Jump to content

PS3, XBOX360 of PC


Pennywise The Clown

Recommended Posts

  • Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    30

  • Pennywise The Clown

    25

  • denven

    15

  • Dwayne Forge

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je kan m aanpassen bij beeldopties. :cya:^_^

Bedoel je in-game??, daar kun je er niks aan doen, maar je kan wel even bij de televisieinstellingen van de tv de beeldscherpte aanpassen, waardoor het er toch een beetje minder blurry uitziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan m aanpassen bij beeldopties. :cya:^_^

Bedoel je in-game??, daar kun je er niks aan doen, maar je kan wel even bij de televisieinstellingen van de tv de beeldscherpte aanpassen, waardoor het er toch een beetje minder blurry uitziet.

Mooi... :Y

So it will be, a Playstation Three! Dat rijmt ook nog eens, dus het moet wel de goede keuze zijn ljikt me zo ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan m aanpassen bij beeldopties. :cya:^_^

Bedoel je in-game??, daar kun je er niks aan doen, maar je kan wel even bij de televisieinstellingen van de tv de beeldscherpte aanpassen, waardoor het er toch een beetje minder blurry uitziet.

Mooi... :Y

So it will be, a Playstation Three! Dat rijmt ook nog eens, dus het moet wel de goede keuze zijn ljikt me zo ^_^

Wat haalde je over om een ps3 te nemen? :puh: (goede keuze trouwens hoor :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje ^_^

is de ps3+gta iv bundel voor maar 440 euro een tijdelijke of een blijvende actie ?

dat moet ik nu weten want anders moet ik later mischien 40 euro meer betalen omdat ik gta iv apart erbij moet kopen :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ze alle bei, de ps3 en de xbox 360 dus. Maar de xbox heb ik verkocht.

Ik vond de xbox niet slecht maar eerder speelgoed.

De ps3 vind ik veel volwassener...

Enige voordeel van 360 tov de ps3 zijn de achievements...

Maar ga toch voor de Ps3...

Grtz Lote8930

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van plan een xbox 360 / ps3 te kopen.. wat zijn de voordelen en nadelen van beide concules?

en voor de ps3 heb je daar echt een HD voor nodig om goed beeld te krijgen? ik hoor overal verhalen van schokkerig beeld en vervaagde tekst, mijn ouders zouden er namelijk niet mee akkoord gaan als ik ook nog een hd tv ga kopen :(

Bewerkt: door Maikle
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van plan een xbox 360 / ps3 te kopen.. wat zijn de voordelen en nadelen van beide concules?

en voor de ps3 heb je daar echt een HD voor nodig om goed beeld te krijgen? ik hoor overal verhalen van schokkerig beeld en vervaagde tekst, mijn ouders zouden er namelijk niet mee akkoord gaan als ik ook nog een hd tv ga kopen :(

Nadeel van de ps3 is zijn prijs.

Van de xbox360 zijn dat die mindere graphics heeft.

Hij minder vermogen heeft.

En online kost geld.

voordeel is wel zijn prijs van 200 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van plan een xbox 360 / ps3 te kopen.. wat zijn de voordelen en nadelen van beide concules?

en voor de ps3 heb je daar echt een HD voor nodig om goed beeld te krijgen? ik hoor overal verhalen van schokkerig beeld en vervaagde tekst, mijn ouders zouden er namelijk niet mee akkoord gaan als ik ook nog een hd tv ga kopen :(

volgens mij heb je egt wel een HD tv nodig, want anders word, volgens mij, de kwaliteit van gta iv net zo hoog als die van GTA SA , qua grahics dan..

Link to comment
Delen op andere websites

De Graphics van GTA IV zijn dan misschien wel prachtig op een HD TV maar op een gewone TV zal het niet veel slechter zijn hoor. Je zal gewoon geen beeld in High Definition hebben. Het zal niet schokkerig zijn volgens mij, en je zal er geen problemen mee hebben.

Een PS3 lijkt me trouwens heb beste. Je kan er gratis mee op het internet, je hebt grote harde schijf, Blu-Ray speler, ...

Xbox is alleen goed voor de portemonee, en natuurlijk de extra downloadbare content voor GTA IV in augustus. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jeetje, hoeveel topic's moeten hier nog over komen ? :duh: Met de Zoekfunctie vond ik dit topic. ^_^ Dit is werkelijk precies het zelfde topic. En verder zijn er nog veel meer topic's over discussie's wat nou beter is 'X BOX 360' of de 'Playstation 3'.

Dus zoek in het vervolg eerst met de Zoekfunctie of er al een topic over is. ;)

Ontopic:

Het maakt kwa Graphics nauwelijks wat uit, of het nou op een HD TV zit of op een oudere. Op een HD TV heb je natuurlijk wel iets mooiere graphics, maar op een oudere TV is dit ook prima.

Ik zou zelf voor een Playstation 3 gaan. Waarom ? Meer spellen voor in de toekomst, Ingebouwde Multiplayer, Geen RROD, Bleu Ray DVD Speler, warmere kleuren etcetera, etcetera.

Succes met de aankoop... ;)^_^

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Xbox 360

Voordelen:

- Op de moment veel games beschikbaar

- Er zal (betalende) content voor GTA 4 komen

- Lage prijs

- Goede exclusives zoals Halo 3, Gears of War, ...

Nadelen:

- Xbox live kost geld

- RROD

- Alleen dvd

Playstation 3

Voordelen:

- Blu Ray

- Betere games in de toekomst

- Gratis online

- Goede exclusives zoals Metal Gear Solid 4, LittleBigPlanet, ...

Nadelen:

- Op de moment minder games als de Xbox 360

- Hogere prijs

Conclusie: Ik zou voor de Playstation 3 gaan omdat er in de toekomst betere games komen en met Blu-Ray zit je ook goed.

Bewerkt: door Jericho
Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat toch niet alleen een console kopen voor GTA IV ??.............want ok de ps3 versie is mooier maar andere games zijn ze kutter op de ps3 omdat ze 9/10 voor de 360 ontwikkelen en daarna porten - > ps3.

360 is goedkoper, maar de ps3 heeft een gta iv bundel.

____________________________________________________________________

Oké, dan gta IV

de 360

-Heeft minder mooie gfx,

-Meer kartel randjes,

-Maar betere framerate.

-Online doet het altijd(bij mij wel),

-Downloadable Content

-Achievements & Rankings

de ps3

-Mooiere gfx,(lichteffecten,kartelranden zijn minder)

-Mindere framerate lijkt wel op sommige plekken

-Snellere laadtijden omdat je hem installeert op je HD,(KAN NA DE SPRING UPDATE OOK OP DE 360 )

-Online is vaak plat, patch hielp ook niet

-Geen DLC, misschien in de toekomst.

Bewerkt: door Jok3r
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...