Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Had net een paar kerels neergemaaid en stapte in een SUV om te skippen van de flikken (had 2 sterren), springt er een flik (die overigens te voet was) gewoon op een moto en achtervolgt hij mij :tu:

Hij knalde daarna wel lekker tegen de vangrails :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

oke gelijk de eerste keer toen k het safehouse uitliep (de eerste keer dat je kan lopen dus)

ik loop de straat op en BAM! doodgereden door een taxi :schater:

zo snel ben k nog nooit doodgeweest in het begin van een GTA game :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er twee

1. Ik stond naast een auto met een oudere man erin en hij zat er beetje tegen em auto te pushen, dus ik stap uit en ga naast hem staan.

Hij probeerd weg te rijden dus ik trek in eens me shotgun, hij kijkt ineens bang uit ze raam naar mij. ik schoot hem toen in ze kop en vloog met ze kop op de klakson.

2. Ik reed op de nieuwe Faggio en was onderweg met de missie dat je roman moet helpen als hij inelkaar word getrapt door die abenesse.[/font]

richting het basketbal ventje.

ik reed Full Speed en remde iets te laat dus botste tegen het hek aan. toen viel ik over het hek met me benen omhoog en me hoofd op de grond.

Toen zag een mooi plasje bloed liggen en de Cutscene begin met nico gewoon weer staande.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb me kapot gelachen toen ik voor de grap een taxi bestelde via de telefoon.

Ik zit rustig achterin, begint me die taxichauffeur toch een potje te schelden op iedereen die hij tegenkomt op de weg. Moest even bijkomen. Alle scheldwoorden uit GTA heeft hij wel een keer uitgepuugd.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste bowlingspel en al juist 50-50 dus gelijkspel :bonk:
Haha, ik gooide één keer 5 punten.. Omdat ik alle knopjes ( PS3 ) tegelijk ging indrukken.

Ik weet namelijk niet hoe je moet bowlen.. Graag nog ff hulp :puh:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik belde 911 en toen kwam de politie, gelukkig want ineens stond er een ventje bij mij die een pistool vast had. Dus politie komt erop af. Ik jat hun auto en ga vigilante doen. Gratis wapens + gratis auto + ongehindert vigilante doen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem nog niet, maar heb GTA bij een vriend gespeeld. Ik pik een soort van Rolls Royce, rent die eigenaar achter me aan blijft hij aan de achterkant van de auto hangen, dit duurde ongeveer 10 sec. ofzo. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik jatte ook een auto, patriot ofzo. Blijven er 2 mensen aanhangen voor een seconde of 7 ofzo. Toen klapte de voorste tegen de andere xD.

Ik zat in de stripclub, kreeg een lapdance van 2 chicks. Zegt die Niko opeens iets van: "wat ik met jou allemaal zou willen doen" , beginnen die meiden te gillen en woordt ik in elkaar getimmerd door 3 security's xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat in de stripclub, kreeg een lapdance van 2 chicks. Zegt die Niko opeens iets van: "wat ik met jou allemaal zou willen doen" , beginnen die meiden te gillen en woordt ik in elkaar getimmerd door 3 security's xD

xD Hahahahhahaha

Link to comment
Delen op andere websites

ik deed MP, en toen schoot iemand op mij en er kwam net een auto aanrijden en ging ineens stil staan.

dus ik grijp mijn kans en duik erachter voor dekking en net toen ik veilig was reed hij ineesn weg en werd ik neer geknald. zag er egt zoo dom uit, zit die gast beetje gehurkt achter een auto en kijkt beetje dom naar beneden en word neergeschoten. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sta niet snel versteld, maar dit vond ik wel erg grappig:

Ik rij met een motor (Freeway) op m'n hardst tegen een lantaarnpaal aan. Door de snelheid klap ik er tegenaan, maar rij ik verticaal tegen die lantaarnpaal op. Midden in de luchtval ik van die motor af, en lig ik op de grond. Toen Niko wou opstaan, ging ie dood door mijn motor die op hem neerviel... :7

Geweldig gewoon :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

1:ik ging iemand uit de auto trekken en toen ging ik er in zitten en kwam de bestuurder er weer aan en toen bleef die aan mijn auto hangen toen ging ik heel hard rijden en toen drukte ik op de handrem en reed ik hem over zijn voeten daar lag hij dan dood op de grond.

2:ik zat eens in een auto te rijden de schlafer ofzo en ging heel hard rijden botste ik ergens tegen op vloog ik door de voorruit de straat op bleef nog 10 meter verder rollen en toen knalde ik tegen de achterkant van een auto op boem daar lag ik dan dood op de grond. hahaha dit spel is echt gaaf.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...