peter99 Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 als er een vliegtuig neerstort dan zit er geen piloot in ,zou iemand mijn dat kunnen uitleggen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 hij is er al uitgesprongen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 als je een politie heli achter je aan hebt en je gebruikt de jet pack code dan zie je ook niemand erin zit de playstaition vin dat het handigst om te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 hoeven ze niet zoveel te maken. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 ff iets anders over die police heli kan je daar wel in ?? :unsure: :unsure: :huh: lijkt me leuk zoek ligt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 ja in los santos staat er 1 dicht bij het politieburea ik weet de exacte lokatie niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 ja in los santos staat er 1 dicht bij het politiebureaik weet de exacte lokatie niet kun je dan met zoek ligt scheine :rolleyes: ????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 ja dat kan alleen als het donker is natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 in een politie helikopter zit wel een agent! pak maar een sniper rifle en schiet op het raam of op het raampje onder zen voete als je goed mikt schiet je hem dood en stort de heli neer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 dat lukt niet bij mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 moet je maar blijven proberen werkt echt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 13 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 hij is er al uitgesprongen he mastermind. mijn broer beweerde laatst dat hij een rood geblokte parachute er uit zag komen, maar ik heb dat nog nooit gezien. meestal vliegen ze gewoon tegen de berg en , kaboem B) B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 (bewerkt) weet iemand waar de politie heli staat en of hij er uberhoud wel staat of je gwoon de polietie die er in vliegd dood moet schieten??? :huh: :unsure: :unsure: Bewerkt: 13 februari 2005 door gtadude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Ik was gewoon aan het wandelen en op een begeven moment hoorde ik het geluid van een dodo en toen boem! toel lag er z,n wrak in de fik die was tegen een flat aangevlogen super strange :huh: ik ging natuurlijk kijken want ik had toen nog nooit een vliegtuig gezien :lol: toen de brand weer kwam reed hij me gewoon om ik zat er onder super shit :angry: en toen kwam ik aan een langzame dood dus vliegtuigen zijn minder gevaarlijk dan de brandweer :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Ik was gewoon aan het wandelen en op een begeven moment hoorde ik het geluid van een dodo en toen boem! toel lag er z,n wrak in de fik die was tegen een flat aangevlogen super strange :huh: ik ging natuurlijk kijken want ik had toen nog nooit een vliegtuig gezien :lol: toen de brand weer kwam reed hij me gewoon om ik zat er onder super shit :angry: en toen kwam ik aan een langzame dood dus vliegtuigen zijn minder gevaarlijk dan de brandweer :angry: dat was het tweede werled oorlog vliegtuig die vliegt over heel SA en als hij over je heen vliegt en er is iets hoogs in de buurt (flat, berg, hoge boom) knalt hij er altijd wel op en dan is het BOEM BAM BOEM en ligt er een brandend wrak op de grond. Als je peg hebt stort hij op je hoofd en ben je dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.