Jump to content

Full signature tutorial


Zyklon

Recommended Posts

Heel goed werk, Zyklon.

duidelijk te volgen en niet al te moeilijk, maar toch een mooi resultaat!

Ik ga hem zeker nog proberen!

KUTGW :Y

Edit: ik heb je tut gevolgd en dit is het resultaar:

slashcopyuo2.jpg

Bewerkt: door Arthis
Link to comment
Delen op andere websites

Simpele uitvoering maar toch zeker een mooi eindresultaat, ik zal het ook zeker een keertje volgen. Het leuke vind ik ook dat je de render niet inblendt, maar het door de effecten toch lijkt alsof hij is ingeblend. :) KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie tut :) Goed uitgelegd. Er missen wel wat puntjes zoals: Hoe je moet duplicaten, dit is iets wat een beginnende photoshopper niet zou kunnen weten. (Duplicaten is CTRL + J) Verder vind ik de tut een beetje slechte kwaliteit, je had hem als PNG op moeten slaan zodat je de uitkomst wat beter in detail kan bekijken en als ie dan te groot is voor bijvoorbeeld imageshack, dan kun je gewoon ff googlen naar een Image uploader die bijvoorbeeld 5mb kan uploaden ipv 1,5mb. Verder vind ik de uitkomst vrij chaotisch, maar voor een beginner is dit een goede tut en een mooie uitkomst.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal eens kijken of ik het de volgende keer anders op kan slaan. Mijn resultaat is inderdaad nogal chaos. Maar het resultaat van arthis is dan toch al weer een stuk beter.

@Arthis: Mooi resultaat!

Link to comment
Delen op andere websites

Zou iemand me misschien even kunnen vertellen welke brushes je het best kan gebruiken en de link naar de download ervan. Zyklon of Arthis misschien? Dan kan ik je tut ook even volgen. :)

Edt: Laat maar, heb ze al gevonden. Klik

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Zou iemand me misschien even kunnen vertellen welke brushes je het best kan gebruiken en de link naar de download ervan. Zyklon of Arthis misschien? Dan kan ik je tut ook even volgen. :)

Edt: Laat maar, heb ze al gevonden. Klik

Goed gevonden, Jay; dat zijn precies de brushes die ik ook heb gebruikt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou iemand me misschien even kunnen vertellen welke brushes je het best kan gebruiken en de link naar de download ervan. Zyklon of Arthis misschien? Dan kan ik je tut ook even volgen. :)

Edt: Laat maar, heb ze al gevonden. Klik

Goed gevonden, Jay; dat zijn precies de brushes die ik ook heb gebruikt ;)

en die heb ik dus ook gebruikt :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Goede tutorial! Ben twee weken geleden pas begonnen met photoshop, maar ik kon hem prima volgen! Dit is mijn resultaat geworden (heb m gecombineerd met een blokjes tut van hier):

Signature08.png

Bewerkt: door SjaccoPopino
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 11 maanden later...
leuk resultaat. wel jammer omdat je dezelfde render gebruikt hebt hij heel erg op die van mij lijkt. Ik vind het ook vet dat je wat van die blurs voor je render hebt! :tu:

Ik snap het gedeelte dat je moet bluren niet Ik krijg me Render geblurd en niet me achtergrond

En welk moet je publicaten je Spatten of Je render (Plaatje)

Bewerkt: door Suzokay
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het gedeelte dat je moet bluren niet Ik krijg me Render geblurd en niet me achtergrond

En welk moet je publicaten je Spatten of Je render (Plaatje)

De tutorial geeft ook aan dat je je render moet duplicaten en deze een gaussianblur effect moet geven en niet je achtergrond. Als je dit hebt gedaan moet je de geduplicate layer onder je originele render(layer) zetten. Om je achtergrond een blur effect te geven moet je op je achtergrond layer staan en om je hele document een blur effect te geven zul je eerst een nieuwe layer moeten aanmaken, dan naar Image > Apply Image gaan waardoor alles samengevoegd wordt.

Aan het begin van de tutorial wordt vertelt dat je je render moet duplicaten en niet je splatter brushes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...