ietsAnders0 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Hier kan je je ergste/grappigste manier vertellen hoe je iemand vermoord hebt. Ik zal beginnen met de ergste , ik gooide iemand voor de trein En nu jullie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Hier kan je je ergste/grappigste manier vertellen hoe je iemand vermoord hebt.Ik zal beginnen met de ergste , ik gooide iemand voor de trein En nu jullie De moord op Vlad:P gewoon gruwlijke executatie Bij een missie dat je die man aan die reling of kan laten vallen of je red hem:P maar ik laat hem vallen natuurlijk ook lekker:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Met een Stubby Shotgun iemand neerknallen. Hierdoor spat er enorm veel bloed uit het lichaan Dat lijkt mij het ergste om vermoord te worden in IV. Swiggers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basjegek Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Iemand meppen op straat en dan snel de straat oversteken en er voor zorgen dat de andere persoon wordt overreden.. Of iemand in zijn knieen schieten en hem weg zien kruipen !!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Ik duw de mens ook op de spoorweg en de trein komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Ik duw de mens ook op de spoorweg en de trein komt. ik heb net de missie uncle vlad gedaan daar moest je vlad vermoorden dat was echt gruwelijk om te zien net zo,n horrorfilm,zijn bloed spoot uit zijn ogen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
osmgek11 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 met een vrachtwagen die op snelheid is en dan tegen mensen rijden. heeft ook een leuk effect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
uniQueGTA Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 iemand zat bij mij op zn bruggetje (vet om te zien) schoot ik met een pomp shotgun in zijn pens, zag je hem naar achter vliegen en naar onder vallen (was een brug, boven water) zie hem in dat water flikkere super vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Ik vlieg met de helikopter. De man probeert onderaan van de helikopter te pakken en het is gelukt. Hij hangt in de lucht. Maar even later valt hij van meer dan 500 meter hoog naar beneden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brucie Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Iemand slaan op straat, zodat diegene jou achtervolgt, vervolgens in je huis krijgen en dan doodknuppelen, met een shotgun op z'n kop richten, BAM. Hartstikke dood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEiE Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Het mooiste vind ik nog altijd om met je auto frontaal op een andere auto in te rijden, waardoor de bestuurder door de voorruit vliegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Ik gooi wel eens als iemand net op een trap staat een Molotov Cocktail.Dan vliegt hij helemaal de trap af xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Een hoertje na het neuken vermoorden, kun je zakcentje houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 ik reed iemand over knalt die de zee in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valkenburger Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 2 briljante moorden gehad, allebei tijdens missies. Dat je van die aparte cameraposities krijgt 1tje duwde ik door een raam van een hoogte in het water, de andere blies ik met een granaat door een muurtje van een gebouw af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.