Jump to content

Snow Storm


DenkaanHenk

Recommended Posts

Ik kan de missie Snow Storm niet halen van Elibiza, je moet coke jatten. Maar daarna komen er 3 sterren politie achter je aan, het luk me maar niet om die af te schudden. Steegjes niks helpt, iemand tips?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    5

  • Little Jacob

    3

  • The Golden Fighter

    2

  • Suburban

    2

Ik kan de missie Snow Storm niet halen van Elibiza, je moet coke jatten. Maar daarna komen er 3 sterren politie achter je aan, het luk me maar niet om die af te schudden. Steegjes niks helpt, iemand tips?

Mij lukten hij ook niet dus heb ik een aanvraag gedaan. ASPHALT was zo aardig om hem voor mij te doen en op MSN gaf hij mij een tip. Ga naar de Pay'n Spray. Zorg wel dat de politie je niet naar binnen ziet rijden. Verder heb ik ook nog wel wat tips: Zorg voor een stevige vlucht auto, zorg dat de vluchtauto voor het gebouw klaar staat en zorg voor genoeg kogels

Link to comment
Delen op andere websites

Drie sterren is idd lastig omdat het gebied van de Cops dan groot is... Neem wat kogels mee (hoeft niet heel veel) en probeer hard te rijden en de politie te ontwijken... Mocht er toch nog een Cop in de buurt zijn kun je met wat geluk z'n banden lekschieten, maar vermoord hem niet want dat zorgt voor nog meer wanted-sterren...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan de missie Snow Storm niet halen van Elibiza, je moet coke jatten. Maar daarna komen er 3 sterren politie achter je aan, het luk me maar niet om die af te schudden. Steegjes niks helpt, iemand tips?

Mij lukten hij ook niet dus heb ik een aanvraag gedaan. ASPHALT was zo aardig om hem voor mij te doen en op MSN gaf hij mij een tip. Ga naar de Pay'n Spray. Zorg wel dat de politie je niet naar binnen ziet rijden. Verder heb ik ook nog wel wat tips: Zorg voor een stevige vlucht auto, zorg dat de vluchtauto voor het gebouw klaar staat en zorg voor genoeg kogels

er bestaat toch geen pay en spray

Link to comment
Delen op andere websites

Phoe, ja die missie. Die heb ik rond 5, 6 keer gedaan ^_^

Maargoed, ik zette alvast een goede snelle en stevige auto klaar zodat als je het gebouw uit komt er meteen mee weg kan scheuren. Ook kocht ik bij de Gun shop een Assault Rifle, en body armor. Gebruik veel de optie om te schuilen. Ikzelf vond het binnen in wel makkelijk maar ik kreeg de politie niet van me af, daarom moest ik het zo vaak overnieuw doen. Mijn tip is om met je auto te zorgen dat je meteen de brug over het water neemt want dat oude ziekenhuis staat op een soort eilandje, eromheen is water.

En dan zo snel mogelijk rijden en goed de radar in de gaten houden. Een burger shot ofzo binnen gaan helpt niet, want daar komen ze ook binnen helaas. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Bestaat wel, alleen een ander systeem. De missie is inmiddels al gehaald, heb Playboy X ook vermoord. Heb nu mooie apartement met 2 meter bij 1 meter HD TV aan de muur waar je TV op kunt kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Bestaat wel, alleen een ander systeem. De missie is inmiddels al gehaald, heb Playboy X ook vermoord. Heb nu mooie apartement met 2 meter bij 1 meter HD TV aan de muur waar je TV op kunt kijken.

Oh damn krijg je dat als je hem kilt, damn ik heb die andere gekilt. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bestaat wel, alleen een ander systeem. De missie is inmiddels al gehaald, heb Playboy X ook vermoord. Heb nu mooie apartement met 2 meter bij 1 meter HD TV aan de muur waar je TV op kunt kijken.

Oh damn krijg je dat als je hem kilt, damn ik heb die andere gekilt. :duh:

lol ik heb ook Dwayne vermoordt kreeg 25.000 wat kreeg jij DenkaanHenk (alleen het huis?)

Link to comment
Delen op andere websites

Kom op, mensen! Deze missie is erg simpel als je weet wat je moet doen! Ik haalde deze pas op de 4e keer, omdat ik de 1e 3 keer gewoon naar buiten rende om met een auto weg te karren. Dit lukt bijna nooit, dus blijf binnen en knal elke agent dood die je ziet. Binnen liggen 2 health-pakjes. Sta in de kamer helemaal aan het zuiden (of juist noorden, ik twijfel even wat waar is) en ga achter de tafel zitten waar dat health-pakje lag. Telkens op je radar kijken wanneer er een agent binnenkomt in het gangpad en deze dan afknallen. Als alle stipjes op je radar verdwenen zijn, ren je naar buiten, stap je in de eerste beste auto en rij je naar boven (mapsgewijs gezien, dan) uit de zone.

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me echt een leuke missie dit. OOk wel mooi dat het niet zo makkelijk is want ik vind alles tot nu toe best makkelijk. Maar ik had ook al eerder problemen om de politie kwijt te raken. Ik vind het best lastig omdat je niet ergens kan schuilen maar per se uit die circkel moet

Link to comment
Delen op andere websites

voor mij was het ook heel moeilijk...

ik knalde eerst al die politie agenten af, alleen toen ging ik juist de hele tijd dood...

dus ik ging meteen snel lopen, als er nog weinig NOOSE gastjes zijn, gelijk in de bobcat die daar staat en wegkarren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...