jack456 Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 (bewerkt) als ze er een piloot zouden in doen ,dan zou het wel vet zijn om da manneke eruit te zien springen (hopelijk voor hem heeft hij een para ) ja dat zou cool zijn als je die piloot met een parachute naar beneden zien gaan:o Bewerkt: 30 april 2005 door jack456 Reageren
peter99 Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2005 als ze er een piloot zouden in doen ,dan zou het wel vet zijn om da manneke eruit te zien springen (hopelijk voor hem heeft hij een para ) ja dat zou cool zijn als je die piloot met een parachute naar beneden zien gaan:o of als hij al dood zal zijn en dan uit da ding valt ,dan zie je een lijk vallen Reageren
commando Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 als er een vliegtuig neerstort dan zit er geen piloot in ,zou iemand mijn dat kunnen uitleggen??? het is gewoon heel simpel rockstar heeft het er gewoon niet in geprogrameerd maar he zou wel leuk zijn Reageren
peter99 Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2005 als er een vliegtuig neerstort dan zit er geen piloot in ,zou iemand mijn dat kunnen uitleggen??? het is gewoon heel simpel rockstar heeft het er gewoon niet in geprogrameerd maar he zou wel leuk zijn wel jammer dat het er niet inzat maar ik denk dat een pilootmaken wel veel tijd inbeslag neemt Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 maar waar staat die heli nou percies ik vind hem maaar niet en na welke missie krijg je hem dan ??? Reageren
peter99 Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2005 (bewerkt) maar waar staat die heli nou percies ik vind hem maaar niet en na welke missie krijg je hem dan ??? waneer je die politie heli krijgt ? na de missie los desperados ,dacht ik maar dan moet je nog de vliegschool hebben en hij staat op het politie bureau in los santos Bewerkt: 30 april 2005 door peter99 Reageren
jack456 Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 maar waar staat die heli nou percies ik vind hem maaar niet en na welke missie krijg je hem dan ??? waneer je die politie heli krijgt ? na de missie los desperados ,dacht ik maar dan moet je nog de vliegschool hebben en hij staat op het politie bureau in los santos ik ga gelijk kijken want de vliegschool klaar en alle missies. ik ben benieuwd of die politieheli der is. :o Reageren
peter99 Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 maar waar staat die heli nou percies ik vind hem maaar niet en na welke missie krijg je hem dan ??? waneer je die politie heli krijgt ? na de missie los desperados ,dacht ik maar dan moet je nog de vliegschool hebben en hij staat op het politie bureau in los santos ik ga gelijk kijken want de vliegschool klaar en alle missies. ik ben benieuwd of die politieheli der is. :o oke ,hopelijk voor jou staat hij er Reageren
jack456 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 maar waar staat die heli nou percies ik vind hem maaar niet en na welke missie krijg je hem dan ??? waneer je die politie heli krijgt ? na de missie los desperados ,dacht ik maar dan moet je nog de vliegschool hebben en hij staat op het politie bureau in los santos ik ga gelijk kijken want de vliegschool klaar en alle missies. ik ben benieuwd of die politieheli der is. :o oke ,hopelijk voor jou staat hij er ik heb die politiehelikopter gevonden. Reageren
peter99 Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 maar waar staat die heli nou percies ik vind hem maaar niet en na welke missie krijg je hem dan ??? waneer je die politie heli krijgt ? na de missie los desperados ,dacht ik maar dan moet je nog de vliegschool hebben en hij staat op het politie bureau in los santos ik ga gelijk kijken want de vliegschool klaar en alle missies. ik ben benieuwd of die politieheli der is. :o oke ,hopelijk voor jou staat hij er ik heb die politiehelikopter gevonden. oke ,en da zoek licht kan je met de l3 aan zetten ,maar alleen als het donker wordt Reageren
GTA@SA Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) weet iemand egt hoe dat is ?? <_< dat met het vliegtuig Bewerkt: 1 mei 2005 door GTA@SA Reageren
peter99 Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 weet iemand egt hoe dat is ?? <_<dat met het vliegtuig wat bedoel je ? Reageren
Devsio Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 er zit duidelijk geen mens in de police maverick als je het zelf wil doen moet je dit doen ga naar het las venturas airport en zorg ervoor dat je 3 sterren heb (of meer) ga voor de grote loods staan waar die jumbojet staat rij de jumbo jet eruit en ga bij de in gang van de loods staan en loop de loods in als het goed is zal de heli je volgen doe dan jetpack cheat en ga op het dak staan en kijk door de ramen waar de heli vliegt en je zal zien dat er geen bestuurder/piloot is. Reageren
lvpd Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 als ze er een piloot zouden in doen ,dan zou het wel vet zijn om da manneke eruit te zien springen (hopelijk voor hem heeft hij een para ) ja dat zou cool zijn als je die piloot met een parachute naar beneden zien gaan:o en dan door de parachute vliegen en die piloot stort te pletter LOOL :ph34r: Reageren
peter99 Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 als ze er een piloot zouden in doen ,dan zou het wel vet zijn om da manneke eruit te zien springen (hopelijk voor hem heeft hij een para ) ja dat zou cool zijn als je die piloot met een parachute naar beneden zien gaan:o en dan door de parachute vliegen en die piloot stort te pletter LOOL :ph34r: ja ,dat zou vet zijn ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.