Jump to content

save game


nnnnnn

Recommended Posts

Hoe open je een savegame? Via het spel zelf, of probeer je hem te openen door middel van op het bestand klikken? Als je dat laatste probeert, dan heeft het inderdaad geen nut. Je moet het bestand plaatsen in 'GTA3 User Files', welke je kunt vinden in 'Mijn Documenten'. Daarna kun je hem gewoon laden via het spel. Heb je hem daar al geplaatst, dan wordt het lastig. Weet je zeker dat je de juiste savegame hebt gedownload?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe open je een savegame? Via het spel zelf, of probeer je hem te openen door middel van op het bestand klikken? Als je dat laatste probeert, dan heeft het inderdaad geen nut. Je moet het bestand plaatsen in 'GTA3 User Files', welke je kunt vinden in 'Mijn Documenten'. Daarna kun je hem gewoon laden via het spel. Heb je hem daar al geplaatst, dan wordt het lastig. Weet je zeker dat je de juiste savegame hebt gedownload?

ik heb hem niet gedownload maar zelf gemaakt en als ik dan op load game drukt weergeeft hij eeb bericht

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf een savegame gemaakt? Als je hem gewoon hebt gemaakt in de zin van 'het spel opslaan', dan zou hij gewoon moeten werken. Als je één hebt gemaakt per kladblok bijvoorbeeld, dan heb je er niets aan; het spel leest allemaal dingen die niet in een savegame thuishoren en crasht dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je toevallig je GTA III gemod de laatste tijd? O.a. door het gebruik van bepaalde mods worden je savegames onbruikbaar. Je zult dan een new game moeten starten of de mod weer verwijderen door de aangepaste bestanden te vervangen door (niet-gemodde) backups. Biij GTA VC en SA ligt dit meestal aan de main.scm in de 'data' map. Ik neem aan dat dit bij GTA III min of meer hetzelfde werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je toevallig je GTA III gemod de laatste tijd? O.a. door het gebruik van bepaalde mods worden je savegames onbruikbaar. Je zult dan een new game moeten starten of de mod weer verwijderen door de aangepaste bestanden te vervangen door (niet-gemodde) backups. Biij GTA VC en SA ligt dit meestal aan de main.scm in de 'data' map. Ik neem aan dat dit bij GTA III min of meer hetzelfde werkt.

ik heb geen mods gebruikt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...