Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Kwas een keer met zo'n Beated Up Emperor aan het rijden.

Ik reed met hoge snelheid tegen zo'n andere roestbak aan.

Dus die gast in die andere Emperor was dood. :7

Ik jat die auto zegt niko: 'I think you don't need the car anymore if you are dead.

Of als je auto uitvalt: 'Please start you piece of crap!

Ik was ook wel eens aan het driften met zo'n Futo Gt

Knal ik tegen een stoeprandje.

dondert die auto ondersteboven.

nou lekker weer een nieuwe gaan zoeken :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stond een gegeven moment voor het stoplicht achter een auto waarvan de bestuurder ineens een blikje cola uit zijn raampje op straat gooide, had dit nog nooit eerder gezien. Ook rijden er auto's rond die een zwarte walm uitblazen en bij het optrekken een knal geven. Deze zijn er volgens mij na de derde patch pas ingekomen.

p.s. weet er iemand trouwens of je ook auto's kan kopen ipv stelen?

Groetjes,

Over de auto's waar je het nu over hebt dat zijn de Beated Up Emperor , Vigero , Sabre.

Deze zijn gewoon oud en versleten( moet je eens bij een Beated Up Emperor op de achterbank kijken)

Over de knal die je bedoelt: dat heet Backfire.

Dat komt doordat er benzine in de uitlaat komt.

En deze auto's had je gewoon ook bij de eerste patch.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had de politie achter me aan en een politie agent wou e deur opentrekken

ik reed hard weg en hij bleef hangen (het was zoon dikke :schater:)

toen kwam er een politie auto achter me aan toen liet die acgent los en die werd overgereden door die politie wagen

:schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging naar de flat waar je ook heen moet in de missie 'a long way to fall'. Ging helemaal naar boven in het trappenhuis. En in het midden van al die trappen zit een heel diep gat (omdat die trappen in een rondje lopen, vandaar dat gat XD) ik stak mezelf in de fik, val naar beneden, val al brandend op die trapleuningen (au!) plur op de begane grond en... Hij eindigt de val van 20 verdiepingen met een koprol XD wtf

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging naar de flat waar je ook heen moet in de missie 'a long way to fall'. Ging helemaal naar boven in het trappenhuis. En in het midden van al die trappen zit een heel diep gat (omdat die trappen in een rondje lopen, vandaar dat gat XD) ik stak mezelf in de fik, val naar beneden, val al brandend op die trapleuningen (au!) plur op de begane grond en... Hij eindigt de val van 20 verdiepingen met een koprol XD wtf

Waarom post je dit zomaar 2 Keer :puh: ? Er zit toch echt een halve minuut tussen de posts? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging naar de flat waar je ook heen moet in de missie 'a long way to fall'. Ging helemaal naar boven in het trappenhuis. En in het midden van al die trappen zit een heel diep gat (omdat die trappen in een rondje lopen, vandaar dat gat XD) ik stak mezelf in de fik, val naar beneden, val al brandend op die trapleuningen (au!) plur op de begane grond en... Hij eindigt de val van 20 verdiepingen met een koprol XD wtf

Waarom post je dit zomaar 2 Keer :puh: ? Er zit toch echt een halve minuut tussen de posts? :?

Sry typ dit op mn iphone, klik ik twee keer, omdat ie sloom doet, dus nog een keer, vandaar die dubbelpost. Im so sorry. Of: forgive me, i'm sorry, zoals niko dat zegt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging naar de flat waar je ook heen moet in de missie 'a long way to fall'. Ging helemaal naar boven in het trappenhuis. En in het midden van al die trappen zit een heel diep gat (omdat die trappen in een rondje lopen, vandaar dat gat XD) ik stak mezelf in de fik, val naar beneden, val al brandend op die trapleuningen (au!) plur op de begane grond en... Hij eindigt de val van 20 verdiepingen met een koprol XD wtf

Waarom post je dit zomaar 2 Keer :puh: ? Er zit toch echt een halve minuut tussen de posts? :?

Sry typ dit op mn iphone, klik ik twee keer, omdat ie sloom doet, dus nog een keer, vandaar die dubbelpost. Im so sorry. Of: forgive me, i'm sorry, zoals niko dat zegt

Haha okee..

Ik had net iets vaags he :duh:

Ik blies iemand zn auto op in MP op de landingsbaan. Door de lag(?) blijft deze auto, terwijl hij ontploft is, gewoon rondjes rijden met niemand erin :schater:

Naja, zal wel aan mijn super internet liggen, werd kort daarna nog gedisconnected :) xD

Link to comment
Delen op andere websites

Tijdens de missie Roman's Sorrow ging ik doodleuk de brandweer bellen bij het brandende appartement. :7

Die brandweerlui komen er aan en stappen uit en dan zeggen ze: "Okay, who called the fire department? Is this a joke again?"

Ook deze nog: Ik had een Police Cruiser geparkeerd staan bij m'n safehouse (in dat gele vak). Komt er zo'n cop aan die iemand in MIJN Police car duwt. Vervolgens rijdt die cop ook nog weg met die cruiser :schater: Weg auto :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging naar de flat waar je ook heen moet in de missie 'a long way to fall'. Ging helemaal naar boven in het trappenhuis. En in het midden van al die trappen zit een heel diep gat (omdat die trappen in een rondje lopen, vandaar dat gat XD) ik stak mezelf in de fik, val naar beneden, val al brandend op die trapleuningen (au!) plur op de begane grond en... Hij eindigt de val van 20 verdiepingen met een koprol XD wtf

Waarom post je dit zomaar 2 Keer :puh: ? Er zit toch echt een halve minuut tussen de posts? :?

Sry typ dit op mn iphone, klik ik twee keer, omdat ie sloom doet, dus nog een keer, vandaar die dubbelpost. Im so sorry. Of: forgive me, i'm sorry, zoals niko dat zegt

Thijmen doen niet zo patserig je hebt een ipod touch geen iphone :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...