Phoenyxar Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 The Convoy 8 Blauwe Super GT met paarse gloed. The Convoy 6 Blauwe Comet met paarse gloed. The Highjack 1 Wit met lichtblauwe strepen Tampa. Drug Wars Blauwe Bullet GT met paarse gloed. Wanneer? In die Drug Wars missies . Voor de Bullet hebben we blijkbaar geen specifieke missie kunnen vinden, geëxcuseerd. Maar in ieder geval zijn de andere te vinden in die Drug Wars... maar de nummers zijn niet zozeer van toepassing. Reageren
bennojulian Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 weet iemand waar ik deze auto kan vinden?? dit is de auto in real life hij lijkt veel op de auto in GTA IV alvast bedankt, Carl-J Hiero, waar je de missies van Jimmy Pergorino krijgt. uuh bedoel je een Cognoscenti? zo ja? daar heb je een cheat voor die is : 2275550142 Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 En wat natuurlijk veel leuker is, is om de auto gewoon zonder cheats ingame op te gaan halen. Hij staat geparkeerd bij een villa in het Noord-westen van Alderney, om precies te zijn hier: Click here to view the SnapMap Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 En wat natuurlijk veel leuker is, is om de auto gewoon zonder cheats ingame op te gaan halen. Hij staat geparkeerd bij een villa in het Noord-westen van Alderney, om precies te zijn hier: Click here to view the SnapMap Maar voor de gene die Alderney nog niet heeft bereikt. Met een PMP 600 of andere luxe (sport)auto door The Exchange, The Triangle, Middle Park etc.. te rijden zul je hem ook vaak tegenkomen. Reageren
maikel1996 Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 waar kan ik eenn lamborghini vinden?? ik zoek overal maar kan niks vinden Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 waar kan ik eenn lamborghini vinden?? ik zoek overal maar kan niks vinden Als je bij Bernie Crane bent aangekomen via Ray Boccino zal hij je eerst een aantal missie's geven. Voltooi deze en je zult een telefoontje krijgen dat Bernie een bedankje voor je heeft. Namelijk een auto. Als je bent aangekomen bij het Icoontje van Bernie op de map, zul je hier een spliksplinternieuwe Oranje of Gele Infernus aantreffen. Ook kan je de Infernus tegenkomen in Races. Maar als je Brucie's Respect wilt behouden kijk dan eerst of er een Infernus bij de competitie zit. Zit deze er bij: rij dan wat rond en je zult vast en zeker een Infernus in het verkeer tegen komen. Zit deze er niet bij: Reload je save ff en probeer het opnieuw. Reageren
maikel1996 Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 waar kan ik eenn lamborghini vinden?? ik zoek overal maar kan niks vinden Als je bij Bernie Crane bent aangekomen via Ray Boccino zal hij je eerst een aantal missie's geven. Voltooi deze en je zult een telefoontje krijgen dat Bernie een bedankje voor je heeft. Namelijk een auto. Als je bent aangekomen bij het Icoontje van Bernie op de map, zul je hier een spliksplinternieuwe Oranje of Gele Infernus aantreffen. Ook kan je de Infernus tegenkomen in Races. Maar als je Brucie's Respect wilt behouden kijk dan eerst of er een Infernus bij de competitie zit. Zit deze er bij: rij dan wat rond en je zult vast en zeker een Infernus in het verkeer tegen komen. Zit deze er niet bij: Reload je save ff en probeer het opnieuw. ik ben nu al dat je de beslissing moet maken tussen het geld of revange. ik had er wel een toen ging ik opslaan en toen was ie gewoon weg... maar hoe kun je dan resetten dan ofzo? gr. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 waar kan ik eenn lamborghini vinden?? ik zoek overal maar kan niks vinden Als je bij Bernie Crane bent aangekomen via Ray Boccino zal hij je eerst een aantal missie's geven. Voltooi deze en je zult een telefoontje krijgen dat Bernie een bedankje voor je heeft. Namelijk een auto. Als je bent aangekomen bij het Icoontje van Bernie op de map, zul je hier een spliksplinternieuwe Oranje of Gele Infernus aantreffen. Ook kan je de Infernus tegenkomen in Races. Maar als je Brucie's Respect wilt behouden kijk dan eerst of er een Infernus bij de competitie zit. Zit deze er bij: rij dan wat rond en je zult vast en zeker een Infernus in het verkeer tegen komen. Zit deze er