studio dewolf Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik weet niet waar moet ik posten daarom post ik hier. Grand Theft Auto IV leek gisteren wel even gruwelijke realiteit in Londen. Een 23-jarige voorbijganger werd om een nog onbekende reden neergestoken door iemand uit de rij wachtenden voor de release van het videospel. Meer dan 100 mensen stonden gisteren iets na middernacht in de rij aan te schuiven tijdens de release van Grand Theft Auto IV. Plots sprong een man met een kap uit de rij en stak een toevallige voorbijganger herhaaldelijk met een mes. Het slachtoffer werd overgebracht naar het ziekenhuis dat hij later op de avond alweer mocht verlaten. De politie is nog op zoek naar de gewelddadige aanvaller. http://www.hln.be/hln/nl/958/Multimedia/ar...in-Londen.dhtml Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Oh my god, dit is echt ziek. Bij tofste gebeurtenis van het jaar gebeurt er zoiets. Ik vraag me nu toch wel af wat de reden was hoor ... Reageren
Gino99 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Gewoon zielig is dit..Een man z'n pret bederven op een van de mooiste dagen van het jaar.. Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Misschien wilde die de competitie voor de beschikbare games uitschakelen . Neej, ff serieus, dit is natuurlijk wel vet erg. Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Het zal wel weer een of andere debiele gek geweest zijn, die niet meer kon wachten en gek werd Wat een simpel computerspel wel niet met mensen kan doen.... Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Dit topic bestaat al, >>HIER<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.