Jr2106 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Als je binnengaat bij Cluckin' Bell (Cerveza Heights) Zie je twee deuren die naar de toiletten wijzen. Bij de mannen staat boven de deur: Cocks (= hanen ofwel penis) en bij de dames staat Chicks (= kippen ofwel "babe"). Was dze al gevonden?? greetz en veel gameplezier!!!! Reageren
rdesigntk Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Haha, lol, ook typisch weer R*.. Nee, denk het niet, had hem nog niet eerder gezien op internet. En aangezien ik op elke site heb gezeten omdat ik erg benieuwd ben in hoe het er uit ziet (Jaja, ik krijg hem vrijdag pas.. ) Dus ik kan het weten! Reageren
Oldskool Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Gewoon hanen en kuikens, Cluckin' Bell is een kip restaurant he.. Ken je het liedje nog van San Andreas? Reageren
rdesigntk Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Dat Chuckin'Bell liedje is echt lol! Die hoor je dacht ik ook op de achtergrond van de Cluckin'Bell website! Reageren
Little Jacob Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Its the time for Cluckin' bell! Oja en de "cock" rock whehe. Ik ben blij dat cluckin' bell er weer in zit, toch wel leuk Reageren
rdesigntk Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Klopt, vond het altijd heerlijk om wat kip te halen en dan vervolgens keihard met een Shotgun door zn kop te schieten. Reageren
js007 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Was mij ok al opgevallen is wel grappig maar ik betwijfel of dit een EE is . Reageren
lucasso Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 ik heb het even opgezocht en er screens van gemaakt Reageren
Scarface92 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Dat Chuckin'Bell liedje is echt lol! Die hoor je dacht ik ook op de achtergrond van de Cluckin'Bell website! Reageren
Henrix Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Dat Chuckin'Bell liedje is echt lol! Die hoor je dacht ik ook op de achtergrond van de Cluckin'Bell website! yehhh Reageren
lucasso Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) hier is nog een cluckin' bell filmpje http://www.youtube.com/watch?v=f6F8UBcjmO4...mp;#entry978956 Bewerkt: 9 mei 2008 door lucasso Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.