SaintNiko Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Ik heb beide versies, en het enige verschil wat ik kan zien op dezelfde tv is de kleuren. En helaas meer pop-up en vertragingen op de PS3..en Online dat nogal stroef gaat. Kan bijna nooit in een game komen, en als het lukt is het met weinig spelers. Maar aangezien mn 360 bijna dood is moet ik het er maar mee doen Ik mis Xbox Live toch echt wel. Iedereen kan wel zeggen, PS3 online is gratis, maar bij de 360 krijg je toch echt wel een betere online service voor je geld. Ik denk dat je je verwart, het is net het omgekeerde. Het is de X360 dat langere laadtijden heeft, pop-ups, lag,etc... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Ik zou voor de xbox 360 elite gaan, veel geheugen en voor Gta IV, want op de Xbox 360 Elite heb je de bekende Ring Of Death niet, en Gta IV loopt er veel soepeler op erm.... geen rrod met de elite? dacht het niet, eerste filmpje wat ik tegen kwam op youtube van de elite : & http://www.youtube.com/watch?v=DS0T54Pr7_w...feature=relatedik zou voor de ps3 40 gb gaan, al was het alleen al maar om de nieuwe heatsinks die erin zitten, ding word helemaal nietmeer warm, en ik heb de fan niet één keer horen aanslaan bij het spelen van gta 4 ik heb de bundel gekocht waar gta 4 en ps3 40 gig in zit. Ik moest een update doen want anders deed die het niet. Tot nu helemaal niks aan de hand met de ps3. Een klein dingetje wel. Als ik gta 4 speel word mijn kamer warm door de hitte van de ps3. maar dat is niet zo erg want ik heb geen last van pop ups of andere dingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-GoldWing- Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 ik ging een Elite kopen bij de Bart Smit en toen zijden ze dat de Elite geen ROD had. Maar ze kunnen ook hebben gelogen, ik heb het in iedergeval nog niet meegemaakt Greetzzz -GoldWing- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlueeyeFox Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 er zijn altijd wel voor en nadelen bij beide console's. ik denk toch dat de meeste mensen kijken naar hun portemonee dan naar de kwaliteit van beide consols. ik heb zelf liever de voorkeur aan ps dan aan xbox toch beetje fanboy wat mij overhaalde om een ps3 te kopen was : - dat ps3 een goedevooruitzicht heeft met blueray!! xbox geeft de nederlaag toe en komt zeker ook wel met een aangepaste blueray speler op de proppen. - ik kan gewoon geen xbox controler besturen zou wel aan mij liggen. - xbox 360's gaan vaker kapot dan een ps3. ( ik kan dit niet onderbouwen of het ook zo is maar wat ik lees verwijst meestal naar een kapote xbox 360) - gta is echt een ps serie imo. - ik kan gewoon niet wachten op de pc versie van gta4 als die er komt dus ik moest de game gewoon spelen op een brand new console. - ps3 uiterlijk deed toch de trick bij mij - de ps3 heeft 8 cores waar van er 7 benut word. ze kunnen nu de volle kracht van de ps3 nog niet benutten omdat het ontwikkelen op zich laat wachten met games. het is maar net wat je wilt en welke consol je leuk vind. als je gaat voor online spelen dan zou ik gaan voor de console die jou vrienden het meest hebben. maar als je denkt aan je portemonee dan mag je zelf beslissen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 +De 8de core is voor reserve als er een kapot gaat neemt de 8de het over dus dat ding blijft zowiezo langer leven Blu ray is de toekomst omdat DVD al failiet is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roedi Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) ik heb de bundel gekocht waar gta 4 en ps3 40 gig in zit. Ik moest een update doen want anders deed die het niet. Tot nu helemaal niks aan de hand met de ps3. Een klein dingetje wel. Als ik gta 4 speel word mijn kamer warm door de hitte van de ps3. maar dat is niet zo erg want ik heb geen last van pop ups of andere dingen jep die update moest ik ook doen, die staat gewoon op de gta4 disk dus internet is niet nodig, vreemd dat jouwe warm word, ik heb er helemaal geen last van. dat was bij mn 60gb wel even anders, werd pokkeheet en de fan loeide als een gek. Bewerkt: 6 mei 2008 door Roedi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Ik denk dat je je verwart, het is net het omgekeerde. Het is de X360 dat langere laadtijden heeft, pop-ups, lag,etc... EHmm..nee! Dat jullie fanboys nou niks verkeerds over jullie geliefde consoles willen horen, wilt niet zeggen dat er soms dingen niet goed van werken en dat altijd de andere console slecht is. De laadtijd van het opstarten is hooguit even lang als de 360, alleen moet je nog wel meer dan 3 gb installeren op de PS3. Pop-up had ik veel minder last van op de 360, soms alleen wat struiken die nog niet geladen waren, en dat terwijl de dvd speler van m'n 360 op sterven na dood is. Op de PS3, gloednieuwe console, laden heel regelmatig sommige gebouwen niet eens op tijd. In cutscenes moet regelmatig de helft nog geladen worden, als ik achterom kijk zie ik gebouwen verdwijnen en weer terug komen enzv enzv. En 's avonds of in vol zon licht over de brug naar Algonquin rijden lagt altijd op de PS3, en voor de rest willekeurige framedrops die nergens voor nodig zijn. En online zuigt heel erg. Ik ben overgestapt op de PS3 dus ik ben absoluut geen 360 fanboy, maar dit vind ik echt niet kunnen hoor. De 360 versie is ook niet perfect, maar al die fouten waren veel minder aanwezig op m'n 2 jaar oude console met een dvd speler die erg beschadigd is, dan op een gloednieuwe PS3. Bewerkt: 6 mei 2008 door b4rtsimps0n Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philippe58 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 - Prestaties bijna hetzelfde... - x-doos is goedkoper maar geen gratis internet - PS3 heeft dus gratis internet En dat zijn wel de grootste verschillen denk ik... