Giorgo Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) dat lijke me sterk dat er een piloot inzat is mijj nog n00i gebeurt blablabla[/font] Bewerkt: 13 november 2005 door Giorgo Reageren
peter99 Geplaatst: 14 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2005 ik ben weleens tegen een ander vliegtuig aan gevlogen ,ik zag die 99/100 st frame van die seconde helemaal geen piloot Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Maar je kunt die vliegtuigen toch ook gewoon neerhalen met de Hydra? Reageren
peter99 Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 das ook weer waar ja ,je kan moeilijk zeggen dat het niet kan Reageren
ikt Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 moet je eens bij jezelf in een rustler kijken, daar zit je erg achteruitgezakt, misschien zie je de piloot daarom niet? Reageren
Dynamic Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 WHahah Net Zoals in Amerika Die Binlade Die In een flat vlogen lol Reageren
Damos Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 bij mij zit er meestal wel een in @giovanni_bono : vind je dat leuk? ik niet Reageren
peter99 Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 dit verhaaltje heb ik net verzonnen : bij zonsopgang staat cj op MC. hij ziet iets ......maar wat o...nee een vliegtuig ,dat is een beagle .aaaaaaaaah 3 sec daarna cj weg Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Wat een topic bump Zeg aleen iets nutig in een topic als je iest zinnig te zeggen hebt Reageren
tt boy Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 dat er geen piloten inzitten is logisch anders kan haast geen computer het trekken dit is bewezen bij fabel voor pc ze wilden zelfs als je tegen een boom sloeg er de krassen in laten slaan en kleerscheuren laten zien dit werd teveel de computers sloegen er van op tild grtz tt boy Reageren
Moonbeam Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 dat er geen piloten inzitten is logisch anders kan haast geen computer het trekken dit is bewezen bij fabel voor pc ze wilden zelfs als je tegen een boom sloeg er de krassen in laten slaan en kleerscheuren laten zien dit werd teveel de computers sloegen er van op tild grtz tt boy Waar gaat dit nou over als het om die reden was dan zouden ze ook wel niemand in de auto's hebben laten zitten, er zit gewoon niemand in omdat dat overbodig is! Ik bedoel, hoe vaak zie je nou de cockpit van een vliegtuig Reageren
peter99 Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 als ze in auto,s poppetjes zetten waarom dan niet in een vliegtuig ? staat sa zo vol ? ALS je al tegen een vliegtuig aanvliegt zie je maar 2 1/2 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 als ze in auto,s poppetjes zetten waarom dan niet in een vliegtuig ?staat sa zo vol ? ALS je al tegen een vliegtuig aanvliegt zie je maar 2 1/2 wie gaat er nou eigelijk op letten .. of er een ventje in het vliegtuig zit! ik ben meer bezig met de politie van me af te schudden ! Reageren
gta 88 Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 dat er geen piloten inzitten is logisch anders kan haast geen computer het trekken dit is bewezen bij fabel voor pc ze wilden zelfs als je tegen een boom sloeg er de krassen in laten slaan en kleerscheuren laten zien dit werd teveel de computers sloegen er van op tild grtz tt boy ik zal eens kijken op de xbox als er een piloot in een helikopter Reageren
wiebje Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 het is opzich wel raar want als je met een sluipschutters geweer precies op t raam schiet waar de bestuurder zit stort ie wel glijk neer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.