Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

Ik weet niet of het echt een bug is, maar ik liep bij mijn savehouse in Bohan en een agent arresteerde iemand. Maar ik had een politieauto in mijn gele vak voor mijn savehouse staan. Die agent stapt in zo in mijn politeauto terwijl zijn eigen auto vlakbij stond. Erg irritant moet ik weer een nieuwe halen :-(

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven, kan je dat politieprobleempje niet voorkomen als je je auto op slot zet? (uitstaptoets langer ingedrukt houden)

@Ontopic: Ik weet niet of het een bug is, maar je kan ermee in een blue hell komen: ik was bij het ziekenhuis van Cerveza Heights en ik schoot een paar mensen neer o.a. de hotdogman, en de politie kwam achter me aan, 3 sterren, en ik schuilde een hoekje om achter een stapel dozen. Toen ik met mijn bazooka schoot kwam ik in een blue hell terecht en ik spawnde op een kruispunt (helaas nog wel met 3 sterren :duh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Is geen bug als de politie achter jou aan zit willen ze ook nog wel eens andere auto's pakken om je te achter volgen ;)

De politie zat niet achter mij aan maar achter een gewone burger. Maar ik had geen zin om weer een nieuwe politiewagen te stelen dus schoot ik ze allebei maar dood. ^_^

Nog een bug: Als Niko tegen een telefoonhoorn van een telefoonpaal aanloopt gaat die kapot. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bij het vliegveld, naar de slagbomen gaat die voor je opengaan, en je parkeert je auto eronder, en je stapt uit, dan gaan ze weer naar beneden op je auto zou je denken, nee.. zodra ze naar beneden gaan, verdwijnt je auto helemaal.. nergens meer te bekennen..:S

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bij het vliegveld, naar de slagbomen gaat die voor je opengaan, en je parkeert je auto eronder, en je stapt uit, dan gaan ze weer naar beneden op je auto zou je denken, nee.. zodra ze naar beneden gaan, verdwijnt je auto helemaal.. nergens meer te bekennen..:S

Ja dat had ik ook is. :7

Ik had een blokkade gezet bij GTA Race samen met hannes. :engel:

Maar toen ik wapens ging halen en terug kwam was die vlak voor mijn neus weg. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Met die schommel wordt ik nooit weg geschoten alleen beschadiging

(er hangt ook alleen een ketting geen stoeltje)

Ik had dat vandaag voor de 1e keer geprobeerd, en het werkte meteen.

Op de ps3 moet je wel je achterkant tegen de schommel zetten( in het midden) en dan schiet je weg, met de voorkant schiet je maar een meter of 5 weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een bug of een glitch gevonden.

Ik reed op het vliegveld met een vrachtwagen met een bak erachter, volgens mij de Mule. En ik reed over zo'n soort bagage-band, en ik vloog een stukje door de lucht, en toen lag de wagen op zijn kant. Ik zal nog in de vrachtwagen en ik stuurde naar rechts, en toen begon heel die wagen te tollen. :puh:

Het is moeilijk te snappen, maar ik zal kijken of ik een filmpje kan uploaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dee die schommel bug en toen vloog mn patriot op de subway bovengronds (waar je normaal overheen gaat)

Natuurlijk komt er een trein aan maar dat ging vag want mijn patriot werd door het spoor heen geduwd en die bleef half steken terwijl de trein erover heen denderde...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...