Jump to content

GTA IV voertuigen


Blink

Recommended Posts

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    70

  • Phoenyxar

    68

  • Gta Bram

    36

  • PrioX

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hij heeft geen spawn plek maar is net zoals de comet in stevie's lockup verkrijgbaar zo gauw je zijn tekst bericht krijgt.

Waar is die lockup? En ik heb geen stevie in me mobiel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan die conquette egt niet vinden.. Heeft die een spawnplek?? Kan iemand die dan ff markeren voor me? ..

Bedankt alvast.. :puh:

Hij reed een keer voorbij bij mij bij die club waarbij je die 3 mensen moeten vermoorden ( Weet ff de naam van de Club niet )

Link to comment
Delen op andere websites

De Conquette zie je vaak in Firefly Projects. Verder is hier de garage van Stevie :)

daar kan ik alleen auto's brengen.. Maar firefly projects zal k es gaan zoeken

De voertuigen die je voor Stevie moet jatten kan je ook zelf houden. En Firefly Projects is de wijk hier.

Ik kan die conquette egt niet vinden.. Heeft die een spawnplek?? Kan iemand die dan ff markeren voor me? ..

Bedankt alvast.. :puh:

Hij reed een keer voorbij bij mij bij die club waarbij je die 3 mensen moeten vermoorden ( Weet ff de naam van de Club niet )

Je bedoelt de Triangle Club in Bohan, en de missie heet Undress to Kill

Bewerkt: door Guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Premier.

En ik ondek net een Pony in gta IV. Ik heb dat busje nog nooit gezien, ik zie alleen maar Burrito's in IV. En dan heb ik nog een vraag over die busjes, zijn er busjes zonder stikkers? Alleen maar kleur? Ik zou graag een helemaal zwarte bus willen.

Ik zoek dus een Pony en een Premier.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

De Premier komt normaal veel in dit gebied voor.

Er zijn in de gewone game, spawngewijs, geen Pony's zonder stickers... maar met wat geluk zou het kunnen. De Pony kun je hier vinden, maar enkel tussen werkuren. Het busje staat voor een kantoor en is er enkel wanneer het personeel er ook daadwerkelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

De Premier komt normaal veel in dit gebied voor.

Er zijn in de gewone game, spawngewijs, geen Pony's zonder stickers... maar met wat geluk zou het kunnen. De Pony kun je hier vinden, maar enkel tussen werkuren. Het busje staat voor een kantoor en is er enkel wanneer het personeel er ook daadwerkelijk is.

Oke, bedankt. thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik ben al een hele tijd op zoek naar de auto: de Hamukai!

Maar ik kan deze auto helemaal nergens vinden.

Weten jullie waar deze staat?

>>> Door Hanneswasco: Samengevoegd met hoofdtopic i.v.m. vindplaatsen van voertuigen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...