Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ik ging naar de flat waar je ook heen moet in de missie 'a long way to fall'. Ging helemaal naar boven in het trappenhuis. En in het midden van al die trappen zit een heel diep gat (omdat die trappen in een rondje lopen, vandaar dat gat XD) ik stak mezelf in de fik, val naar beneden, val al brandend op die trapleuningen (au!) plur op de begane grond en... Hij eindigt de val van 20 verdiepingen met een koprol XD wtf

Waarom post je dit zomaar 2 Keer :puh: ? Er zit toch echt een halve minuut tussen de posts? :?

Sry typ dit op mn iphone, klik ik twee keer, omdat ie sloom doet, dus nog een keer, vandaar die dubbelpost. Im so sorry. Of: forgive me, i'm sorry, zoals niko dat zegt

Thijmen doen niet zo patserig je hebt een ipod touch geen iphone :duh:

Nee kheb een lg renoir :D maar de helft hier weet niet wat een ipod touch is, dus ik zeg dat ik een iphone heb XD, de

internet is bijna hetzelfde dus, en er staat bij jou dat je xbox live account disabee ofzo is, maar je hebt niet eens xbox live gold!!!

Edit, hoezo extra posts krijgen XD

Ontopic, ik sloeg net iemand en hij vloog de hele bowlingzaal door :O

Bewerkt: door GTA4gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik werd met 1 ster achtervolgt door zo'n politiemannetje, rent hij achter me aan, wordt hij aangereden door een politieauto. WTF!!

Ook werd ik een keer achtervolgt door iemand met een pistool. ik klom een hele hoge toren op, en hij volgt me. als hij boven is trap ik hem weer gewoon naar beneden, EN HIJ LEEFDE NOG!! DE TRAP WAS WEL200 KEER ZO LANG ALS NIKO

Bewerkt: door Dreack
Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed eens met een auto snel tegen een muur aan, Niko vliegt uit zijn auto en hij valt voor de auto neer. Hij ligt daar zo en hij blijft nog 3 seconden 'AAAAAAAHHHHHHHH!!!!' roepen terwijl hij niet eens zit te vliegen, terwijl hij al op de grond is gevallen. vind ik best wel grappig als je het meemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle momenten waneer ik de schommel-glitch deed waren leuke momenten ;) Het allerleukste moment was toen ik het ''Achievement Unlocked'' geluidje hoorde en er toen stond ''Key To the City Achievement Unlocked''.

Oja, en die keren dat ik mensen dood rende. Leuk als het bij politie mensen doet.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had -eindelijk- een zwarte Dukes met blower gevonden, dus ik ging meteen met m'n Dukes naar die haven op het laatste eiland. Ik had een goede lange drift te pakken en mijn banden klapte bijna. Dus ik reed heel dicht langs het water, en ik dacht dat ik erin zou rijden. Maar op dat moment klapte er een achterband, en raakte de auto uit balans. Ik raakte een paaltje maar ik reed niet het water in :puh: Dus die klapband heeft mijn Dukes gered :schater: . Nu staat hij op mijn parkeerplekje. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed heel hard met een truck (weet ik veel wat de naam was) tegen een persoon dat op een muurtje zat. Gevolg --> Persoon geplet, vliegt van tussen de truck en de muur over de muur tegen een vuilbak. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik reed een keer met een motor heel zachtjes tegen een auto aan. De bestuurder stapte uit omdat hij boos was, ik vond dat hij zich aanstelde. Ik rij met m'n motor tegen de portier van de auto aan en de bestuurder wordt geplet tussen z'n auto en portier. Hij was op slag dood. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sloeg iemand en toen sloeg die mij. Ik rende naar de politie en hij werd gearresteerd. Ik volgde de auto met de boef met een truck en ree er overheen. De auto stond in de fik en ree tegen een lantaarnpaal. Brandweer ree later een politiegasje... (je weet wel).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een snelweg geblokkeerd waar de auto's sneller rijden dan normaal. Dus na een tijdje gingen alle auto's op elkaar inrijden :D En je hoorde allemaal toeters van die gozers die dood op hun stuur waren gevallen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Swingset glitch is altijd leuk, zeker als je op bizarre plaatsen terechtkomt, zoals erg hoog boven de grond tussen twee huizen. Stap je uit, val je naar beneden. xD

En natuurlijk de crappy AI (al is deze erg veel verbeterd), met name de politie die z'n eigen mensen omver rijdt. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...