Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Net nog iets grappigs gebeurd ik ging met Dwayne stappen in een Comet dan rijd ik een beetje snel over een brug (naam ben ik vergeten) dan knal ik tegen zo'n uitsteeksel van een muur vlieg ik door de ruit over de raling in het water natuurlijk heel erg ver omlopen om weer bij Dwayne te komen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

hmm ben ik de enige die (grappige) dingen post? ^_^ het grappige.

Ik wil net instappen in mijn Goudgele Patriot met Amerikaanse vlag knalt er een Ambulance tegen aan en val ik neer en het alarm gaat natuurlijk af :) natuurlijk meteen de chauffeur van de ambulance dood geknalt dat zal hem leren mijn Patriot te beschadigen :@

Bewerkt: door GunsNroses61
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb me daarstraks kapot gelachen toen ik dronken uit een cafe kwam. Ik wilde een taxi laten stoppen, dus ik hield de E in. Niko stond als een soort bevroren jezus met zijn armen gespreid op straat en viel kaarsrecht voorover met zijn smoel op straat. Zag er bijzonder komisch uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was daarstraks bezig met zo'n vigilante missie in een copbak, moest ik een criminal on foot afknallen. Toevallig stond ie vlak naast een benzinestation (op Broker bij de dukes expressway). Ik vuur mijn wapen dus maar eens af op zo'n pomp, dikke explosie, ik denk: dat overleeft ie niet. Ik kijk op mijn radar en ik zie het rode stipje met een pijlte omhoog erin. Blijkt dus dat die crimineel door de explosie boven op de metrolijn is geslingerd. Hij probeerde nog op me te schieten, maar ik kon hem nergens zien liggen. Toen ik probeerde om een trap te bereiken kreeg ik de melding dat ik gefailed had. Wel vage situatie al met al.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was daarstraks bezig met zo'n vigilante missie in een copbak, moest ik een criminal on foot afknallen. Toevallig stond ie vlak naast een benzinestation (op Broker bij de dukes expressway). Ik vuur mijn wapen dus maar eens af op zo'n pomp, dikke explosie, ik denk: dat overleeft ie niet. Ik kijk op mijn radar en ik zie het rode stipje met een pijlte omhoog erin. Blijkt dus dat die crimineel door de explosie boven op de metrolijn is geslingerd. Hij probeerde nog op me te schieten, maar ik kon hem nergens zien liggen. Toen ik probeerde om een trap te bereiken kreeg ik de melding dat ik gefailed had. Wel vage situatie al met al.

Ik vond die andere van je leuker, Als een bevroren Jezus :schater::schater::schater::7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat erg snel te rijden, en toen drukte ik per ongeluk op de knop om uit te stappen. Ik val uit de auto, tegen een politieauto aan (die een stuk omhoog ging met de voorkant), en toen vloog ik richting de stoep precies bovenop een voetganger.

En bij die rotonde op het 1e eiland bij dat park, reed ik met een SUV met hoge snelheid over die rotonde. Ik vloog met mijn SUV een stuk omhoog, en ramde keihard een voetganger :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het grappigste tot nu toe heb ik zonet meegemaakt.

Ik ging op de lappen met Little Jacob, komen we dus allebei straalbezopen uit die kroeg, maar ik moest eerst een andere auto hebben om Little Jacob naar huis te brengen aangezien de mijne al bijna in brand stond. Ik dus strompelen naar de overkant van de straat, want daar stond er nog een, onderweg vier keer gevallen denk ik, lol

Ik steel die auto, rijden er net flikken voorbij, kreeg ik een wanted level van 1 ster, op zich niet erg. Probleem was dat Little Jacob nog niet was ingestapt, die liep nog te waggelen over straat. Maar ondertussen liepen er ook twee flikken richting mijn autodeur om me te arresteren. Moest ik dus de hele tijd cirkeltjes rijden om te proberen Little Jacob te laten instappen vóór de flikken mijn deur bereikten. Een dronken rastaman en een overjaarse flik met bierbuik beide achter m'n auto zien aanlopen, het was hilarisch.

De flikken waren jammer genoeg steeds iets sneller dan Jacob waardoor ik elke keer weer moest vertrekken om niet opgepakt te worden. Heb ik op de duur dan maar de flikken doodgeschoten, kreeg ik 3 sterren, maar nu was het Jacob wel geslaagd om in te stappen. Dan in dronken toestand vluchten voor die flikken en een helikopter, maar toen ik Jacob thuisbracht vielen de sterren weg, gelukkig!

Link to comment
Delen op andere websites

Roman's dood :

Ik ging met hem uit eten, en even later sprong ik voor de lol het water in.

Roman deed het ook, maar hij verdronk.

Er stond zo van: Your friend was injured ofzoiets. Zag je een dode roman in het water liggen,haha.

Link to comment
Delen op andere websites

was laatst uit heli gesprongen perongelijk online was vlak boven het land en hoe onvoorstelbaar het ook was viel ik precies achter in zo landrover achtig ding.

bij de 3de missie van vlad zie je madd dog in de platenspeler zitten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had laatst dat ik heel hard reed op die brug naar bohan vanaf de 1e eiland ik reed dus langs die poortjes (dagt ik ) bots ik volop tegen die taxi die zn 5 dollor aant betalen was ik vloog door mn vooruit vloog tegen de dak van die auto agter de taxi en stuiderde nog 1 auto verder... allemaal bloed op die dak ik 1 ster politie dat was gewoon droog...XD

Bewerkt: door Mr.stickz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik reed met lekker hard met mijn auto op Rotterdam Hill en ik knal in eens keihard met mijn auto tegen een muurtje aan,Niko vliegt door de ruit tegen een boom aan...

Door de knal vloog die auto door en kwam op zijn dak op Niko terecht...

Niko dood :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had 'eindelijk' de PCJ600 gevonden, zwart, met 2 kleine lampjes van voor, zonder spiegels.

Dus ging meteen over de snelweg een tourtje maken, en op den duur val ik van mijn motor af. Dus ik heb nog maar een klein streepje health over, en ik dacht: Gelukkig, niet dood, ik heb die motor nog. Dus ik ren terug naar mijn PCJ, word ik aan gereden door een auto. DOOD. Weg PCJ. Best komisch, maar ik moest nog wel lang zoeken om weer een PCJ te vinden...

Of ik kom net van de Comrades Bar, samen met Packie. Ladderzat, dus ik mocht niet meer autorijden.

Dus ik roep een taxi, Niko en Packie renner ernaar toe, maar Niko valt. Ik denk, die staat zo wel weer op, maar hij bleef bijna 2 minuten liggen. Staat Niko eindelijk op, rijdt de taxi weg...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...