Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Dat ik op een dak een ventje neerschoot, maar die net op de rand bleef hangen.

Ik jat een wagen en stap in terwijl dat op het moment dat ik de deur dichtdoe en wil aanrijden datzelfde ventje dat ik neerschoot ineens op de moterkap pleurt! :schater:

Dat was wel even schrikken kon ik je zeggen. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

haha denet had ik een mooie ik was zo in de metro ruzie aant zoeken met mn knuppeltje en ik wou iemand zoon keiharde kam verkopen komt er net een wijf langs rennen die ik keihard in dr smoelwerk beuk :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ging een stunt jump doen. die bij bohan bij die brug die nog niet af is. daar nam ik de eerste jump. mijn auto kwam op het randje van het gebouw die aan de overkant staat en niko vloog door het raam recht op het dakje. zag er wel erg komisch uit

Link to comment
Delen op andere websites

Zat denet in een multiplayer potje waar we met ze vieren in zaten,

ik reed toen ik een heli zag vliegen in de verte.

Was er ook een schans waar hij langs kwam ik denk kan het proberen.

Dus ik dag ik probeer het eens en met wat geluk raak ik de heli. :schater:

Alsof dat al niet grappig genoeg was stort de heli neer maar was nog niet ontploft.

Knalt de auto ook precies op de heli en toen ontplofte de boel.

Mensen zaten zo 5 minuten met gelach de channel te spamme xD

Bewerkt: door f8te
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook meegemaakt dat iemand in Nederland prate. Maar gisteren trok ik iemand uit de auto en dan begint ie mij in het Pools uitschelden :bonk: (ik ben Pools dus ik begreep het). Die mongool die voor je save huis in Bohan staat en hele tijd zeikt irritert mij, dus ga ik met een sigaretje naar hem gooien :clown: . Zeikt ie verder :duh: . Ik gooide met alles naar die mongool, maar hij zeikt door :duh: . Ik had besloten om hem een ceadeutje te geven ^_^ . Een kaliber 357 kogel van mij Desert Eagle door zijn harsens :dans: (dat is mijn manier van problemen oplossen)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook meegemaakt dat iemand in Nederland prate. Maar gisteren trok ik iemand uit de auto en dan begint ie mij in het Pools uitschelden :bonk: (ik ben Pools dus ik begreep het). Die mongool die voor je save huis in Bohan staat en hele tijd zeikt irritert mij, dus ga ik met een sigaretje naar hem gooien :clown: . Zeikt ie verder :duh: . Ik gooide met alles naar die mongool, maar hij zeikt door :duh: . Ik had besloten om hem een ceadeutje te geven ^_^ . Een kaliber 357 kogel van mij Desert Eagle door zijn harsens :dans: (dat is mijn manier van problemen oplossen)

dan wil jij in REAL niet tegen komen XD

Link to comment
Delen op andere websites

ik rij lekker op me motor knal ik tegen een auto aan daadoor ging de lucht in en raakte ik met me kop een gebouw(11 meter omhoog ofzo) daarna DOOD maar wel een mooie klapper van de dag XD

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het ook voor melkaar XD

Eerst worden er 2 gasten opgepakt door mij Muhahahaha, dan wil er een agent in de politie auto gaan zitten gooit hij een opgepakte gast eruit XD

Daarna sla ik die gast helemaal dood, komt er een ziekenwagen, maakt hem beter sla ik hem meteen weer dood met een knuppel, en toen weer en ik ga nu door :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik had na 3 uur zoeken gruppe 6 busje gevonden eindelijk dacht ik toen en toen na een paar keer botsen hoorde ik een vreemd geluid ik wist niet wat het was keek ik om me heen en toen opeens ontplofte het busje en was ik dood en dat ding stond niet eens in de brand dat was een fucked up moment. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik was x met roman gaan strip club geweest dus moest hem thuis afzetten maar er stond een auto voor de deur van roman dus kon hij er niet uit dus slaat die niko voor zijn kop ik d8 zo wtf je slaat je eige familie lid tog neit zomaar

aleen dat je die kant moet uitstappe zag wel grappig uit

:puh::P:P

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde de game bij mijn neef.

Ik was bij een tankstation ofzoiets toen mijn auto ontplofte waar ik naast stond ook de benzinetank ontplofte waardoor ik meters verder boven op de motorkap van een auto tot stilstand kwam. Ik was wel dood maar de auto reed wel door.

Lol

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik reed echt snél met een stretch (limo) ,

kwam een afslag tegen, er reed een identieke limo uit en

net rende er een voetganger erbij, en ik knalde er HARD tegen aan en dan op de andere limo xD

Was echt HARD!

En ik reed tegen een muurtje en ik vloog door de vooruit over het muurtje, en het was een brug xD

Of een voetganger klemmen tussen je auto en muurtje, en hij valt achterover 10 meter omlaag xD

En deze :puh:

Cluckin Bell heeft twee wc's: Meisjes: Chicks en jongens: Cocks xD

Bewerkt: door Kzaf
Link to comment
Delen op andere websites

Was vandaag weer eens aan het kloten met politie achter me aan te krijgen, dus ik had 3 sterren wanted level en rijdt naar die Heli-tours, ik dacht dus: even snel helikoptertje pakken en dan ervandoor voor de politie, ik parkeerde m'n zwaarbeschadigde, rokende auto recht onder de staart van een van die helikopter en stapte net zo blij in zo'n helikopter, komen er een aantal van die flikken aan en schieten dus op mij, maar raken de auto, dus ik net 1 meter de lucht in, explodeert die auto! Mijn helikopter werd dus door die explosie verdomd hoog de lucht in gelanceerd en kon zo verder vliegen, natuurlijk de heli wel zwaar beschadigd maar niet ontploft ofzo. Was wel even lachen momentje!

En wat inderdaag ook wel leuk is, als er weer zo'n kerel de motor staat te controleren ofzo van zijn auto, en dan zijn auto keihard rammen van de andere kant als waar hij staat waardoor hij geplet wordt tussen zijn eigen auto en een andere geparkeerde auto, alleen het geluid al wat je hoort als hij geplet wordt!

Bewerkt: door EquinoX91
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...