Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Nou, ik zat in een waardetransport wagen, en na wat gebeuk en kogelgaten op mijn auto vloog hij dus in de brand, net voor dat hij ontplof sprong ik eruit, en toen ontplofte die wagen en toen lag serieus de HELE straat VOL met geld, was echt heel wreed. Ik was weer wat duizend dollar rijker! _O_

Haha uber! Nieuwe manier om aan geld te komen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam een vent tegen op straat, die had teveel coke op ofzo

toen gaf die me 100$ xD

Nee Nee dat zijn die gasten met Pull My Finger blaadjes op hun rug

die het steeds over Aliens hebben ahah dan kan je ze geld geven en komt het op de grond naast je te liggen

maarrr

jullie moeten ook absoluut die TV checken dat is echt tof en duurt best wel lang want ik heb het gewoon een ur zitten kijken zonder dat er iets herhaald werd facking lauw

een of andere absolutely fabolous clone(I'm Rich) die was echt super

die cabaret clubs zijn ook mooi met die goochelaar

maar dat wijf met dat roe haar is een beetje ........

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam een vent tegen op straat, die had teveel coke op ofzo

toen gaf die me 100$ xD

Nee Nee dat zijn die gasten met Pull My Finger blaadjes op hun rug

die het steeds over Aliens hebben ahah dan kan je ze geld geven en komt het op de grond naast je te liggen

maarrr

jullie moeten ook absoluut die TV checken dat is echt tof en duurt best wel lang want ik heb het gewoon een ur zitten kijken zonder dat er iets herhaald werd facking lauw

een of andere absolutely fabolous clone(I'm Rich) die was echt super

die cabaret clubs zijn ook mooi met die goochelaar

maar dat wijf met dat roe haar is een beetje ........

wuhaahhaha:P pull my finger

je had toch ook iets van america's next top hooker? is dat ook op tv:P ik had t wel bij "star junction" op een billboard gezien. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam een vent tegen op straat, die had teveel coke op ofzo

toen gaf die me 100$ xD

Nee Nee dat zijn die gasten met Pull My Finger blaadjes op hun rug

die het steeds over Aliens hebben ahah dan kan je ze geld geven en komt het op de grond naast je te liggen

maarrr

jullie moeten ook absoluut die TV checken dat is echt tof en duurt best wel lang want ik heb het gewoon een ur zitten kijken zonder dat er iets herhaald werd facking lauw

een of andere absolutely fabolous clone(I'm Rich) die was echt super

die cabaret clubs zijn ook mooi met die goochelaar

maar dat wijf met dat roe haar is een beetje ........

wuhaahhaha:P pull my finger

je had toch ook iets van america's next top hooker? is dat ook op tv:P ik had t wel bij "star junction" op een billboard gezien. :Y

mijn kameraad vertelde dat dat op de radio was :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vloog in heli tegen een gebouw aan en hij stond in fik ik jump eruit en tegen dat gebouw ik met me hoofd tegen zoon randje bloed erop en ik was al bijna dood toen ik beneden was en toen viel ik op een auto :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb opnieuw grappige moment. Ik sta aan het station en wacht op de trein. De man staat dichtbij de spoorweg en ik duw hem en hij valt op de grond en de trein rijdt hem over :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Yeeeeeeh, ben gister thuis gekomen en hij lag er, tot 2 uur door gespeeld :D.

Vandaag weer natuurlijk :D.

Maare nu even me grappige moment van net.

Ik ga zo naar buiten, sla met een honkbalknuppel (die je overens gewoon kan vinden) op een auto, kom die gast uit de auto, komt er net politie aan, en die gast gaat mij slaan, nou van mij mag die :puh:, en 2 agenten komen uit de auto en nemen hem mee XD.

Wat een mongool was dat :puh:, maar wel leuk om te zien dat ze niet alleen achter jou aan gaan!

Link to comment
Delen op andere websites

In de Most Wanted lijst op Eiland 1 draagt iemand de naam Bert Reker. Reker is mijn achternaam ^_^

Lollig ik heb famillie in Liberty City wonen.

Hmmmm... dat is ook al de achternaam van de Top Algemeen Directeur van PSV.

Link to comment
Delen op andere websites

In de Most Wanted lijst op Eiland 1 draagt iemand de naam Bert Reker. Reker is mijn achternaam ^_^

Lollig ik heb famillie in Liberty City wonen.

Hmmmm... dat is ook al de achternaam van de Top Algemeen Directeur van PSV.

Lollig, ik ben voor PSV :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

HAHAHAH Ik lach me echt helemaal rot om wat er net gebeurt is

Het spannende verhaal:

Ik sloeg iemand en ik ging voor een politie auto staan en die gast slaat mij mooi.

De politie mannen richten op hem en die gast doet zn handen omhoog en loopt naar de politie auto.

Op dat moment word 1 politie man half overreden en staat weer op maar die gast rent alweer weg dus die politie achter hem aan maar dat hoefte niet meer want die gast werd overreden door een auto :puh:

Ik heb misschien hier wel 5 min om zitten te lachen :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met Roman rijdt zegt hij soms zulke grappige dingen.

En ook een keer toen ik een date had met die Michelle. Toen slipte ik met mijn motor tegen een boom, en toen viel die Michelle, die achterop de motor zat keihard!!. Maar ik viel niet van mijn motor af. Op het eind was ze heel boos haha. :D :D

Bewerkt: door Racingfreak
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...