Jump to content

PS3, XBOX360 of PC


Pennywise The Clown

Recommended Posts

Goed dat je een PS3 gaat kopen, ik heb zelf een X360, en die is voor de tweede keer stuk, dezelfde console.

Ja, ik ging er goed mee om, 1ste keer dat hij stuk ging was de RROD, ongeveer 7 maanden na aankoop, en nu de dvd lens die stuk is, ong. 10 a 11 maanden na aankoop.

Sorry voor de X360 fans, maar mijn mening is, de Xbox 360 is letterlijk en figuurlijk een 'piece of shit'!

Ik krijg waarschijnlijk een PS3, dus hopen en weet zeker dat die van betere kwaliteit is.

Beide controllers liggen best fijn in de hand, tevens heb je gratis online, en je kunt er een toetsenbord en muis voor kopen dacht ik(Voor de ps3).

Das weer handig voor mensen die liever daarmee werken.

Zowel X360 en PS3 vind ik ze beide best mooi, X360 iets mooier.

Grote nadeel Xbox 360 is dat er veel kapot gaan, ong 1 op 3, dus van de 3000 consoles, gaan er ong. 1000 kapot.

Das veel als je het aan mij vraagt.

Bij mij was het, Goedkoop is miskoop.

Soms is het ook dat je voor kwaliteit betaald, dit was hierbij ook.

Want ik had van M$ een betere console verwacht, ook hun ban-methodes kloppen vaak van geen kant, er zijn ook redelik veel niet-gemodde X360's geband voor het denk van modden.

Greetz

Duidelijk...

Dan heb ik nog een paar vraagjes:

  1. Wat is nou ongeveer de prijs voor een Playstation 3 (20, 40 of 60GB)
  2. Ik heb een breedbeeldtv op mijn kamer staan, maar dat is een enorme toeter. Ik speel liever op mijn breedbeeld HD-PC Beeldscherm. Kan ik de PS3 hier op aansluiten, zodat ik 'mocht' dat nodig zijn altijd dat toetsebord/muis erbij kan kopen en deze makkelijk op mijn bureau neer kan zetten.

Prijs voor de 40 gig is 400 euro, misschien dat je een aanbieding voor minder weet, wat je ook kunt doen is een abbonement afsluiten voor een telefoon, dan kost je ps3 minder dan 100 euro, maar zit je wel aan een abbonement vast(een gsm abbonement)

Op je tweede vraag, er zijn vast wel stekkers voor waarop je op je pc scherm kunt spelen, ik zal zo ff googlen.

PS3 heb ik niet zo veel verstand van, Xbox 360 wel (nouja een beetje)

Xbox: (heb even de nadelen onderstreept)

-Heeft fijnere controller

-Makkelijk menu

-Je kan gratis filmpjes, demo's muziek afspelen

-Maar het is ook wel zo mijn Xbox360 heeft mijn spelen beschadigd en ik heb een nieuwe gekregen van microsoft, maar volgens mij blijft hij gewoon mijn spellen beschadigen, dus je hebt wel de kans als je GTA IV hebt dat je hem na een week amper kan spelen, omdat hij dan aangeeft "The disk is unreadable :duh: "

-GTA IV is voor de Xbox 360 gemaakt.

-Goedkoper als PS3

-De service is wel heel goed bij Microsoft (toen mijn Xbox360 kapot was, regelden ze binnen een paar dagen een koeriersdienst en die brachten hem op hun kosten naar Microsoft en hij was binnen 1 week weer thuis bij mij en ik kreeg er nog als goedmakertje 1 maand gratis Xbox Live.

-Volgens mij hebben er meer mensen een Xbox360 dus er zullen meer mensen online zijn om GTA online te spelen.

-Je kan naar elkaar berichten (een soort sms'jes of e-mailtjes licht eraan hoe je het wil noemen) sturen.

-Je kan de meeste dingen in het menu alleen als je Xbox live hebt.

Met die controller is je eigen keus, want wel is dat de PS3 langere afstand heeft over de triggers, dus dat je je makkelijker gas kan geven, en meer gedoseerd.

Op de PS3 kun je ook gratis demo's, filmpjes en muziek afspelen?

Over dat spellen beschadigen klopt, komt niet meer zo vaak voor, maar je hebt geluk dat Microsoft je spellen vergoed heeft, want dit gebeurt zelden.

Wie heeft je verteld dat GTA 4 voor de X360 is gemaakt en klopt dit wel?

De service bij M$ is goed, en dat moet ook, want die dignen gaan snel stuk, en als ze een slechte service zouden hebben, zou helemaal niemand een X360 kopen, bij PS3 zullen ze niet zo snel een goede service nodig hebben, omdat ze minder snel kapot gaan.

Hier op de forum zie ik de meeste met een PS3, kijk maar na de Gamerstag, en die Clan voor de PS3 is een stuk groter.

En die berichtjes, voordat je er een getypt hebt, ben je 20 minuten verder, want dit vind ik zelf zeer lomp, maargoed andere misschien niet.

