 seconden zakte ik door de grond en zag het station van onder ik valde meer omlaag en zag LC van onder en toen stond ik voor de ziekenhuis zonder wapens :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...