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 Internet is bij de PS3 dus kwalitatief minder, máár aan de andere kant wel gratis. Hier is tevens geen betaalde (kwalitatief betere) functie voor? Ik heb nog een paar vergelijkingen doorgespit op internet. En de PS3 is simpelweg de betere console, dat is een feit. Ik beschik over twéé tv's. Een grote zwarte grootbeeld televisie van Aristona. En een zilvere (modernere) breedbeeld TV van Phillips. Het zijn allebij toeters, dus geen flatscreen(s). Het beeld is op de zwarte 'ietsjes' minder dan op de zilveren, máár ik heb nooit problemen gehad met mijn PS2 op de Aristona. Nou vraag ik me af of het beeld een soort van HD kwaliteit krijgt op de Phillips, eventueel ook op de Zwarte. En hoe groot is het verschil tussen een HD Televisie, en een Breedbeeld zónder HD mbt GTAIV?... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 - gta is echt een ps serie imo. GTA 1 kwam als eerste op de pc, daarna pas op de PSX. Ontopic: PS3 kun je ook op internetten en Bluray is de toekomst, DL DVD is al failliet. Ik zie ook dat mensen zeggen, dat mensen tegen hun zeiden van, de elite heeft geen RROD, maar ook deze hyeeft dat nog Dat Online slechter is, dat de PS Netwerk ook niet betaald is Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bambino Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 En hoe groot is het verschil tussen een HD Televisie, en een Breedbeeld zónder HD mbt GTAIV?... Heel groot mate. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 Ik denk dat je je verwart, het is net het omgekeerde. Het is de X360 dat langere laadtijden heeft, pop-ups, lag,etc... EHmm..nee! Dat jullie fanboys nou niks verkeerds over jullie geliefde consoles willen horen, wilt niet zeggen dat er soms dingen niet goed van werken en dat altijd de andere console slecht is. De laadtijd van het opstarten is hooguit even lang als de 360, alleen moet je nog wel meer dan 3 gb installeren op de PS3. Pop-up had ik veel minder last van op de 360, soms alleen wat struiken die nog niet geladen waren, en dat terwijl de dvd speler van m'n 360 op sterven na dood is. Op de PS3, gloednieuwe console, laden heel regelmatig sommige gebouwen niet eens op tijd. In cutscenes moet regelmatig de helft nog geladen worden, als ik achterom kijk zie ik gebouwen verdwijnen en weer terug komen enzv enzv. En 's avonds of in vol zon licht over de brug naar Algonquin rijden lagt altijd op de PS3, en voor de rest willekeurige framedrops die nergens voor nodig zijn. En online zuigt heel erg. Ik ben overgestapt op de PS3 dus ik ben absoluut geen 360 fanboy, maar dit vind ik echt niet kunnen hoor. De 360 versie is ook niet perfect, maar al die fouten waren veel minder aanwezig op m'n 2 jaar oude console met een dvd speler die erg beschadigd is, dan op een gloednieuwe PS3. ben je dan de enige die dat heeft? bij mij is er nooit pop up of haperingen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 ik zou voor de xbox 360 gaan.Heeft veel minder problemen met gta IV dan met de ps 3 versie. WOWOW dat het blijft haperen heeft niks te maken met ps3 maar met het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samari10 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 ik zou voor de xbox 360 gaan.Heeft veel minder problemen met gta IV dan met de ps 3 versie. WOWOW dat het blijft haperen heeft niks te maken met ps3 maar met het spel Ben ik helemaal met je eens. Heb sinds een week pas een ps3 en heb geen seconde getwijfelt tussen de ps3 en de xbox. Wel wat meer betaald, maar dan heb je ook wat. En zag geen reden om van console te wisselen aangezien ik hiervoor de psx en de ps2 heb gehad. Dus 100% PS-fan en de ps3 is een geweldige console! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 ik had een jaar geleden een x box 360 die maakte mijn spellen kapot heb ik microsoft garantie vergoeden ze niet die eikels dus ik dacht ook fuck you dus dat ding staat in me kast gebruik hem niet meer wat ik best wel jammer vond:( maar om er spellen voor te kopen die toch kapot gaan heef took geen zin heb sind 3 weken een ps3 gaat helemaal goett tot zover tenminste geen problemen gehad hij is alleen 1 keer blijfen hangen maar dat was 2 weken geleden en was veel tegelijk aan het doen ik kocht x box omdat al mijn vrienden bijna zon ding hebben dus ik dacht mooi online gamen er zijn al 3 geweest met diezelfde fout bij verschillende games ik kocht ps3 want ik dacht dat wil ik neit weer kost alleen maar geld heb sinds kort gta 4 op ps3 draait vlekkeloos geef toe soms is het netwerk wat traag wat je op x box duidelijk niet had maa rik geef het tijd xbox live bestaat al 5 jaar ofso en psn net een jaar dus nog in ontwikkeling voor alle duidelijkheid popups kan je uitzetten bij netwerk en dan dat oranje dingetje instellingen gta draait vlekkeloos op ps3 geen plotselinge gebouwen ofso geen wegfadende gebouwen misschien komt dat doordat de playstation ligt je moet hem rechtop zetten anders kan je er een ei op bakken:p heb gta gezien op xbox bijna hetzelfde alleen helderheid is anders of dat ligt aan de instelling maar beide consoles zijn prachtig maar ik geef toch de voorkeur aan de toekomst ps3 voor alle duidelijkheid ik ben GEEN fanboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.