Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Was ff lekker aan het cruisen met Bryce's Infernus[/font], ik wou eerst ff een ritje maken, voor ik hem bij mijn safehouse zet. Nuja, ik was nu toch al een kwarttier aan het rijden, dacht: nu is het wel genoeg geweest. Ik rij keihard, maar opeens scherpe bocht (brug) ik vloog met misschien wel 300 per uur de rand, vloog omhoog de railing over... Gevolg? Mijn auto aan het roken, en ook heel wat deuken. Nuja, ik dacht, ik zal maar niet te veel schade meer oplopen, of hij ontploft (was te lui om naar pay en spray te gaan). Ging ik toch redelijk snel de laatste bocht in, tuurlijk net over dat randje van de stoep, waardoor me auto kantelde. Hij kwam nu wle terug op zijn wielen, maar nu dikke zwarte rook. Nuja, ik was er toch bijna, dus ik ging het wel halen... Ik zo snel mogelijk naar mijn savehouse, komt daar natuurlik wel heel grappig een taxi uit de zij straat. Ik bam daar tegen, een paar keer overkop, belande toch wel mooi op mijn parkeerplaats. Alleen stond hij in de fik. :duh::duh::duh:

Sorry voor lange teks ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Was ff lekker aan het cruisen met Bryce's Infernus[/font], ik wou eerst ff een ritje maken, voor ik hem bij mijn safehouse zet. Nuja, ik was nu toch al een kwarttier aan het rijden, dacht: nu is het wel genoeg geweest. Ik rij keihard, maar opeens scherpe bocht (brug) ik vloog met misschien wel 300 per uur de rand, vloog omhoog de railing over... Gevolg? Mijn auto aan het roken, en ook heel wat deuken. Nuja, ik dacht, ik zal maar niet te veel schade meer oplopen, of hij ontploft (was te lui om naar pay en spray te gaan). Ging ik toch redelijk snel de laatste bocht in, tuurlijk net over dat randje van de stoep, waardoor me auto kantelde. Hij kwam nu wle terug op zijn wielen, maar nu dikke zwarte rook. Nuja, ik was er toch bijna, dus ik ging het wel halen... Ik zo snel mogelijk naar mijn savehouse, komt daar natuurlik wel heel grappig een taxi uit de zij straat. Ik bam daar tegen, een paar keer overkop, belande toch wel mooi op mijn parkeerplaats. Alleen stond hij in de fik. :duh::duh::duh:

Sorry voor lange teks ^_^

Mja ookal gehad , Zeldzaam? KBOEM! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen geluk deze week:

Had na heel lang zoeken (wel een paar uurtjes) opnieuw een Infernus gevonden. Ik ging zeker en vast geen ritje meer maken! Meteen naar savehouse. Mjah... Ik mag echt geen zeldzame auto's hebben!

Ik kwam bij het begin van een bocht. Ik had me auto nog niet beschadigd, en wou dat ook niet. Nuja, ik toch maar door sjeeze, moest een taxi uitwijken voor een voetganger :duh: Links van mijn kant was een verwoestbare railing (hout), met daarachter een klein ravijn, en nog daarachter water. Je ziet het al aankomen he? Ik moest dan ook uitwijken, of ik liep beschadiging op. Ik meteen naar rechts, maar daar was ook een auto. Ik kon nog nipt naar links gaan, net niet de taxi die uitwijkte geraakt. Maar ja, ik was even vergeten dat er een ravijn was :7 . Ik door die railing, het ravijn in geploeterd en het water in! byebye Infernus.

Ik denk dat de taxi's iets tegen mij hebben :N

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik ook eens gehad, mijn auto rookte heel veel, en net bij mijn save house begon hij te branden. Dus ik zet hem op mijn plekje, ga naar binnen en save de game. Toen was mijn Banshee gewoon weer heel.

Overlaatst reed ik over de FIA, met 4 sterren achter me aan. Dus ik rijd een beetje over dat kleine strandje, met een NOOSE Patriot achter me aan. Dus ik gooi een granaat uit m'n auto, maar op hetzelfde moment bots ik op een rots. De granaat gaat af en mijn auto begint te fikken. Door de kracht van de granaat bots ik tegen de Patriot, die in het water ligt en niet meer kan rijden. Mijn auto reed nog een beetje achteruit, waardoor hij ook in het water kwam, en net niet ontplofte. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond wel grappig toen ik met roman ging bowlen ik loop inde marker van de bowlinglane en loop tegen roman op zegt hij 'Nico your a bitch' echt op z'n Amerikaans russisch! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was lange tijd inactief op forum, dus heb ik wat meegemaakt ;)

1. Lekker aan het 'joggen', liep ik de straat over, gegrepen door politie auto. EN een wanted level!

2. Probeerde eens een nogal grote sprong te wagen. Ik sprong, maar Niko kwam er heel nipt niet! Ban, met zijn kop tegen de muur, naar beneden en benen open op een hek! (Ball Crusher)

3. Had Comet, was aan het speeden, kom ik bij tankstation. KABOEM, alles in de fik

4. Had 5 sterren wanted level, en er waren 2 heli's in de lucht. Zij waren druk bezig met op mij te schieten, dat ze niet meer op mekaar letten. BAM, botsing tussen twee heli's XD Tuurlijk moest er weer eentje op mij vallen...

5. Had Sanchez gevonden, en ging wat langs de kustlijn rijden. Lekker hobbelig, tot ik een muurtje tegenkwam, en ik had dat natuurlijk niet gezien :duh: Bam op dat muurtje, ik vloog erover, en raakte een zwerver :puh:

6. Was online race aan het doen, in totaal 14 spelers. We kwamen in de eerste bocht, en de eerste 4 koplopers botsten tegen mekaar. Opeens massa pile-up! Alle 14 auto's letterlijk op een hoopje (er waren zelfs eens 3 auto's op mekaar XD)

7. Was missie aan het doen: No love Lost, had ik de biker bijna gedood!! Had al veel schoten op hem geraakt! Vlam ik op een andere auto. Ik vloog heel ver, waardoor erop kwam dat ik de biker kwijt was geraakt :duh: Was even balen lol.

Dat waren ze voorlopig. Stay Tuned voor volgende grappige momenten :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik was vandaag met gta iv mp hanmans noose aan het doen en ik rij met zo'n noose busje en een ander mannetje ook,ik ging toen een ramp op want wou een beetje stunten.mijn outo vloog de lucht in en lande precies op het dak van de andere auto,ik kon effe een klein stukje met hem meerijden ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

(Online)

Ik reed over een brug met mijn faggio,

er was iemand met een infernus die het gas helemaal had ingedrukt.

maar hij moest allemaal lantaarnpalen ombeuken.

Ik niet, ik zigzagde er gewoon doorheen.

toen haalde ik hem in,

schoot op zijn ruit en hij was dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vloog uit de bocht bij 1 van de racewedstrijden. Ik ging een paar keer over de zijkant.

En ik land precies weer op mijn wielen. Daardoor stond ik eerste en heb ik de race gewonnen :D .

Link to comment
Delen op andere websites

We deden met zijn zessen een race op motoren. Uiteindelijk had een bestelbus de weg verspert en knalde iedereen tegen dat busje aan. Ik was laatste :7, en zag allemaal NRG's op de grond liggen met daarnaast bestuurders die half dood waren :7. Ik snel ff doorrijden en WINNEN :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...