Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

kwam uit een safehouse, zaten er 2 mensen tegen elkaar te schelden dus ging er leuk bij staan, en even later liepen ze gewoon weg en gaf ik ze een kogel

[sarcasme] Damn dat was echt een grappig moment man, ik lach me hier helemaal kapot [/sarcasme]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb me daarstraks kapot gelachen toen ik dronken uit een cafe kwam. Ik wilde een taxi laten stoppen, dus ik hield de E in. Niko stond als een soort bevroren jezus met zijn armen gespreid op straat en viel kaarsrecht voorover met zijn smoel op straat. Zag er bijzonder komisch uit.

Haha, die ken ik :puh: Ik heb er net een filmpje van gemaakt:

KLIK

Bewerkt: door WaRioRZ
Link to comment
Delen op andere websites

Na een frontale botsing met een andere auto vliegt de bestuurder door de voorruit naar buiten en beland aan de overkant van de straat. Als hij opstaat en ziet dat zijn vriendin, de bijrijder, op slag dood is, begint hij overdramatisch "NOOOOOO!"-end over straat te rennen en wordt keihard geschept door een auto.

Ja, mooi spul, dat Euphoria :)

Link to comment
Delen op andere websites

reed ik zo'n oma aan komt ze zo op me auto afgelopen, dus zij pakt die deurknop en ik rij vol achteruit rij ik tegen een muur aan zij tegen de muur aan, staat ze op tot mij verbazing en trekt ze mij uit mijn auto en slaat me dood!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was bij het metro station toen ik een gast zag die er heel lelijk uitzag. Je wel wel wat ik denk, killen natuurlijk

maar ik schiet mis (een van de dingen die ik echt nie kan). Die gast rent dus hard weg, komt ie onder een trein. :schater: Echt een sukkel, toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ook wel grappig vond:

Ik ging naar het Restaurant, in de straat van je eerste savehouse.

Dus ik loop naar de balie, en Niko gebaart dat hij 1 burger wil.

Dus de vrouw achter de balie pakt een burger vanonder de balie en zegt:

I dropped it in the kitchen!

Ik heb hem laten vallen in de keuken!

En Niko eet gewoon die burger op :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stond een gegeven moment voor het stoplicht achter een auto waarvan de bestuurder ineens een blikje cola uit zijn raampje op straat gooide, had dit nog nooit eerder gezien. Ook rijden er auto's rond die een zwarte walm uitblazen en bij het optrekken een knal geven. Deze zijn er volgens mij na de derde patch pas ingekomen.

p.s. weet er iemand trouwens of je ook auto's kan kopen ipv stelen?

Groetjes,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed gistermiddag met random mensjes online GTAIV Freemode...

Ik rijd een beetje rustig rond met mn infernus en boven mij was een grote Heli DM aan de gang...

Voor mij was op een gegeven moment de landingsbaan 'op' en ik draai om, toen ik op de helft v/d baan was, valt er ineens een heli zonder staart en wieken op mijn auto :bonk: Hij ontplofte op mijn auto :ch::schater:

Ik was net zo lang opzoek naar eeen infernus :( [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, mooi spul, dat Euphoria :)

:schater:

Mag deze enorm droge opmerking vast genomineerd worden voor het Jaaroverzicht 2009? :tu:

_____________________________________________________________________

Ontopic: In de singleplayer back-up NPC's gebruikt voor een missie, is de missie voorbij; Blijft één van mijn backups achterop de motor zitten. :duh: (ik was zelf even afgestapt)

Vervolgens wordt het nog gekker: Ik stap weer voorop de motor en trek op, blijft de backup NPC doodleuk zitten, en vervolgens hoor ik onderweg achterop mijn motor steeds een NPC vrouwenstem (blijkbaar geladen in de mannelijke backup NPC) "aaaaaaaaaah!" en "nooooo!" en "let me go!" roepen!! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed is een keer in een auto en toen dacht ik 'ik spring er maar is uit' zo gezegd zo gedaan dus ik sprong uit de auto, alleen de auto reed door met de deur open over een stoep en iemand op die stoep werd gevloerd door de deur die open stond :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stond een gegeven moment voor het stoplicht achter een auto waarvan de bestuurder ineens een blikje cola uit zijn raampje op straat gooide, had dit nog nooit eerder gezien. Ook rijden er auto's rond die een zwarte walm uitblazen en bij het optrekken een knal geven. Deze zijn er volgens mij na de derde patch pas ingekomen.

p.s. weet er iemand trouwens of je ook auto's kan kopen ipv stelen?

Groetjes,

Hoi,

de auto's waar je het nu over hebt zijn gewoon puur afgedankt, Veel botsingen gehad, veel n de regen gestaan. je moet het zo zien. Tegenwoordig ze je oude Chevy's etc rijden. (van vroeger) die zien er nu mss lelijk uit omdat ze al zo lang mee zijn gegaan. zo kan je die autos ook zien.

p.s. weet er iemand trouwens of je ook auto's kan kopen ipv stelen?

Er bestaat wel een website van Brucie om autos te kopen maar je kan ze niet kopen

Verder zie je ook autowinkes, maar daar kan je ook niks kopen

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ONTOPIC

daarnet, Ik reed in een flatbed, er rijd een rode qocuette. Ik rijd er vol in en neem hem ongeveer 200 meter mee. klapt ik met die qocuette voor me tegen een hek en die coquette vloog omhoog en komt op de weg eronder terecht. en hij reed gewoon verder

Bewerkt: door RoyBoow
Link to comment
Delen op andere websites

Laats had ik 4 sterren achter me aan, dus ook heli's. Ik stond op zo'n hijskraan ofso, ik schiet met mn mitrailleur zo die piloot doet, stort ie neer op allemaal politiemannetjes :cya:

Als je in een taxi zit moet je die Helicopter code doen, net voor de taxi (wel chauffeur met plankgas laten rijden)dan knalt 'ie ertegen op of rijd er onderdoor en aan het eind zorgen dat die auto in de fik gaat, hoef je ook niks te betalen :tu:

Oja, ik ging voor de grap naar het land waar ik toen nog niet mocht komen, ik val van m'n motor en word neergeschoten door die NOOSE-agenten. Zegt die agent (ik was halfdood): I dont want to do this! Ben ik dood, schiet ie nog tachtig kogels door mn kop, sukkel. :ch:

Bewerkt: door alex-es
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...