Jump to content

PS3, XBOX360 of PC


Pennywise The Clown

Recommended Posts

  • Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    30

  • Pennywise The Clown

    25

  • denven

    15

  • Dwayne Forge

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bedenk wel dat je met een xbox 360 zonder harde schijf (arcade) NIET online kan spelen.

Niet? Weet bijna zeker van wel, je kunt gewoon Xbox live Gold aanschaffen en gewoon online gamen, dat heeft verder geen ruk met het geheugen te maken. Downloadeble content is een ander verhaal, daarvoor moet je wel een premium(die ik heb) hebben, omdat dat wat opslagruimte vraagt.

Hoe kom je er eigenlijk bij dat je met arcade niet online kan?

Link to comment
Delen op andere websites

Bedenk wel dat je met een xbox 360 zonder harde schijf (arcade) NIET online kan spelen.

Niet? Weet bijna zeker van wel, je kunt gewoon Xbox live Gold aanschaffen en gewoon online gamen, dat heeft verder geen ruk met het geheugen te maken. Downloadeble content is een ander verhaal, daarvoor moet je wel een premium(die ik heb) hebben, omdat dat wat opslagruimte vraagt.

Hoe kom je er eigenlijk bij dat je met arcade niet online kan?

ik had vorige week xbox gebeld, en die zeiden dat je WEL wat savegames kan hebben. Maar niet veel.

GTA is gemaakt voor xbox ook, dus waarom zou hij dan niet op arcade kunnen. En inderdaad, je kan beter altijd een hardeschijf hebben op je xbox, want er blijkt een patch aan te komen voor ps3, en dus misschien ook wel voor xbox.

Bijvoorbeeld voor glitches enz

EDIT: en voor online heb je geen geheugen nodig hoor :puh:

Bewerkt: door denven
Link to comment
Delen op andere websites

Beter ps3 kopen: gratis online, krachtig, minder rap kapot, blu-ray,...

minder rap kapot? hoe snel denk je dat de ps3 en xbox kapot gaan dan?

en ligt eraan hoe je er mee omgaat .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor de PS3 gaan, want je krijgt heel veel terug voor die ongeveer 100 euro meer.

  • Multiplayer is gratis op de Playstation 3, en op de Xbox360 kost dit 60 euro per jaar
  • De PS3 is voorzien van veel meer functies, inclusief een blueray speler die in de toekomst handig van pas kan komen, aan HD DVD zul je namelijk weinig hebben omdat dat failliet is verklaard een paar maanden terug
  • Als je al een PS2 hebt is het erg makkelijk om over te stappen, en dan weet ik ook bijna zeker dat de PS3 controller lekkerer ligt
  • Dit jaar komen er nog veel exclusieve titels, die stuk voor stuk een PS3 waard zijn
  • Er zitten in beide versies fouten, en er komen heel snel patches. Een Xbox kopen omdat er meer fouten in de PS3 versie zitten lijkt me daarom ook geen goede reden.

Kortom, je haalt een prima console in huis met de PS3 die langer meegaat dan de Xbox, meer mogelijkheden heeft, veel goede en exclusieve titels, en ook nog eens een Blueray speler. Ik hoop dat ik je heb kunnen overtuigen :sigaar:

Beter ps3 kopen: gratis online, krachtig, minder rap kapot, blu-ray,...

minder rap kapot? hoe snel denk je dat de ps3 en xbox kapot gaan dan?

en ligt eraan hoe je er mee omgaat .

Ooit van de Red Ring of Death gehoord, een groot probleem op de '360?

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Beter ps3 kopen: gratis online, krachtig, minder rap kapot, blu-ray,...

minder rap kapot? hoe snel denk je dat de ps3 en xbox kapot gaan dan?

en ligt eraan hoe je er mee omgaat .

