Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

in team deatmatch opeens gingen ze weg de flat waar je die missie moet doen gingen ze in hun de 1 verdieping beschermen kwamen er niet in

ik pak 1 helikopter vlieg op het dak stap uit en ik kom er zo in :7 iets moeilijks kan ook makkelijk zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Laatst was wel wat raars bij mij..Ik stond ergens op een dak in Bohan en toen gooide ik een molotov op de rand..Ik rende er op af,en toen stond die in de fik.Ik viel van het gebouw af maar toen ik op de grond kwam was er geen health af :puh:..Dat vuur was dus een soort schild xD
Deze glitch probeer ik al de heletijd :-(
Link to comment
Delen op andere websites

Een van mijn grappige momenten:

Stond ik op de metro te wachten en het duurde effe.

Dus dacht ik waarom zou ik die 2 politie agenten die met elkaar stonden te praten nu eens niet voor de metro duwen?

Dus deed ik dat en toen kwam de metro ...

SPLASH ... :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb heel wat voorgehad (mede dankzij 6 maanden op GTA IV spelen!)

1. Was online aan het spelen (free mode) IK was iemand aan het volgen voor de fun. Naast mij was en motor aan het rijden (ook iemand online) die met ong. dezelfde snelheid (toch wel hoge snelheid) naast mij reed. Voor mij zag ik rechts een muurtje. Ik dus denken (zou ik het doen? JA). Die motor wou versnellen om dat muurtje te ontwijken, maar ik ook versnellen, en hem ook meer en meer naar dat muurtje duwen. En die man BAM op dat muurtje, en ik was weg :)

2. Taxichauffeur doodschieten terwijl ik voor zijn auto stond. DOM, want die voet op dat gaspedaal en ik was dood!

3. Ik was met mijn motor iets te hoog gegaan (weelie). Ik viel, en die motor stuiterde, en ging zowaar de lucht in. Liep daar net zo'n ventje. Die motor BAM daarop, en die man was dood :puh:.

4. Met die bankoverval (missie)[/font] was ik net in de metro. Ik moest de sporen op dus he. En ik keek eens achterom om te zien of die ventjes me nog volgden. Kijk ik terug vooruit, en zie ik ineens een metro afkomen! Ik: S**t, en die metro op mij natuurlijk!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een auto nodig en had nog niet in een bestelbusje gereden dus ik sloeg het raam in, nam plaats achter het stuur, ik zag in de rechteronderhoek de naam van het busje verschijnen: PONY. Op datzelfde moment sprong de radio aan en hoorde ik net meteen die zin uit dat liedje: 'Riding my pony' op die R&B zender.

Toeval of..??

Link to comment
Delen op andere websites

ik reed in een truck die al redelijk beschadigd was, dus ik neem ff een jump die aan beide kanten van de weg staat, ik zag geen vlammen maa rtoen de slowmo kwam zag je ehm langzaam uit elkaar knallen en ff een flits van de ontploffing. heb hem opgeslagen dus ik kan er zo ff een filmpje van maken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ging ik me opendak auto 'savonds langs de hoeren, zag je ze het gewoon doen in een steegje :tu:

[offtopic]Waar staan die hoeren :puh: ?[/offtopic]

Rondom de stripclubs, ze ziet ze vanzelf wel staan, en dan even toeteren

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn grappigste momenten

1. ik steeg op met mijn heli in free mode zat ik ff rond te kijken (behalve boven) dan blijf ik stijgen en op een gegevenen moment BAM tegen een andere heli aan staart weg en wieken kapot :( ik natuurlijk dood en die ander geen schrammetje.

2. Reed in Free mode Met een sultan RS liet ik ff een maat instappen, rijd ik ff 10 meter bam tegen steen en m'n auto ondersteboven :(

Bewerkt: door GunsNroses61
Link to comment
Delen op andere websites

ik reed in een truck die al redelijk beschadigd was, dus ik neem ff een jump die aan beide kanten van de weg staat, ik zag geen vlammen maa rtoen de slowmo kwam zag je ehm langzaam uit elkaar knallen en ff een flits van de ontploffing. heb hem opgeslagen dus ik kan er zo ff een filmpje van maken.

waar is het filmpje :D

ontopic: Men neme: Niko, Comet, Liberty City, Tol en Politie.

Ik was In mijn Comet eens goed aan het doorvliegen tegen 250 per uur. Ik had 2 sterren... In de verte zag dat tolhuisje staan, en daar kwam opeens zo'n politie agent uit. Ik keek alleen maar naar die agent, en niet naar het verkeer. Een taxi ging opeens naar links, waardoor ik natuurlijk hard moest uitwijken, net waardat agentje stond. Ik tegen da ventje natuurlijk, en die zeker 10 meter de lucht in. Maar ik reed wle tegen dat Tolhuisje aan, Niko vloog dan maar effe door het raam, net in het midden waar die opening is (aan de tol). Ik kwam an de andere kant uit (met drie sterren nu) en zag ook dat agentje neerkomen. Die met zijn hoofd recht op een ander ventje, dat door de schoten uit zijn auto was gesprongen! Ik lag plat van het lachen, voor wel een halfuur!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...