Plus, op de X360 heb je snelelr een kans op bannen, omdat ze die ombouw checks doen en daar soms/geregeld een niet-gemodde X360 ook word mee geband, dit is al wat vaker voorgekomen, je kunt dan wel M$ bellen voor een unban, maar dit is ook niet zeker dat je een unban krijgt.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    30

  • Pennywise The Clown

    25

  • denven

    15

  • Dwayne Forge

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

  1. Wat is nou ongeveer de prijs voor een Playstation 3 (20, 40 of 60GB)

40GB + GTA IV en een Sixaxis controller (een hele mooie bundel die er niet voor de Xbox is) kost 429,- euro geloof ik. Ik weet niet precies hoe het met de fouten in de 60GB versie zit, maar volgensmij maakt dat niet heel veel uit. Bij de 40GB versie heb je alleen geen backwards compability (maar als je je PS2 en alle PS2 spellen verkoopt heb je dat dus niet nodig), en je hebt 2 USB poorten minder. Maar toch denk ik dat je wel genoeg hebt aan de 40GB versie. In ieder geval, de PS3 is een goede keuze :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

zoals je hebt gehoord blijft de ps3 vaak hangen

maar is wel mooier vind ik.

Dat heb ik inderdaad vaker gehoord. Ook zou deze meer lagg hebben dan de 360.

Ik ga waarschijnlijk een 360 kopen. Iemand die me wil overtuigen om toch voor de PS3 te gaan?

Als je die lag en zo indruk van dit forum hebt: Hier zitten meer topics met lag en problemen over de ps3 dan over de x360 omdat gewoon 5 keer zoveel mensen hier een ps3 hebben dan een 360.

En om je te overtuigen: ps3 internet is gratis

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies de Xbox.. Betere service, maar ook qua GTA IV is het een bewezen stabieler systeem.. ;)

Hoe bedoel je? qua lag en enzo?

Jongens, graag eventjes duidelijkheid. Indien je er geen verstand van hebt, klik dit topic dan gewoon weg. Maar aan reacties als:

[/quote]XBX360, stabieler systeem[quote] 

Haha, laat me niet lachen...

heb ik vrij weinig.

Is de PS3 een betere console? Zit hier vrijwel geen lagg in, wat desondanks wel door sommige wordt aangespannen?

Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan lagg.

En M4X; Ik kom niet helemaal duidelijk uit jouw post? Is de 40GB nou voldoende voor GTAIV?

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Als je speciaal voor gta gaat kopen dan maakt het niet veel uit. De kleuren zijn alleen iets anders in beide versies. Alleen heb ik wel meer last van pop-up op de PS3.

Maar ik zou vooral goed kijken wat je van je console wilt en vooral welke spellen je allemaal leuk vind en welke exclusief zijn voor welke console. Dat kunnen wij je niet vertellen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je speciaal voor gta gaat kopen dan maakt het niet veel uit. De kleuren zijn alleen iets anders in beide versies. Alleen heb ik wel meer last van pop-up op de PS3.

Maar ik zou vooral goed kijken wat je van je console wilt en vooral welke spellen je allemaal leuk vind en welke exclusief zijn voor welke console. Dat kunnen wij je niet vertellen :puh:

Ik hoorde net van iemand dat deze een PS3 had, een 40GB met relatief veel Lagg. Ligt dit dan aan zijn Televisie? of Laggd de PS3 dus daadwerkelijk zoveel als er al eerder werd aangegeven?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je speciaal voor gta gaat kopen dan maakt het niet veel uit. De kleuren zijn alleen iets anders in beide versies. Alleen heb ik wel meer last van pop-up op de PS3.

Maar ik zou vooral goed kijken wat je van je console wilt en vooral welke spellen je allemaal leuk vind en welke exclusief zijn voor welke console. Dat kunnen wij je niet vertellen :puh:

Ik heb mijn xbox gekocht omdat:

- Er zijn vaak aanbiedingen bundels, zoals xbox pro + gta 4 + halo 3 voor maar 299 :) Was All-In-One pakkket.

- GTA IV mooi is

- Saints Row 2 binnenkort komt

- Forza Motorsport 2 mooi is

- Ass. Creed lekker gamed.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb deze, en inmiddels meerdere vergeleikingstrailers gezien. Het lijkt er op dat de XBOX360 een iets scherper beeld heeft, maar is dat schijn? of waar ligt dat aan? Er wordt toch gezecht dat de PS3 betere kwaliteit heeft?

ok ik bekeek het filmpje even, en ik zie dat de xbox toch iets scherper is, en iets vloeibaarder loopt .

Zoals bij die gebouw Getaway , die moet nog verschijnen bij ps3, en met de xbox zie je al dat je erop af vliegt.

Voor de ps3 kan dit nadelen hebben bijv als je met een missie bezig bent, dat het eigenlijk net een popup word.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus het komt er eigenlijk gewoon op neer dt qua grafics de XBOX toch net ietsjes beter is. Maar op lange termijn de PS3 een betere keuze is...

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo

Ik sprak iemand in de winkel. Hij zei dat de Xbox iets betere graphics heeft. Je kan het beste de Elite nemen omdat die minder fouten heeft.

Maar ik heb zelf ook nog een vraag. Zijn die fouten al uit de normale Xbox360?

Bedankt en succes!

MVG,

OmarM

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...