Grote kans dat hij doelt op de RROD's :7 Maar die zijn er grotendeels wel uit en de betrouwbaarheid van elk Xbox360 systeem is nu gewoon goed. Problemen met hardware die los gaat zitten door oververhitting en dergelijke zijn inmiddels al opgelost en als je gewoon normaal (lees: met beleid en rustig, red.) met je Xbox omgaat, moet ie minstens zolang als een PS3 meegaan. Verschil is wel dat de PS3 relatief een stuk jonger is en daardoor qua hardware een betere houdbaarheids datum heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb beide Xbox360 en Ps3

Naar mij mening zal ik gewoon xbox (elite) kopen

- (wel betaald maar waard) Betere online

- Xbox heeft fijnere menu en makkelijker met online

- Betere Controller

Ps3

- Blu ray

- Je kan muziek van mobiel overzetten en films (kan xbox ook met CD en media center

Grafiesch zijn ze hetzelfde vind ik. En xbox komt met mic.

Bewerkt: door KronicSmoker187
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb beide Xbox360 en Ps3

Naar mij mening zal ik gewoon xbox (elite) kopen

- (wel betaald maar waard) Betere online

- Xbox heeft fijnere menu en makkelijker met online

- Betere Controller

Ps3

- Blu ray

- Je kan muziek van mobiel overzetten en films (kan xbox ook met CD en media center

Grafiesch zijn ze hetzelfde vind ik. En xbox komt met mic.

dan zou ik nu wel de mening van de topicstarter willen zien :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb beide Xbox360 en Ps3

Naar mij mening zal ik gewoon xbox (elite) kopen

- (wel betaald maar waard) Betere online

- Xbox heeft fijnere menu en makkelijker met online

- Betere Controller

Ps3

- Blu ray

- Je kan muziek van mobiel overzetten en films (kan xbox ook met CD en media center

Grafiesch zijn ze hetzelfde vind ik. En xbox komt met mic.

dat betere controller is natuurlijk een kwestie van smaak. en fijner menu geld hetzelfde voor...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb beide Xbox360 en Ps3

Naar mij mening zal ik gewoon xbox (elite) kopen

- (wel betaald maar waard) Betere online

- Xbox heeft fijnere menu en makkelijker met online

- Betere Controller

Ps3

- Blu ray

- Je kan muziek van mobiel overzetten en films (kan xbox ook met CD en media center

Grafiesch zijn ze hetzelfde vind ik. En xbox komt met mic.

Mag ik vragen waarom je ze allebei hebt? :D

Link to comment
Delen op andere websites

De PS3 gaat minder snel kapot WANT

Cell processor

De processor-kracht van de PlayStation 3 is meer dan veertig keer zo groot als die van de PlayStation 2. De PS3 gebruikt zeven van de acht cores die allen parallel op 3.2 GHz lopen. De achtste core is uitgeschakeld tijdens het controleproces na de productie. Producent IBM van de Cell processor gebruikt CPU's waarvan alle acht cores werken voor haar eigen supercomputers, terwijl de CPU's waarbij tijdens de productiecontrole een fout is aangetoond in één van de cores beschikbaar komen voor de Playstation 3. Hierdoor is het uitvalpercentage van de chips in productie minder hoog waardoor de totale productiekosten per CPU afnemen. De Cell kan met zeven cores maximaal 218 gigaflops (Floating Point Operations Per Second) berekenen. De Cell-chip is 221 mm² groot en bevat 234 miljoen transistors. Deze chip werd in eerste instantie gefabriceerd met de 90 nanometer SOI-technologie. Later werd gebruik gemaakt van de 65 nanometer SOI-technologie. De bedoeling van dit nieuwe ontwerp van de Cell processor was vooral voor kostenvermindering en minder warmte-afstoot. De zeven cores die gebruikt worden zullen alles leiden naar één kern, die uiteindelijk garant staat voor de kracht van de PS3.

dus als er 1 kapot gaat neemt de 8de het over en je probleem is opgelost dus je Cell kan 1 keer stuk gaan als je ps2 1 keer stuk ging is die gewoon stuk je je PS3 NIET . En natuurlijk Blu ray is de toekomst over een tijdje heeft niemand meer een hd dvd alleen maar BLU RAY .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...