Jump to content

geen piloot

Recommended Posts

• 2 weken later...
  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• peter99

32

• gtadude

7

• jack456

6

• Master-mind

5

Geplaatst:

zit er ook nie in behalve als je kaartje koopt kijk daar maar eens na ga dan vliegen maar niet skippen volgens mij zie je dan wel een piloot :unsure: :unsure: :unsure:

Geplaatst:

je bedoelt zo : boem bam boem boem boef boem enz. enz.

denk uuh ...voor de leukheid ?

ik heb een keer gehad dat ik op mount chiliad stont

en toen storte er een vliegtuig vlak voor me voeten neer ..(even in koor een begravenis liedje) :D

Geplaatst:

;) volgens mij zit er oom geen piloot in het toestel als het gewoon aan het vliegen is

volgens mij zitten er verschillen de brandstoftanks in het vliegtuig daar door doet het boem boem boem boem boem

Geplaatst:
Ik was gewoon aan het wandelen en op een begeven moment hoorde ik het geluid van een dodo en toen boem! :D  toel lag er z,n wrak in de fik die was tegen een flat aangevlogen super strange :huh:  ik ging natuurlijk kijken want ik had toen nog nooit een vliegtuig gezien :lol: toen de brand weer kwam reed hij me gewoon om ik zat er onder super shit :angry: en toen kwam ik aan een langzame dood dus vliegtuigen zijn minder gevaarlijk dan de brandweer :angry:

dat was het tweede werled oorlog vliegtuig die vliegt over heel SA en als hij over je heen vliegt en er is iets hoogs in de buurt (flat, berg, hoge boom) knalt hij er altijd wel op en dan is het BOEM BAM BOEM en ligt er een brandend wrak op de grond.

Als je peg hebt stort hij op je hoofd en ben je dood

bij mijvliegen ze meestal tegenht VINEWOOD bord aan :lol:

en er is er eentje een keer neer estort boven op m9ijn net getunde auto :angry: (pure geld verspilling)

Geplaatst:

Bij mij is het wel eens zo geweest dat ik madd doggs huis wilde binnen gaan op het eind van het spel en toen storte er voor de deur , maar dan ook echt op de deur gewoon zo'n ding neer, wasted was ik.

Geplaatst:

kan je hebben ...

jammer

misschien een miskukel (brokkenpiloot) van area 51 ??? :rolleyes: :rolleyes:

Geplaatst:

als je een reis boekt zit er wel een piloot in.....

als je goed kijkt zie je CJ zitten. n normaal zitten er geen mensen is omdat het totaal onbelangrijk is. het is ook niet de bedoeling in het spel dat vliegtuigen crashen, alleen soms spawn hij ongelukkig. en het eenigste wat hij kan doen is kleine dochten maken. niet omhoog of omlaag. en het kan ook zien dat de AI het gebouw niet kan zien zoals dat ook gebeurt bij auto's die tegen een muur aan blijven rijden ;)

simple as that.

Geplaatst:

als je goed kijkt zie je CJ zitten. n normaal zitten er geen mensen is omdat het totaal onbelangrijk is. het is ook niet de bedoeling in het spel dat vliegtuigen crashen, alleen soms spawn hij ongelukkig. en het eenigste wat hij kan doen is kleine dochten maken. niet omhoog of omlaag. en het kan ook zien dat de AI het gebouw niet kan zien zoals dat ook gebeurt bij auto's die tegen een muur aan blijven rijden ;)

simple as that.

jah dat zei ik ook al ;);) ik heb nog eens gekeken maare er zit egt alleen een piloot in als je reis koopt en btw dat met die vliegtuig dat die op die getunde auto was gestort. z;n soort van probleem heb ik ook altijd maar dan met ooude vrouwtjes <_< :angry: <_< :angry:

Geplaatst:

simple as that.

jah dat zei ik ook al ;);) ik heb nog eens gekeken maare er zit egt alleen een piloot in als je reis koopt en btw dat met die vliegtuig dat die op die getunde auto was gestort. z;n soort van probleem heb ik ook altijd maar dan met ooude vrouwtjes <_< :angry: <_< :angry:

ja maar hij storten er recht boven op net voor mijn garage en weer bij het vinewood bord <_< volgens mij brengt da bort ongeluk

in ieder geval voor mij B)

Geplaatst:

simple as that.

ja maar hij storten er recht boven op net voor mijn garage en weer bij het vinewood bord <_< volgens mij brengt da bort ongeluk

in ieder geval voor mij B)

jah maar dat heeft er niet mee te maken het ging er over dat er geen of wel een piloot in die vliegtuig zat maar ik heb het nog 1 x voor de zekerheid gekeken en het is alleen als je kaartje koopt dus antwoord gegeven :D

Geplaatst:

het is zo :een kaartje ,zie je cj voor in het vliegtuig

maar ik denk gewoon dat die piloot onbelangrijk is net zoals de politie heli ook géén piloot en hij vliegt ;);)

Geplaatst:

Ook heeft het niks te maken met Playstation 2 want op De Playstation 3 doen ze het ook niet, want dit soort dingen zijn hoe dan ook altijd nutteloos(veel mensen zeggen bij veel dingen dat ze het niet doen vanwege de PS2) en het neemt hoe dan ook plaats op die DVD-Rom in.

Geplaatst: (bewerkt)

en anders kan R* ook nog verzinnen dat ze de automatische piloot aan hebben. :lol:

(dit kan natuurlijk niet in de politie heli omdat je ze daar ook hoort praten :rolleyes: )

Bewerkt: door Mathiz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...