niet bij: Reload je save ff en probeer het opnieuw. ik ben nu al dat je de beslissing moet maken tussen het geld of revange. ik had er wel een toen ging ik opslaan en toen was ie gewoon weg... maar hoe kun je dan resetten dan ofzo? gr. Ik ben bang dat je Infernus je parkeervak is uitgedouwd. Dit wil vooral gebeuren bij Roman's Penthouse en je Savehouse in Alderney. Dan lijkt de enige optie nogmaals de Races een keertje te proberen. Als er een Infernus bij de Competitie zit moet je even rond rijden en dan kan en zul je er vast 1 tegenkomen. Over dat resetten: Dat kan helaas niet. BTW: kies voor Revenge.. is veel beter. Je krijgt het geld van de Deal alsnog. Reageren
maikel1996 Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 waar kan ik eenn lamborghini vinden?? ik zoek overal maar kan niks vinden Als je bij Bernie Crane bent aangekomen via Ray Boccino zal hij je eerst een aantal missie's geven. Voltooi deze en je zult een telefoontje krijgen dat Bernie een bedankje voor je heeft. Namelijk een auto. Als je bent aangekomen bij het Icoontje van Bernie op de map, zul je hier een spliksplinternieuwe Oranje of Gele Infernus aantreffen. Ook kan je de Infernus tegenkomen in Races. Maar als je Brucie's Respect wilt behouden kijk dan eerst of er een Infernus bij de competitie zit. Zit deze er bij: rij dan wat rond en je zult vast en zeker een Infernus in het verkeer tegen komen. Zit deze er niet bij: Reload je save ff en probeer het opnieuw. ik ben nu al dat je de beslissing moet maken tussen het geld of revange. ik had er wel een toen ging ik opslaan en toen was ie gewoon weg... maar hoe kun je dan resetten dan ofzo? gr. Ik ben bang dat je Infernus je parkeervak is uitgedouwd. Dit wil vooral gebeuren bij Roman's Penthouse en je Savehouse in Alderney. Dan lijkt de enige optie nogmaals de Races een keertje te proberen. Als er een Infernus bij de Competitie zit moet je even rond rijden en dan kan en zul je er vast 1 tegenkomen. Over dat resetten: Dat kan helaas niet. BTW: kies voor Revenge.. is veel beter. Je krijgt het geld van de Deal alsnog. ik heb hem weer maar ik heb nu stevie's car threft dat smsje gelzen en heb je zwarte auto maar nu sta ik voor de garaga maar er gebeurt niks... weet iemand daar meer van? Reageren
boas Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Waar kan je in TBOGT een super diamond vinden en dan bedoel ik niet de super drop diamond van yussuf. Reageren
Nissan Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Deze vind je vooral na het uitspelen van het spel, in Alderney en Algonquin kun je ze eigenlijk overal vinden door in de Super Diamond Drop te rijden. Reageren
boas Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2010 (bewerkt) Deze vind je vooral na het uitspelen van het spel, in Alderney en Algonquin kun je ze eigenlijk overal vinden door in de Super Diamond Drop te rijden. Heb er een gevonden, nadat ik for a man who has everything had uitgespeeld werd ik door een aangereden Bewerkt: 26 oktober 2010 door boas Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Waar vind ik een Infernus:P Reageren
PrioX Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 (bewerkt) Waar vind ik een Infernus:P Ik denk dat als je terug leest in dit topic dat je deze vraag nog een paar keer tegenkomt.. Maar goed De Infernus rijd rond wanneer je races voor Brucie doet (Dit is alleen wanneer er in de race sportauto's zitten.) Wanneer je alle missies voor Bernie Crane heb gedaan zal hij je een beloning geven in de missie: Bryce's Infernus. Je krijgt van hem een oranje Infernus. Waar vind ik een Infernus:P De Infernus rijd rond wanneer je races voor Brucie doet (Dit is alleen wanneer er in de race sportauto's zitten.) Wanneer je alle missies voor Bernie Crane heb gedaan zal hij je een beloning geven in de missie: Bryce's Infernus. Je krijgt van hem een oranje Infernus. Sorry voor de dubbelpost.. er ging iets fout :$ >>> Door Jacky-2007: Excuses aanvaard, samengevoegd.<<< Bewerkt: 27 oktober 2010 door Jacky-2007 Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Weet iemand waar ik een tank kan vinden ? of met cheats enzo? dat lijkt me wel cool(h) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.