Jump to content

GTA IV voertuigen


Blink

Recommended Posts

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    70

  • Phoenyxar

    68

  • Gta Bram

    36

  • PrioX

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 8 maanden later...

Ik zoek de Admiral. Die wil ik heel erg graag hebben.

Oops, ik zie net dat de laatste reactie bijna een jaar geleden is. Maar als ik gewoon doe waar dit topic voor is dan is het gewoon goed toch??

>>> Door Guardian1980: Een volkomen legitieme bump hoor, aangezien je precies doet waar dit topic voor bestemd is :tu: <<<

admiral.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Als je gewoon ontopic reageert op een topic maakt het niet uit of je bumpt of niet ;)

Admiral... ooh god, dat is wel een zeer lastig geval hoor, zeker één van de moeilijkste en zeldzaamste om te vinden.

De Admiral heeft de meeste kans om te spawnen rond Middle Park en in Dukes, maar ook in Castle Gardens en City Hall zou je hem moeten kunnen vinden dacht ik.

Ik denk dat hij ook frequenter spawnt als je in een Stretch of Landstalker rijdt (die zijn ook wat makkelijker te vinden) :)

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Als je gewoon ontopic reageert op een topic maakt het niet uit of je bumpt of niet knipoog.gif

Admiral... ooh god, dat is wel een zeer lastig geval hoor, zeker één van de moeilijkste en zeldzaamste om te vinden.

De Admiral heeft de meeste kans om te spawnen rond Middle Park en in Dukes, maar ook in Castle Gardens en City Hall zou je hem moeten kunnen vinden dacht ik.

Ik denk dat hij ook frequenter spawnt als je in een Stretch of Landstalker rijdt (die zijn ook wat makkelijker te vinden) smile3.gif

Ik heb al een keer met een Stretch rond gereden. Het is dezelfde auto, maar dan limo versie. Ik dacht dat dat wel zou helpen. Ik zoek nou al een week of zo. :puh: Heb hem nog steeds niet. Ik ben net in The Exange wezen rijden maar daar zie ik ze ook niet. Wel andere auto's die ik normaal nooit zie zoals die auto van Phil Bell.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...