Jump to content

is dit vaker gebeurd?!


NOORD

Recommended Posts

ik was een keer met michelle mijn vriendin ik was net dronken geweest en sgoot wat in het rond tot dat me pistool

stotterden en opeens had ik geen enkele wapen terwijl ik eerst een paar had.

en een anderen keer had ik een afspraak gemaakt met roman om wat te gaan drinken en toen ik aan kwam deed

het spel raar ik kwam bij de pijltje aan maar hij reageerden niet ik toeterden ook een ar keer maar niks volgde en ik ging wat eten maar gewoonlijk staat er toets l1 om een hamburger te bestellen maar er kwam niks te voorschijn

ik heb hem op de ps3

EN FUCK DE XBOX360 STUKJE VUIL :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik was een keer met michelle mijn vriendin ik was net dronken geweest en sgoot wat in het rond tot dat me pistool

stotterden en opeens had ik geen enkele wapen terwijl ik eerst een paar had.

en een anderen keer had ik een afspraak gemaakt met roman om wat te gaan drinken en toen ik aan kwam deed

het spel raar ik kwam bij de pijltje aan maar hij reageerden niet ik toeterden ook een ar keer maar niks volgde en ik ging wat eten maar gewoonlijk staat er toets l1 om een hamburger te bestellen maar er kwam niks te voorschijn

ik heb hem op de ps3

EN FUCK DE XBOX360 STUKJE VUIL :duh:

..Weet je zeker dat je het nog eens bent met je eigen signature? Ik speel hem op de 360.. NERGENS LAST VAN!! Je bent zelf een stukje vuil.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik was een keer met michelle mijn vriendin ik was net dronken geweest en sgoot wat in het rond tot dat me pistool

stotterden en opeens had ik geen enkele wapen terwijl ik eerst een paar had.

en een anderen keer had ik een afspraak gemaakt met roman om wat te gaan drinken en toen ik aan kwam deed

het spel raar ik kwam bij de pijltje aan maar hij reageerden niet ik toeterden ook een ar keer maar niks volgde en ik ging wat eten maar gewoonlijk staat er toets l1 om een hamburger te bestellen maar er kwam niks te voorschijn

ik heb hem op de ps3

EN FUCK DE XBOX360 STUKJE VUIL :duh:

Ik antwoord niet eens op je vraag.. :duh:

FUCK DE PS3!

Link to comment
Delen op andere websites

ik was een keer met michelle mijn vriendin ik was net dronken geweest en sgoot wat in het rond tot dat me pistool

stotterden en opeens had ik geen enkele wapen terwijl ik eerst een paar had.

en een anderen keer had ik een afspraak gemaakt met roman om wat te gaan drinken en toen ik aan kwam deed

het spel raar ik kwam bij de pijltje aan maar hij reageerden niet ik toeterden ook een ar keer maar niks volgde en ik ging wat eten maar gewoonlijk staat er toets l1 om een hamburger te bestellen maar er kwam niks te voorschijn

ik heb hem op de ps3

EN FUCK DE XBOX360 STUKJE VUIL :duh:

Ik antwoord niet eens op je vraag.. :duh:

FUCK DE PS3!

Volgens mij wou NOORD dat je z'n vraag beantwoorden?

Maar ik snap je stukje niet, wat is "ar" waar zijn de leestekens? Ik snap er geen reed van...

Vanwat ik er nu van denk, is dat er krassen ofzo op je CD zitten.

En dan nog wat:

FUCK DE XBOX360! PS3 IS BETER!

Link to comment
Delen op andere websites

Goh, wat geven jullie weer geweldige inhoudelijke posts zeg...

De PS3 heeft zo af en toe last van kuren indien spelend GTAIV. Is inmiddels bekend.

De koeling van sony's nieuwste console is bagger. Er wordt gezecht dat je de PS3 zowieso beter rechtop kunt zetten, zodat de koeling beter zijn werk kan doen. Hij schijnt dan minder snel warm te worden, en zo minder kans op crashen heeft.

Verder zou je eens moeten proberen om de date eventjes te verwijderen, en het opnieuw te proberen. Dit schijnt te werken, doelen richting de onderstaande topics:

PS3 Loopt Vast

Vastgelopen...

Link to comment
Delen op andere websites

Anders maak ff een 2e site 1 voor de mensen van PS3 die obv beter is natuurlijk :schater:

en 1 voor de xboks359 kunne we iig normaal de topics beantwoorden :Y

Haha, het is Xbox360 geen xboks359 :schater: En een site? Je bedoelt topic :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Anders maak ff een 2e site 1 voor de mensen van PS3 die obv beter is natuurlijk :schater:

en 1 voor de xboks359 kunne we iig normaal de topics beantwoorden :Y

Haha, het is Xbox360 geen xboks359 :schater: En een site? Je bedoelt topic :puh:

Nee :schater:

gtaforumxbox360.nl

gtaforumps3.nl

:dans:

Link to comment
Delen op andere websites

ten eerste met te gaan spammen van fuck the xbox en fuck the ps3 komen we niet veel verder , enkel kleine kinderen doen zo een dingen .

ieder zijn goesting zeggen ze .

ten tweede ik heb enkele weken de ps3 en ik heb er nog geen last van gehad van het crashen ofzo .

zou het kunnen dat dit een 60gb probleem is ?

Link to comment
Delen op andere websites

ten eerste met te gaan spammen van fuck the xbox en fuck the ps3 komen we niet veel verder , enkel kleine kinderen doen zo een dingen .

ieder zijn goesting zeggen ze .

ten tweede ik heb enkele weken de ps3 en ik heb er nog geen last van gehad van het crashen ofzo .

zou het kunnen dat dit een 60gb probleem is ?

Ik heb het op mijn 40 GB versie is dus niet alleen de 60 gb ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ten eerste met te gaan spammen van fuck the xbox en fuck the ps3 komen we niet veel verder , enkel kleine kinderen doen zo een dingen .

ieder zijn goesting zeggen ze .

ten tweede ik heb enkele weken de ps3 en ik heb er nog geen last van gehad van het crashen ofzo .

zou het kunnen dat dit een 60gb probleem is ?

Er wordt inderdaad gezecht dat het aan de 60GB zou kunnen liggen. Althans dat beweren ze hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...