Jump to content

geen piloot


peter99

Recommended Posts

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • peter99

    32

  • gtadude

    7

  • jack456

    6

  • Master-mind

    5

ik denk dat r* dat er gewoon niet in heeft gadaan doordat:misschien r* zou denkem :D de mensen daar niet op letten ,denkt iemand anders dit ook ¿¿¿ B)

Bewerkt: door peter99
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat r* dat er gewoon niet in heeft gadaan doordat:misschien r* zou denkem :D de mensen daar niet op letten ,denkt iemand anders dit ook ¿¿¿ B)

jah wat heb je er aan om een piloot in een vliegtuig dat neerstort er gaat toch niemand op letten of er een piloot in zit dus dit lijkt mij overbodig werk ;)

Dennizzz

Link to comment
Delen op andere websites

jah mijn iedee het is gewoon overbodig als R* er wel een piloot had in gedaan

zal idd meer ruimte op de cd in nemen ten 2de wat heb je er aan???? wat is de lol als een vliegtuig neerstort en je ziet een dode piloot er in ziten lijkt mij nie egt dikke lol <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel al ees met een sniper op een dodo geschoten hij stortte neer zonder zwarte rook misschien heb ik de piloot geraakt (ik denk het niet) ;):(

Ps; ik ga binnen kort met een vliegtuig in een ander vliegend vliegtuig kijken met de R2 en L2 misschien kom ik er dan achter of er een piloot in het vliegtuig zit ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ik heb wel al ees met een sniper op een dodo geschoten hij stortte neer zonder zwarte rook misschien heb ik de piloot geraakt (ik denk het niet) ;):(

Ps; ik ga binnen kort met een vliegtuig in een ander vliegend vliegtuig kijken met de R2 en L2 misschien kom ik er dan achter of er een piloot in het vliegtuig zit ;)

lukt dat wel ? ik heb het ook een keer geprobeert ,maar da ding was al snel weg

ik heb weleens een klein foutje gemaakt : was ik recht in zo,n vliegtuig in gevlogen

dat kwam van de andere kant en nog wel in de cockpit

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel al ees met een sniper op een dodo geschoten hij stortte neer zonder zwarte rook misschien heb ik de piloot geraakt (ik denk het niet) ;)  :(

Ps; ik ga binnen kort met een vliegtuig in een ander vliegend vliegtuig kijken met de R2 en L2 misschien kom ik er dan achter of er een piloot in het vliegtuig zit ;)

lukt dat wel ? ik heb het ook een keer geprobeert ,maar da ding was al snel weg

ik heb weleens een klein foutje gemaakt : was ik recht in zo,n vliegtuig in gevlogen

dat kwam van de andere kant en nog wel in de cockpit

ik schiet altijd met een hydra tegen politiehelikopters en dan ga gelijk naar beneden om te kijken hoe die piloot er uit ziet maar ik ze in die politiehelikopter niemand dus die piloten zijn er niet behalve bij een paar missies dan is er een piloot.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel al ees met een sniper op een dodo geschoten hij stortte neer zonder zwarte rook misschien heb ik de piloot geraakt (ik denk het niet) ;)  :(

Ps; ik ga binnen kort met een vliegtuig in een ander vliegend vliegtuig kijken met de R2 en L2 misschien kom ik er dan achter of er een piloot in het vliegtuig zit ;)

lukt dat wel ? ik heb het ook een keer geprobeert ,maar da ding was al snel weg

ik heb weleens een klein foutje gemaakt : was ik recht in zo,n vliegtuig in gevlogen

dat kwam van de andere kant en nog wel in de cockpit

ik schiet altijd met een hydra tegen politiehelikopters en dan ga gelijk naar beneden om te kijken hoe die piloot er uit ziet maar ik ze in die politiehelikopter niemand dus die piloten zijn er niet behalve bij een paar missies dan is er een piloot.

hellas bij mij (toen ik in de cockpit van da andere vleirtuig vloog ) zag ik niemand

hij kwam heeel onverwachts langs <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel al ees met een sniper op een dodo geschoten hij stortte neer zonder zwarte rook misschien heb ik de piloot geraakt (ik denk het niet) ;)  :(

Ps; ik ga binnen kort met een vliegtuig in een ander vliegend vliegtuig kijken met de R2 en L2 misschien kom ik er dan achter of er een piloot in het vliegtuig zit ;)

lukt dat wel ? ik heb het ook een keer geprobeert ,maar da ding was al snel weg

ik heb weleens een klein foutje gemaakt : was ik recht in zo,n vliegtuig in gevlogen

dat kwam van de andere kant en nog wel in de cockpit

ik schiet altijd met een hydra tegen politiehelikopters en dan ga gelijk naar beneden om te kijken hoe die piloot er uit ziet maar ik ze in die politiehelikopter niemand dus die piloten zijn er niet behalve bij een paar missies dan is er een piloot.

hellas bij mij (toen ik in de cockpit van da andere vleirtuig vloog ) zag ik niemand

hij kwam heeel onverwachts langs <_<

ik denk gewoon dat die mensen van rockstargames dat vergeten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...